Hi Paul,Welkom ik heb zelf ook een komodo best een fijne replica en al redelijk geupgraded
Mag ik vragen wat je geupgraded hebt en met welk merk? Bedankt!
Hi Paul,Welkom ik heb zelf ook een komodo best een fijne replica en al redelijk geupgraded
welkom op het forum, en welkom in de wereld van airsoft
beslaande bril (ik heb een zeer goedkope bril) en af en toe met wat dreft schoongemaakt werkt goed
BTw als je blijft bewegen is het vaak zo weer weg (dus mij tips aan alle mensen die een beslagen bril hebben blijft niet zitten beweeg luie donders (haah natuurlijk nemen een een flink korrel zout)
maar is wel zo
Vaseline boven in je wenkbrouwen laat het zweet langs je gezicht lopen dus minder last van zweet warmte onder je bril
Bedankt! Ja dat had ik ook door, meer bewegen, maar toen kreeg ik meer last van zweet op me voorhoofd misschien volgende keer vaseline proberen!
Ik heb ook nogal last van veel zweet op het voorhoofd dat dan mijn ogen in loopt. Dat heb ik nu opgelost door een zweetband in 2-en te knippen en met klittenband aan de voorkant van mijn helm te bevestigen. Absorbeert al het zweet en in de pauze wissel ik 'm om voor een nieuwe droge zweetband.