Warq helm?

j11qyryxav6lk.jpg

lyepvwj4oqnsp.jpg

• Leuk
Waarderingen: Blackwave
Die gaan we meer zien op de velden. Wel slim om hem nu al te bestellen. Ik heb het vermoeden dat de prijs omhoog gaat als hij populairder wordt.

mmmm ik weet het niet hoor, aan de ene kant vind ik em kicke, maar aan de andere kant vind ik het vizier echt te oversized, waardoor het er weer een beetje goofy uit ziet. Op de eerste foto ziet het er goed uit, maar op de tweede foto ziet het er raar uit.o_O

met alle features erop gaat ie geloof ik 328 euro kosten, zag met die cyber monday toevallig een aanbieding voorbij komen voor 246 euro en dan kreeg je er een helmzak, een stuk rails, communicatieset en een extra lens bij

met alle features erop gaat ie geloof ik 328 euro kosten, zag met die cyber monday toevallig een aanbieding voorbij komen voor 246 euro en dan kreeg je er een helmzak, een stuk rails, communicatieset en een extra lens bij

Dang! Te laat gezien :-(

hmmmm! Ik vind hem nu ik hem zo zie op een persoon toch tegenvallen idd. Net alsof je met een motorhelm op het veld staat.

• Leuk
Waarderingen: Blade en Blackwave
Doordat de lens zo ver van je gezicht af zit, kunnen ze waarschijnlijk de anti-fogging garanderen. Maar inderdaad het is net een motorhelm, denk dat ik mn oude motorcrosshelmen ook maar ns tevoorschijn ga halen :D

• Leuk
Waarderingen: michiel80
Doordat deze helm weer ter sprake kwam in een andere topic, ben ik eigenlijk wel benieuwd wat er hier uiteindelijk van geworden is.
Want als ik de website van WARQ bekijk, zijn ze wel aan de slag gegaan met mooie renderings en plaatjes van de helm, maar als het op het bestellen aankomt, is ie nog steeds alleen maar te pre-orderen...

@Valmijaan heb jij al wat nieuws gehad betreffende je pre-order?

Dit is wel een mooie helm. Ik vindt 170 euro wel meevallen het vervangt de helm, masker, bril en comms (ligt eraan natuurlijk welke merken je neemt). Ziet er in ieder geval beter uit dan die I4/5 Dye.

• Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Dit is wel een mooie helm. Ik vindt 170 euro wel meevallen het vervangt de helm, masker, bril en comms (ligt eraan natuurlijk welke merken je neemt). Ziet er in ieder geval beter uit dan die I4/5 Dye.

Mhm zit bij de 170 euro idd de helm bril masker en comms in? Ikdacht dat je voor de prijs aleen een helm met bril had namelijk? Ik kan nergens echt duidelijke preizen vinden tot nu toe

Mhm zit bij de 170 euro idd de helm bril masker en comms in? Ikdacht dat je voor de prijs aleen een helm met bril had namelijk? Ik kan nergens echt duidelijke preizen vinden tot nu toe
Comms zitten er niet in voor die prijs.
Maar de helm is een geheel, en de totaal prijs is trouwens 190 incl verzenden. Maar wat imakittymeow bedoelt is denk ik dat de I4/5 Dye ook al 130/180 euro is ofzo en dan heb je nog geen helm.

Comms van hun kosten 35 euro
Extra sherm: 35 euro
Print op je sherm: 19 euro
Enz.. Staat best duidelijk allemaal op de site ;)

Comms zitten er niet in voor die prijs.
Maar de helm is een geheel, en de totaal prijs is trouwens 190 incl verzenden. Maar wat imakittymeow bedoelt is denk ik dat de I4/5 Dye ook al 130/180 euro is ofzo en dan heb je nog geen helm.

Comms van hun kosten 35 euro
Extra sherm: 35 euro
Print op je sherm: 19 euro
Enz.. Staat best duidelijk allemaal op de site ;)

Ja die had ik gezien vandaar dat ik de 170 euro niet snapte;)

Maar duidelijk thx!