Voorstellen

Brandon7512

Active Member
16 okt 2018
36
12
Trophies
5
Heey,

Ik ben Brandon, 25 Jaar.

Na vele video's online te hebben gezien van airsoft had ik besloten om zelf ook eens te gaan spelen. Dit viel gelijk al in de smaak. Ben momenteel aan kijken welke gear ik kan halen en welke replica.

Vandaar dat ik ook mijn eerste vraag op het forum wil stellen: Heeft iemand ervaring met de G&G Predator.
Online kan ik veel reviews zien maarja meestal zijn het van mensen die de replica gesponsord hebben gekregen en weet dan ook niet of ik dat dan al te serieus moet oppakken.

ps: Mocht iemand nog een uitrusting te koop hebben laat mij even wat weten misschien dat ik het dan van je kan overnemen.

Welkom op het forum! Ik heb geen ervaring met de g&g predator, dus ik kan je er helaas weinig over zeggen.

Welkom Brandon. Heb geen ervaring met de G&G Predator, maar mijn G&G GC16 draait al drie jaar zonder problemen en met een minimum aan onderhoud. En voor gear/uitrusting kan ik je tippen om op het marktplaatsgedeelte van het forum te kijken of eens te praten met @Boudewijn van Great Oak Dumpstore (zie advertentiebanner op de homepage van het forum)

Dankjewel allemaal voor het welkom heten. Ben nu inmiddels aan het wachten dat contributie kan betalen bij NABV, VOG is al opgestuurd . Uitrusting heb grotendeels al compleet wil laterop nog eens een helm en schoenen halen maar denk dat wat ik nu al heb goed genoeg is voor CQB.

Laatst bewerkt: