Voorstellen

welkom op het forum, en welkom in de wereld van airsoft
beslaande bril (ik heb een zeer goedkope bril) en af en toe met wat dreft schoongemaakt werkt goed
BTw als je blijft bewegen is het vaak zo weer weg (dus mij tips aan alle mensen die een beslagen bril hebben blijft niet zitten beweeg luie donders :) (haah natuurlijk nemen een een flink korrel zout)
maar is wel zo

Vaseline boven in je wenkbrouwen laat het zweet langs je gezicht lopen dus minder last van zweet warmte onder je bril :)

welkom op het forum, en welkom in de wereld van airsoft
beslaande bril (ik heb een zeer goedkope bril) en af en toe met wat dreft schoongemaakt werkt goed
BTw als je blijft bewegen is het vaak zo weer weg (dus mij tips aan alle mensen die een beslagen bril hebben blijft niet zitten beweeg luie donders :) (haah natuurlijk nemen een een flink korrel zout)
maar is wel zo

Vaseline boven in je wenkbrouwen laat het zweet langs je gezicht lopen dus minder last van zweet warmte onder je bril :)

Bedankt! Ja dat had ik ook door, meer bewegen, maar toen kreeg ik meer last van zweet op me voorhoofd :p misschien volgende keer vaseline proberen!

Welkom op dit te gekke forum.
Revision doekjes doen t m voor mij.
Let wel; beslaan doet de bril dan niet meer maar zweet loopt er evengoed nog overheen.
Maar daardoor hou je wel (waterig) zicht op je omgeving.

Bedankt! Ja dat had ik ook door, meer bewegen, maar toen kreeg ik meer last van zweet op me voorhoofd :p misschien volgende keer vaseline proberen!

Welkom op het forum!

Ik heb ook nogal last van veel zweet op het voorhoofd dat dan mijn ogen in loopt. Dat heb ik nu opgelost door een zweetband in 2-en te knippen en met klittenband aan de voorkant van mijn helm te bevestigen. Absorbeert al het zweet en in de pauze wissel ik 'm om voor een nieuwe droge zweetband.

Verder met de Swisseye Raptor geen enkele last van fogging. Met die bril kun je de pootjes wat buigen, zodat aan de bovenkant van de bril nog ongeveer 1,5 cm ruimte zit tussen de bril en je voorhoofd. Werkt perfect!

Ik heb ook nogal last van veel zweet op het voorhoofd dat dan mijn ogen in loopt. Dat heb ik nu opgelost door een zweetband in 2-en te knippen en met klittenband aan de voorkant van mijn helm te bevestigen. Absorbeert al het zweet en in de pauze wissel ik 'm om voor een nieuwe droge zweetband.

Dat is een goeie tip, bedankt! Ik draag alleen geen helm maar een boonie, maar misschien kan ik daar ook iets mee knutselen.

Welkom. Tja... brillen beslaan, zweetdruppels langs je wenkbrauwen. Smeer mn wenkbrauwen in met een beetje vet maar helmaal voorkomen... en om nu een heel masker op te zetten geeft me oom een benauwd gevoel..

Gisteren op BH met mijn Bolè zonnebril op gespeeld de hele dag en geen moment last gehad van zweet of druppels.
En dat bij 26 graden! :)