Vraag over een geupgrade AEG vs HPA

Thanks das duidelijk ^^ Dat klinkt inderdaad als iets dat zou helpen met consistentie/precisie. En als het meer compatibel is met andere buckings/onderdelen is dat altijd mooi meegenomen.

Ik had zelf deze gezien: https://www.unit13shop.eu/index.php?action=article&aid=15846&lang=nl&lang=NL

Weet jij of dit een open of closed bolt system is?

Edit: Ik zag net dat de FPS te hoog zou komen te liggen voor de gewenste hoeveelheid (350-360 FPS) Is er een manier om dit omlaag te schroeven? Als ik het goed begrijp via de regelbare druk op de regulator toch?

Thanks das duidelijk ^^ Dat klinkt inderdaad als iets dat zou helpen met consistentie/precisie. En als het meer compatibel is met andere buckings/onderdelen is dat altijd mooi meegenomen.

Ik had zelf deze gezien: https://www.unit13shop.eu/index.php?action=article&aid=15846&lang=nl&lang=NL

Weet jij of dit een open of closed bolt system is?

Edit: Ik zag net dat de FPS te hoog zou komen te liggen voor de gewenste hoeveelheid (350-360 FPS) Is er een manier om dit omlaag te schroeven? Als ik het goed begrijp via de regelbare druk op de regulator toch?

Idd, voor zover ik weet draai je dan de FPS naar beneden. Kunnen we lekker 359 FPS schieten :P

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Closed bolt en die werkt met verschillende nozzle's en daarnaast kan je de fps instellen met je regulator, maar minder psi per schot nodig is meer schoten per tank.

• Leuk
Closed bolt en die werkt met verschillende nozzle's en daarnaast kan je de fps instellen met je regulator, maar minder psi per schot nodig is meer schoten per tank.

Goed om te weten, dan begin ik het al een beeld te krijgen van hoe HPA in z'n werk gaat. Top super bedankt voor alle goede info ;)

Ben zelf in het bezit van een Daytona Scar L.....als je realisme wilt qua blowback en fun is dit het systeem :)
Houdt echter wel rekening met prijskaartje (als je alles zelf wilt doen moet je een GBB replica aanschaffen en een Daytona kit).
Hier kun je wat dat betreft wat meer info vinden:
https://blackblitzairsoft.myshopify.com/

Hou er ook rekening mee dat dit systeem eerst goed ingeschoten moet worden (ongeveer 8 tot 10000 bb's), tevens vereist dit meer onderhoud dan bv. een tippman

• Leuk
Ben zelf in het bezit van een Daytona Scar L.....als je realisme wilt qua blowback en fun is dit het systeem :)
Houdt echter wel rekening met prijskaartje (als je alles zelf wilt doen moet je een GBB replica aanschaffen en een Daytona kit).
Hier kun je wat dat betreft wat meer info vinden:
https://blackblitzairsoft.myshopify.com/

Hou er ook rekening mee dat dit systeem eerst goed ingeschoten moet worden (ongeveer 8 tot 10000 bb's), tevens vereist dit meer onderhoud dan bv. een tippman

Ook een goede tip, thanks ^^ Heb d'r over nagedacht maar i.v.m de prestaties bij koud weer/het gas moeten kopen daar van af heb gezien. Ik vindt het poetsen van m'n replica's heerlijk en geen probleem. Alleen hoe meer parts, de groter de kans dat er iets kapot gaat. Das een van de voornaamste redenen tot het (toekomstig) overstappen naar HPA :p

Daytona guns werken ook gewoon op HPA maar het systeem moet je inbouwen in een GBB replica (AEG niet geschikt hiervoor).

Oké goed om te weten. Maar was van plan (weet ik nog niet zeker) om een fusion engine van p* erin bouwen. Maar ik ga eerst een keer naar een shop om even te vragen/kijken wat er mogelijk is. Eerst de inner barrel vervangen en de flat-hop erin laten zetten :)

Tippmann is niet bepaald consistent oa door de blowforward (tenzij red geïnstalleerd dan blowback) het heeft wel het hoogste fun gehalte voor de schappelijkste prijs.

Is dit inmiddels te modden naar echte blowback? Is dat wat je zegt? :O

Interessante topic! Mijn nieuwe G&P moet ik ook fiks gaan upgraden qua range. Maar nog altijd twijfel ik ook om een tippman te halen. Die terugslag en volgens mij, wapenhandelingen, lijken me zo tof om mee te spelen gehehe!

• Leuk
Is dit inmiddels te modden naar echte blowback? Is dat wat je zegt? :O

Interessante topic! Mijn nieuwe G&P moet ik ook fiks gaan upgraden qua range. Maar nog altijd twijfel ik ook om een tippman te halen. Die terugslag en volgens mij, wapenhandelingen, lijken me zo tof om mee te spelen gehehe!
Ik heb gelezen/gehoord dat de tippman niet zo'n harde kick geeft tenzij je een heavy bolt installeert