Voorstellen...

19 jun 2018
7
5
Trophies
2
Hoi mensen
Ik ben Marijn, 43 jaar en nieuw met de sport Airsoft. Ik heb inmiddels wel heel veel over gehoord, gelezen en gezien dat ik enorm enthousiast ben geraakt, zonder dat ik het ooit heb gedaan....dat is toch bizar..he!
Ik zou dan ook graag de sport actief willen proberen. Ik ken alleen helemaal niemand die de sport beoefend...

Kortom ik zoek mensen in Amsterdam of daar vlakbij die enthousiast zijn met de sport en mij een keer mee willen nemen naar een skirm als introducé?

Met vriendelijke groet,
Marijn

Ik ken het gevoel. Voordat ik voor het eerst ging skirmen was ik al hyped.

Welkom op het forum en ik zou vooral het skirmgedeelte checken om te kijken welke skirms mensen heen gaan.

Welkom hier!! Laat je inspireren en ga inderdaad een keer mee op skirm. Ik kom uit de buurt maar ga pas in augustus weer skirmen.

Als jij ervoor voelt om naar Landgraaf af te reizen dit weekend ben je ten zeerste welkom om met mij mee te gaan als introducee.

Dank jullie allemaal voor jullie warme welkom en de aanbiedingen om mee te mogen als introducé.
@Boudewijn dank voor de goede tips, gas ze opvolgen
@Maffo helaas lukt mij dat op zo'n korte termijn, echter anders was ik zo naar Landgraaf gereden :-)
@Crumble als je een datum weet in augustus zal ik nagaan of ik kan.

@Marijn van der Weijden , ik kom zelf ook uit Amsterdam en ga deze zondag naar of RSL in Assendelft of Airsoft Heaven in Almere. Ik ga morgen me back-up replica weer in elkaar zetten na wat upgrades. Weet niet of je dat wel red (wat dichterbij namelijk)

Welkom Marijn!

Ook ik ben a.s. zondag te vinden op RSL Assendelft en ik zou je zo als introducé kunnen meenemen. Ik ben zelf ook vrij nieuw, dus wat dat betreft kan ik je denk ik goed adviseren over wat je nodig hebt om te starten met airsoft.