Voorstellen...

MitchM

Member
24 jun 2018
7
2
Trophies
2
Hallo iedereen,

Mijn naam is Mitch en ben 21 jaar en kom uit Noord-Brabant en studeer in Wageningen.
Ik heb sinds kort veel interesse in airsoft, en ik wil graag een keer mijn eigen replica aanschaffen om mee te gaan doen aan skirms. Echter ik vind dit erg lastig, omdat ik er geen kaas van gegeten heb. Ik hoopte dat ik hier wat tips kon scoren.

Wat puntjes die voor mij van belang zijn:

Het liefste ben ik niet te veel kwijt, maar ik ben wel sneller geneigd wat meer neer te leggen zodat ik langer met de replica kan doen (max is wel rond de 250/300 euro).

Onderhoud plegen vind ik niet erg. Maar het vervangen van onderdelen lijkt me wel een te grote uitdaging (voor nu).

Een replica met montage rail voor eventuele toevoegingen lijkt me wel handig, zodat ik er in de toekomst mee kan experimenteren.

Qua materiaal ben ik meer geneigd naar een metalen replica. Dit omdat het voor mijn gevoel meer beleving geeft, en daarnaast ben ik ook wat lomp aangelegd .

Ik heb al heel wat filmpjes gekeken over de replica keuze en ik ga het liefste voor een M4 AEG. Het optimale zou natuurlijk zijn dat ik deze replica eventueel kan gebruiken voor CQB maps, maar ik denk dat ik het liefste outdoor op grote velden speel.

Verder lijkt het me een vertrouwd gevoel geven om in een 'echte' winkel te kopen, zodat ik ergens heen kan gaan als er iets mis is met het apparaat.

Hebben jullie misschien aanraders qua merken of daadwerkelijke replicas? En hoeveel toegevoegde waarde heeft een handgun in het begin?

Alvast bedankt!
Groeten Mitch

• Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
Yooo Welkom !
Voor binnen is een handgun zeer wijs.
Buiten?
Probeer eerst zonder, dan weet je of je deze mist ja of nee.

Hoi.
Probeer de boel eerst eens een keer met een huurkit van een orga voordat je er een hoop geld aan uitgeeft. Tijdens zo'n evenement eens goed rondkijken naar wat er rondloopt aan replicas en her en der eens vragen of je het ff vast mag houden. Over het algemeen zal dit geen probleem zijn. Dan kun je een beter beeld vormen over wat je wil enzo. Daarna nabv lidmaatschap aanvragen en op zoek naar je eigen replica!

Welkom! En ik sluit me aan bij Campesteijn! Eindelijk ook weer een bericht van hem met meer dan 3 letters :P

• Leuk
Waarderingen: Darryl
Welkom op het forum. Zoals hierboven gezegd, lekker even rondkijken en voelen en dan een keuze maken.

Welkom!

Eerst een moment stilte voor het verlies van nog iemand aan de m4's...

Ok, tussen de 250-300 is duurder specna arms/g&p/vfc territorium. Tenzij je specifiek graag een bepaald model van de specna arms mooi vind, zou ik voor een model van de andere twee merken gaan.

Welkom!

Eerst een moment stilte voor het verlies van nog iemand aan de m4's...

Ok, tussen de 250-300 is duurder specna arms/g&p/vfc territorium. Tenzij je specifiek graag een bepaald model van de specna arms mooi vind, zou ik voor een model van de andere twee merken gaan.

Vanwaar het 'verliezen van iemand aan de m4'? Simpel omdat hier zo veel mensen mee rond lopen?

Ja ik steek een beetje de draak mee dat de meerderheid van airsofters m4's gebruikt. Dat is niet erg hoor, ik vind het alleen leuk om ook de alternatieven te promoten, zoals ak's, g36's, scar-l's etc.

Dag,

Ik ben nog aan het wachten om mee te doen aan mijn eerste airsoft evenement, school is een pain in the *ss hahah.
Het is veel interessanter om rond te zoeken naar mooie replica's. Nu is mijn oog komen te vallen op deze:
https://www.evike.com/products/51225/
Wat zijn jullie gedachtes hierover voor een starter? Wil er wel graag wat langer mee doen dan alleen mijn start periode

Dag,

Ik ben nog aan het wachten om mee te doen aan mijn eerste airsoft evenement, school is een pain in the *ss hahah.
Het is veel interessanter om rond te zoeken naar mooie replica's. Nu is mijn oog komen te vallen op deze:
https://www.evike.com/products/51225/
Wat zijn jullie gedachtes hierover voor een starter? Wil er wel graag wat langer mee doen dan alleen mijn start periode

Ik zou niet bestellen op Evike. Dat is een Amerikaanse website en dat betekent dat je import kosten zal moeten betalen om het in NL te krijgen.

Ik zou zelf kijken op gunfire of taiwangun. Dit komt uit polen, dus binnen de eu en dus geen importkosten. Zijn wel goedkoper dan in NL doorgaans. Betere instap merken zijn G&G, Specna Arms, VFC en ik ben zelf gek op mijn Ares Amoeba.

Ik zou niet bestellen op Evike. Dat is een Amerikaanse website en dat betekent dat je import kosten zal moeten betalen om het in NL te krijgen.

Ik zou zelf kijken op gunfire of taiwangun. Dit komt uit polen, dus binnen de eu en dus geen importkosten. Zijn wel goedkoper dan in NL doorgaans. Betere instap merken zijn G&G, Specna Arms, VFC en ik ben zelf gek op mijn Ares Amoeba.

Oke, bedankt.
Maar los van het bestellen op Evike, waarom is elite force een minder goed instap merk dan de merken die jij noemt?