Na een ruime tijd als gast het forum te bekijken wordt het toch echt eens tijd om me ook maar eens te laten horen.
Ik ben Remco Holierhoek, 31 jaar en woon in Sittard.
Terug in 2004 ben ik in aanraking gekomen met Airsoft.
Tijdens vakantie in Italië een "balletjes pistool" gekocht.
Op de doos stond het woord softair, dus ik googlen. En kwam dus logischerwijs op Airsoft uit
Ik ben toen uiteindelijk bij de site van military experience beland, daar op het forum mijn eerste skirm geregeld.
Na een jaar of 2/3 ben ik interesse in Airsoft destijds verloren en besloten niet meer te gaan.
Tot ongeveer 1.5 jaar geleden.
Een collega had me mee gevraagd naar een skirm bij de chambers.
Toen had het virus direct weer te pakken.
En zoals een virus zich versprijd, zo ook meerder e collega's en vrienden aangestoken XP
Natuurlijk direct lid geworden van de NABV en inmiddels een aantal replica's in bezit:
- classic army ca33e, + Elcan Spectre DR
- cyma p90
- TM m1911a1
- TM five-seven
Kwa Gear heb ik altijd tigerstripe gedragen.
Sinds kort ren ik rond in multicam tropic.
Tot zo ver mijn (korte) introductie
Ik ben Remco Holierhoek, 31 jaar en woon in Sittard.
Terug in 2004 ben ik in aanraking gekomen met Airsoft.
Tijdens vakantie in Italië een "balletjes pistool" gekocht.
Op de doos stond het woord softair, dus ik googlen. En kwam dus logischerwijs op Airsoft uit
Ik ben toen uiteindelijk bij de site van military experience beland, daar op het forum mijn eerste skirm geregeld.
Na een jaar of 2/3 ben ik interesse in Airsoft destijds verloren en besloten niet meer te gaan.
Tot ongeveer 1.5 jaar geleden.
Een collega had me mee gevraagd naar een skirm bij de chambers.
Toen had het virus direct weer te pakken.
En zoals een virus zich versprijd, zo ook meerder e collega's en vrienden aangestoken XP
Natuurlijk direct lid geworden van de NABV en inmiddels een aantal replica's in bezit:
- classic army ca33e, + Elcan Spectre DR
- cyma p90
- TM m1911a1
- TM five-seven
Kwa Gear heb ik altijd tigerstripe gedragen.
Sinds kort ren ik rond in multicam tropic.
Tot zo ver mijn (korte) introductie