Voorstellen

HLQ

Active Member
20 jul 2018
34
18
Trophies
4
Hoi allemaal,

Ik ben al een paar maanden geïnteresseerd in airsoft en een paar weken geleden ben ik op een beginnersskirm geweest als een introducé. Ik vond de sport ontzettend leuk hoewel ik al meteen 10 keer achter elkaar terug naar de respawn zone moest lopen (ben blij dat ik een huursetje nam met mondbescherming :D), en dus heb ik besloten om er voor te gaan en lid te worden van de NABV!

Momenteel ben ik nog mijn gear aan het samenstellen en hoop ik dat ik o.a. op dit forum handige tips kan krijgen hiervoor. Ik zit vooral te kijken naar de korte AK variant van cyma (CM.045), of misschien naar een M4 variant van specna arms. Ik heb mijn NABV pas echter nog niet, dus tijd zat om een beslissing te maken.

Ik wens veel airsoftplezier aan iedereen!
 
Welkom. Info genoeg hier! Heb er zelf tot nu toe ook erg veel aan gehad om alles hier te lezen of na te vragen. Voor een leek is het beginnen met airsoft toch redelijk complex
 
Welkom!

Ak's van Cyma zijn prima om mee te beginnen, net zoals specna arms!
Zet wat extra geld opzij voor een goede bril en stevige schoenen ;)
 
Welkom op het forum! Je kan met beide eigenlijk niet misgaan. Je zou voor ongeveer 50 euro er een zci loop en een modify flathop bucking in kunnen zetten voor extra range, maar voor de rest is er aan beiden niet direct is wat je er aan zou moeten doen.
 
Bedankt voor de tips! Ik zal het in gedachten houden.
 
Welkom hier! We kunnen je natuurlijk allemaal helpen met vanalles en nog wat. Tot snel op het veld!