Voorstellen

Holierhoek

Well-Known Member
3 aug 2018
109
44
Trophies
9
Na een ruime tijd als gast het forum te bekijken wordt het toch echt eens tijd om me ook maar eens te laten horen.

Ik ben Remco Holierhoek, 31 jaar en woon in Sittard.

Terug in 2004 ben ik in aanraking gekomen met Airsoft.
Tijdens vakantie in Italië een "balletjes pistool" gekocht.
Op de doos stond het woord softair, dus ik googlen. En kwam dus logischerwijs op Airsoft uit ;)
Ik ben toen uiteindelijk bij de site van military experience beland, daar op het forum mijn eerste skirm geregeld.

Na een jaar of 2/3 ben ik interesse in Airsoft destijds verloren en besloten niet meer te gaan.

Tot ongeveer 1.5 jaar geleden.
Een collega had me mee gevraagd naar een skirm bij de chambers.
Toen had het virus direct weer te pakken.
En zoals een virus zich versprijd, zo ook meerder e collega's en vrienden aangestoken XP

Natuurlijk direct lid geworden van de NABV en inmiddels een aantal replica's in bezit:
- classic army ca33e, + Elcan Spectre DR
- cyma p90
- TM m1911a1
- TM five-seven

Kwa Gear heb ik altijd tigerstripe gedragen.
Sinds kort ren ik rond in multicam tropic.

Tot zo ver mijn (korte) introductie ;)
 
Gooien daag. Welkom, Zittesje sjnaak.
Goede dag. Welkom, Sittardse knaap.

We kunnen ons bijna raken met bb's, ik woon net aan de 'verkeerde' kant van het Fortuna stadion en het ziekenhuis :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Holierhoek
Bedankt allemaal!

Ik zal zeker een aantal mensen tegenkomen op de skirms in de buurt.

Ik ga in ieder geval de 26ste weer.
Ben er alleen nog niet uit waar.

Ben nog nooit bij Airsoft no limit geweest, maar wat ik gezien heb is het er altijd wel leuk.
Enige nadeel is dat je van tevoren moet kiezen wat voor rol je gaat spelen assault of sniper/dm.
Tussendoor wisselen wordt lastig.
 
Airsoft No Limit is zeker een aanrader, en ook nog eens in de buurt. Voor de snipers is het een ideaal groot veld met veel hoogte verschil. Ik denk als je twijfelt, je als sniper aanmeld je toch gewoon als assault mag gaan spelen achteraf, het idee achter de sniperlimiet is dat het veld niet overladen wordt met snipers.
 
Myn man @Vladimir en ik zal je niet veel in het zuiden zien als het om 1 dag gaat ,iets te ver ryden vanuit Den Helder om heen en weer te gaan, tenzy er een weekend skirm is
@Holierhoek ,ik ben van orgine limburgse ,kom uit Venlo
 
Airsoft No Limit is zeker een aanrader, en ook nog eens in de buurt. Voor de snipers is het een ideaal groot veld met veel hoogte verschil. Ik denk als je twijfelt, je als sniper aanmeld je toch gewoon als assault mag gaan spelen achteraf, het idee achter de sniperlimiet is dat het veld niet overladen wordt met snipers.

Oh dan denk ik toch maar eens te kijken voor bij zuid 63!
En ik kan ze altijd even een dm sturen via facebook.


Heb je ook een M4 adapter by je P90 ???

Nee nog niet, ben er wel sterk over aan twijfelen.
Dan zou ik het puur doen omdat M4 mags goed te verkrijgen zijn in tegenstelling tot de p90 mid/low caps.
Maar de looks en manier van laden van p90 magazijnen is wel veel mooier dan zo'n lomp ding ;)

Aan de andere kant, van de prijs van de adapter en meerdere M4 mags (midcaps natuurlijk) kun je ook een hoop p90 magazijnen kopen...


Myn man @Vladimir en ik zal je niet veel in het zuiden zien als het om 1 dag gaat ,iets te ver ryden vanuit Den Helder om heen en weer te gaan, tenzy er een weekend skirm is
@Holierhoek ,ik ben van orgine limburgse ,kom uit Venlo

Dat is grappig, heb zelf familie in Den Helder wonen, en dat is idd een pokken end rijden.