Voorstellen

Pegasus

New Member
27 dec 2019
3
0
Trophies
1
Hallo,
sinds een tweetal maanden ben ik lid geworden van de NABV en heb een M4 van Specna Arms aangeschaft. Aangezien ik geen idee heb hoe het apparaat onderhouden moet worden is mijn vraag of er iemand genegen is om mij e.e.a. uit te leggen hoe ik het apparaat uit elkaar moet halen om het te onderhouden. Het liefst een keer in Geldermalsen, want via de mail ben ik bang dat ik het niet ga snappen, ik zie het liefst in het echie wat ik moet doen. Ik woon in de omgeving van Drtiebergen. Alvast bedankt en hopelijk reageert er iemand. Oh ja, ik ben niet zo technisch, dus een beetje geduld zou fijn zijn.

Later !

Laatst bewerkt:
Waar woon je? Misschien is er iemand of een team in de buurt waar je de vragen kunt stellen?

welkom op het forum!

Ik kan je vanuit hier vertellen wat je moet doen aan een aeg: altijd accu uit je replica houden en af en toe je loop schoonmaken met alcohol, daarna met droog papier erdoorheen totdat deze niet meer nat of vies eruit komen. Dat is alles wat je aan een aeg hoeft je doen.

zie ook:

Dat is ook de reden waarom ik altijd aeg's aan beginners aanraad: het onderhoud is minimaal, eigenlijk zijn aegs onderhoudsvrij.

welkom op het forum!

Ik kan je vanuit hier vertellen wat je moet doen aan een aeg: altijd accu uit je replica houden en af en toe je loop schoonmaken met alcohol, daarna met droog papier erdoorheen totdat deze niet meer nat of vies eruit komen. Dat is alles wat je aan een aeg hoeft je doen.

zie ook:

Dat is ook de reden waarom ik altijd aeg's aan beginners aanraad: het onderhoud is minimaal, eigenlijk zijn aegs onderhoudsvrij.