Voorstellen

Darryl

Member
25 jun 2018
19
5
Trophies
2
Hallo iedereen,

Mijn naam is Darryl en ben 24 jaar. Samen met mijn vriendin zojuist begonnen met Airsoft! Vanwege ons beroep hebben we de helft van het jaar vrij dus zijn we opzoek gegaan naar een hobby :) uiteindelijk verliefd geworden op airsoft!

We hebben precies het tegenovergestelde gedaan wat een normale beginner doet... We hebben eerst alle gear en replica's gekocht zonder 1x te spelen :) ja gedurfd, ik weet het haha.
Als main weapon heb ik de ICS CXP MARS Komodo en sidearm de Tokyo Marui Hi Capa 5.1. Als iemand anders deze replica's ook heeft en tips en/of tricks heeft hoor ik dat graag! (iemand die een van de twee heeft geupgraded?)

Afgelopen zaterdag eerste Skirm gedaan bij Dark Forest in Ulicoten en we hebben echt genoten. Enig puntje voor aandacht is dat onze brillen besloeg tijdens de game. Heeft iemand tips hiervoor? Dan hoor ik dat graag!

Ps. De community vind ik nu al geweldig, alvast bedankt!

Darryl

Hoi. Beslaande brillen blijft een heikel punt. Nuprol heeft een spray die het redelijk tegen gaat.
Waar ik zelf het meeste last van heb is zweet dan via mn wenkbrauwen langs de binnenkant van mn bril gaat. En daar helpt bar weinig tegen.
Er zijn op het forum wel een paar topics te vinden over beslaande brillen...

Setje Goggles met een fan ingebouwde, pyramex i-force of een goed paintballmasker met dubbele lens.

welkom trouwens

Welkom! Op het acn forum.

Tip voor de TM high cappa.. lekker standaard laten en eerst zo proberen.
Voor een TM geld doorgaans... "Once you open up a Marui, the magic goes out"

Wat je nog wel kan doen is met 0,28 gr BBS schieten.

• Leuk
Waarderingen: Darryl
Welkom! Op het acn forum.

Tip voor de TM high cappa.. lekker standaard laten en eerst zo proberen.
Voor een TM geld doorgaans... "Once you open up a Marui, the magic goes out"

Wat je nog wel kan doen is met 0,28 gr BBS schieten.

Bedankt voor je reactie! Dat had ik inderdaad begrepen, dat TM's out of the box prima zijn, niks aan doen. Vandaar ook me keuze voor TM. Op het moment schiet ik met beide replica's met .25 gr bb's, zal een keer een .28 proberen!

• Leuk
Waarderingen: sherlockzor
zeker 0.28 in je ics duwen, toch zeker als je buiten speelt!

en TM, enige upgrade die je in de toekomst nodig gaat hebben is een slide waarschijnlijk.

• Leuk
Waarderingen: Darryl
Welkom welkom :)

TM indeed niks aan doen. Heb hem zelf ook and I love it :)

Wat betreft je ICS CXP hoor ik ook van veel mensen dat die geweldig is. Weet wel dat hier op reddit ook iemand gevraagd heeft voor upgrades. Misschien dat daar ook nog leuke tips tussen staan.

Groet

Hoi. Beslaande brillen blijft een heikel punt. Nuprol heeft een spray die het redelijk tegen gaat.
Waar ik zelf het meeste last van heb is zweet dan via mn wenkbrauwen langs de binnenkant van mn bril gaat. En daar helpt bar weinig tegen.
Er zijn op het forum wel een paar topics te vinden over beslaande brillen...

Wat ik veel teamgenoten zie doen bij voetbal is vaseline op hun wenkbrauwen smeren, omdat zij last hebben van zweet in hun ogen. Misschien helpt dat ook voor jou kwestie

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Wat ik veel teamgenoten zie doen bij voetbal is vaseline op hun wenkbrauwen smeren, omdat zij last hebben van zweet in hun ogen. Misschien helpt dat ook voor jou kwestie

Ik vermoed dat dit het probleem verplaatst van zweet op bril naar vaseline op bril, maar dank je voor de tip!

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
Welkom welkom :)

TM indeed niks aan doen. Heb hem zelf ook and I love it :)

Wat betreft je ICS CXP hoor ik ook van veel mensen dat die geweldig is. Weet wel dat hier op reddit ook iemand gevraagd heeft voor upgrades. Misschien dat daar ook nog leuke tips tussen staan.

Groet
Bedankt! Ik zal daar eens naar kijken!

Ook welkom namens mij.

Nuprol werkt goed tegen condens op de bril. Ik doe zelf na iedere 2 skirms weer opnieuw insprayen. Hoor van sommigen ook dat scheerschuim en groene zeep zou helpen maar heb dit zelf nooit getest. Tegen zweet in de ogen zou ik een sweatband (veel gebruikt in de tenniswereld) aanraden. Zelfde materiaal als die pols zweetbandjes maar dan voor om het hoofd.

Van Dreft kan ik bevestigen dat het werkt (voor een dagdeel). Tandpasta of scheerschuim is een soort polijsmiddel en maakt krassen. Geen aanrader dus.

Laatst bewerkt:
Welkom hier.
Ik heb de doekjes van Revision en die werken ook super. Even hijgen en 10sec poetsen en je kan weer een paar game dagen door. Alleen ook hierbij werkt het zweet van je hoofd tegen als dat o je glazen komt.

Hallo iedereen,

Mijn naam is Darryl en ben 24 jaar. Samen met mijn vriendin zojuist begonnen met Airsoft! Vanwege ons beroep hebben we de helft van het jaar vrij dus zijn we opzoek gegaan naar een hobby :) uiteindelijk verliefd geworden op airsoft!

We hebben precies het tegenovergestelde gedaan wat een normale beginner doet... We hebben eerst alle gear en replica's gekocht zonder 1x te spelen :) ja gedurfd, ik weet het haha.
Als main weapon heb ik de ICS CXP MARS Komodo en sidearm de Tokyo Marui Hi Capa 5.1. Als iemand anders deze replica's ook heeft en tips en/of tricks heeft hoor ik dat graag! (iemand die een van de twee heeft geupgraded?)

Afgelopen zaterdag eerste Skirm gedaan bij Dark Forest in Ulicoten en we hebben echt genoten. Enig puntje voor aandacht is dat onze brillen besloeg tijdens de game. Heeft iemand tips hiervoor? Dan hoor ik dat graag!

Ps. De community vind ik nu al geweldig, alvast bedankt!

Darryl
Welkom ik heb zelf ook een komodo best een fijne replica en al redelijk geupgraded