Voorstellen

Sven1506

New Member
4 jun 2018
4
2
Trophies
2
Hey mijn naam is Sven, 20jaar (over 1.5week 21) en kom uit Oud-Beijerland. Toen ik nog te jong was deed mijn oom altijd aan airsoft en heb toen het een en het ander gezien. Super vet vond ik dat maar helaas ik moest wachten tot ik oud genoeg was. Helaas is hij in 2014 veelste vroeg overleden en heb ik niet echt de kans meer gekregen om te airsoften tot ik het er met een maat over had. Hem leek het ook leuk om er mee te beginnen. Veel filmpjes en fora verder weet ik al het een en het ander. Ik ben op dit moment bezig om samen met die vriend ergens een x mee te doen als introducee om te kijken of het echt iets is. Mocht dit het geval zijn worden we graag lid!

• Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
Welkom op het forum. Kleine tip: kijk op het skirmgedeelte waar iedereen heen gaat en sluit lekker aan.

Welkom Sven. En wat @Boudewijn zegt. En als je meegaat: denk om goede oog- en mondbescherming en goede schoenen met voldoende enkelsteun

Welkom sven, in oude tonge zit een cqb locatie waar je binnen kan spelen
Airsoft Brielle is ooknog best dichtbij voor je

Welkom sven, in oude tonge zit een cqb locatie waar je binnen kan spelen
Airsoft Brielle is ooknog best dichtbij voor je
Bedankt voor de reacties mensen! Wat betreft deze reactie, weet jij toevallig of je in Brielle mee kan spelen als introducee en er huurkitjes te huur zijn en de prijs daar van? Het is niet de meest informatieve website haha ;D

Mee spelen als into wel maar dan als NABV-lid intro. Niet als orga-intro. Ze hebben ook geen erkenning dus mogen niet verhuren.