Voorstellen

TheTimminator

New Member
24 jul 2014
1
0
Trophies
1
Hoi, 

Ik ben Tim , 28 en kom uit Tiel. Ben nu sinds ca. 1,5 jaar bezig met airsoft. Toevallig ingerold via een vrijgezellen-uitje en sindsdien ben ik hooked.
Heb op dit moment een Specna Arms SA-A04. Vind het zelf een fijne replica met een metalen body. 

14545975148_21343cf7bb_h.jpg

Naast het skirmen vind ik het zelf ook extreem leuk om replica's uit elkaar te halen en te fine-tunen/upgraden. 
Qua gear ben ik nog bezig om het eea bij elkaar te verzamelen omdat ik een goed functionerende replica belangrijker vind en daar dus wat meer geld naartoe gaat.

Welkom Tim

Ik heb ook een Specna SA-A04 :-)

Wat heb je allemaal aangepast? niet dat ik ontevreden ben met mijn Specna maar verbeteringen zijn altijd welkom.

@Ronot : zonder echt andere onderdelen aan te schaffen kan ik het wel aanraden om de gearbox van de sa-a04 aan een onderhoudsbeurtje te onderwerpen. 
Bij mij waren de gears vrij mager ingevet en zat het meer op de plekken waar het geen functie kan hebben (zoals naast de gears ipv erop). Tevens had de piston ook geen goede airseal. 
Daarna heb ik ook de cilinder en piston-head gepolijst, nozzle vervangen en de Angle of Engagement aangepast. 
Qua hop-up heb ik de hop-up nub na 2 skirms blijkbaar gehalveerd..  , heb nu een G-hop gemaakt. Bucking met wat flostouw en isolatietape in de hop-up kamer vastgezet. En ik heb de inner-barrel aan de uiteinde van de loop gestabiliseerd met een ringetje. Bewegingsvrijheid ervan is minimaal, maar toch..

Thanks @thetimminator!! Dit is heel leerzaam, G-Hop is mijn leermomentje voor vandaag. Lijkt me een perfect winterprojectje :-)

Hoi Tim

Ook ik kom uit Tiel .
Misschien een idee om samen een keer te gaan skirmen