Voorstellen...

in de eerste instantie wilde ik 22 juni op vrijdagavond maar zo te zien blijft de teller op 1 staan haha dus ik ben er nog niet zeker van wat ik ga doen .

Meeten we zondag? Ik ben er rond 8 uur al, ff me nieuwe Hi Capa en veranderde G36c afstellen. Meestal zit ik helemaal achterin binnen en heb 2 zwarte foederalen bij me en draag Multicam. Verder niet zo mega veel herkenbaars mee qua uiterlijk haha.

Meeten we zondag? Ik ben er rond 8 uur al, ff me nieuwe Hi Capa en veranderde G36c afstellen. Meestal zit ik helemaal achterin binnen en heb 2 zwarte foederalen bij me en draag Multicam. Verder niet zo mega veel herkenbaars mee qua uiterlijk haha.

Dan ben ik ben er ook rond die tijd! Je kan mij herkennen aan Flecktarn met OD vest en helm en een Hk416. Zie jullie zondag!

Ik heb erg veel zin in!! Ben erg benieuwd. Ik zal er ook om ongeveer om 08:00 uur zijn. JWieleman is een super gastheer en heeft voor mij als introducé van alles geregeld. Tot morgen.
(trouwen ik ben te herkennen aan alles wat afwijkend is :-)

• Leuk
Waarderingen: JWieleman en Jasper
Goed geregeld iedereen! Ik hoop dat je een leuke skirm hebt morgen Marijn. Ik zit er in ieder geval niet over in.