Vragen over TM Glock 17

Sniper doormidden gebroken per ongeluk, gearbox verkeerd in elkaar gezet, de polariteit van een motor verknalt en meer :p

Ik had zelf ook de kolf van m'n SVD (russische sniper-rifle) per ongeluk eraf gekregen door een ongelukkige val, en m'n Makarov die uitelkaar klapte (ik denk zelf door een misfeed i.c.m teveel druk van het gas, maar ik heb nog geen kennis over het sleutelen) :p

Ik herken mezelf er wel in ja haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Met een TM pistool kan je bijna niet missen. Ik heb zelf geen glock maar een P226, en daar ben ik echt enorm blij mee.
En zonde van je makarov, zo'n eentje koop ik iig niet >.<
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ik had zelf ook de kolf van m'n SVD (russische sniper-rifle) per ongeluk eraf gekregen door een ongelukkige val, en m'n Makarov die uitelkaar klapte (ik denk zelf door een misfeed i.c.m teveel druk van het gas, maar ik heb nog geen kennis over het sleutelen) :p

Ik herken mezelf er wel in ja haha

aiaiaiiai dat is niet zo mooi, mijn ervaring is: als je technisch niet sterk bent, ga niet lopen sleutelen tenzij je op de dure manier leert hoe electronica/pneumatica en etc werkt (a)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Met een TM pistool kan je bijna niet missen. Ik heb zelf geen glock maar een P226, en daar ben ik echt enorm blij mee.
En zonde van je makarov, zo'n eentje koop ik iig niet >.<

Dat zeker, maar hij heeft wel een richting de 1000 bb's overleefd, dus das nog best wat ;)
Eind van de maand even m'n Glock scoren, voor m'n AT-load out maar ook competities enzo later. Vindt pistool scheten qua techniek erg leuk/interessant :)
 
aiaiaiiai dat is niet zo mooi, mijn ervaring is: als je technisch niet sterk bent, ga niet lopen sleutelen tenzij je op de dure manier leert hoe electronica/pneumatica en etc werkt (a)

Dat zeker, ik durft m'n replica's ook echt niet uitelkaar te halen of iets. Om dezelfde reden haha ;)
 
Ik heb ook een TM G17. Nu ongeveer 2 jaar oud, nooit iets aan gedaan,
behalve schoonmaken, en hij doet het nog als een zonnetje.
Je kan de G17 prima helemaal stock houden, van upgraden wordt ie niet altijd beter en uit de doos schiet ie echt heel goed.

Die van mij krijg ik niet in een IMI holster, inderdaad te dikke slede, maar in een Blackhawk-achtig holster past ie perfect!

Tot slot zou ik willen zeggen; met een TM kan je niet echt fout gaan. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Twinfromhell
Ik heb ook een TM G17. Nu ongeveer 2 jaar oud, nooit iets aan gedaan,
behalve schoonmaken, en hij doet het nog als een zonnetje.
Je kan de G17 prima helemaal stock houden, van upgraden wordt ie niet altijd beter en uit de doos schiet ie echt heel goed.

Die van mij krijg ik niet in een IMI holster, inderdaad te dikke slede, maar in een Blackhawk-achtig holster past ie perfect!

Tot slot zou ik willen zeggen; met een TM kan je niet echt fout gaan. ;)

Behalve met een magazijnenslopende Hi capa die uit elkaar valt als je te hard kijkt :(
Maandag ochtend modelletje denk ik, en niet echt denderende service uit engeland.
 
Behalve met een magazijnenslopende Hi capa die uit elkaar valt als je te hard kijkt :(
Maandag ochtend modelletje denk ik, en niet echt denderende service uit engeland.
Gewoon domme pech vrees ik, maar wel erg vervelend voor je. :(
Dan is het fijn als de after-salesservice goed is en helaas had je dat kennelijk ook niet.
Elk merk levert wel eens een lemon idd, maar daar zou garantie natuurlijk uitkomst moeten bieden, tenzij je verkooppunt dus niet meewerkt.

Heeft die winkel het wel netjes met je opgelost uiteindelijk? Welke winkel was het als ik vragen mag?
 
Gewoon domme pech vrees ik, maar wel erg vervelend voor je. :(
Dan is het fijn als de after-salesservice goed is en helaas had je dat kennelijk ook niet.
Elk merk levert wel eens een lemon idd, maar daar zou garantie natuurlijk uitkomst moeten bieden, tenzij je verkooppunt dus niet meewerkt.

Heeft die winkel het wel netjes met je opgelost uiteindelijk? Welke winkel was het als ik vragen mag?

Hebben het kapotte onderdeel vervangen. Moest zelf de verzendkosten betalen. Eenmaal terug, eerste skirm, extended mag erin. Paar keer geschoten voor chrono, pak de repkica bij de loop en mag valt er zomaar uit. Boem op het beton. Nogmaals getest en normale mag wilde ook niet blijven zitten.

Was bij firesupport gekocht, maar door de verzendkosten worden reparaties erg duur, zeker als ze de schuld bij mij leggen