De Amerikanen (wie anders) hebben al goggles met hud like C&C.
Dus 3D bovenaf iets gekanteld beeld van hun directe omgeving.
Maar ik heb helaas geen idee hoe wij er aan kunnen komen.
Ik heel simpel, ik print de plattegrond uit van het terrein en dat lamineer ik op het formaat dat ik wil hebben . Meestal past dat perfect in mijn zijvak van mijn BDU Broek .
Dit is een beetje hetzelfde systeem, met verschillende kleuren beschikbaar (behalve multicam dan). Volgens mij is het best wel handig, laatste keer had ik de kaart in mijn broekzak zitten, met veel zweten was er niet veel meer van over.
Dat is ook de methode die ik in mijn US marines set gebruik, maar ik ben klaar met dat gegrabbel. Omdat ik vaak squad-leader rol heb moet ik vaak die kaart hebben Om de haverklap sta je weer je broekzak open te maken, te grabbelen, uit te vouwen, oriënteren en doorgeven waar je staat.
Ja admin pouch staat nu hoog op het lijstje. Maar was benieuwd of andere nog een geniale oplossing hadden zonder of met een speciaal soort pouch die ik nog niet kende. Ziet er naar uit dat het een admin pouch gaat worden. Achter mn vest steken kan bij mij niet omdat mijn vest niet helemaal goed aansluit... te weinig spiermassaAdmin pouch geen idee? Of achter in je grote dumppouch?
Ja admin pouch staat nu hoog op het lijstje. Maar was benieuwd of andere nog een geniale oplossing hadden zonder of met een speciaal soort pouch die ik nog niet kende. Ziet er naar uit dat het een admin pouch gaat worden. Achter mn vest steken kan bij mij niet omdat mijn vest niet helemaal goed aansluit... te weinig spiermassa