Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Nou jongens, hier issie dan eindelijk. Mijn nieuwe Dan Wesson 715 chrome edition. Met bijpassend holster.
 
Oeps, het forum had geen zin in mijn foto, hier dan alsnog.

al5XOL9.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Wauw,volgens mij is dat dezelfde die Lotte ook heeft in stainless steel versie.
Is het er 1 met instelbare hop-up?
 
@Niels Seppenwoolde ,
Staar je niet dood op die 344fps die de website aangeeft.
Je zal niet de eerste zijn die bij de fps test word geweigerd omdat je te hard schiet.
Een excuus als ja hij is nieuw en op de website stond dat het maar zoveel fps schiet gaat je dan vaak niet helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Seppenwoolde
@Niels Seppenwoolde ,
Staar je niet dood op die 344fps die de website aangeeft.
Je zal niet de eerste zijn die bij de fps test word geweigerd omdat je te hard schiet.
Een excuus als ja hij is nieuw en op de website stond dat het maar zoveel fps schiet gaat je dan vaak niet helpen.
Bedankt voor de tip, zal als ik mijn main ga kopen waarschijnlijk ook wel een keer een chrono kopen. heb hem nu nog meer als een collectorsitem en wordt later mijn side-arm
 
Bekijk bijlage 494
ik kreeg gisteren mijn 1911A1 van bunker501 binnen. deze had ik als set (starter)set gekocht. hier de link naar de set: https://www.bunker501.nl/product/colt-1911-anniversary-edition-co2-full-metal-starterpack-mega/ . hij voelt lekker aan en werkt perfect. ik heb geen chrono maar volgens de website haalt hij een fps van rond de 344fps.
Bekijk bijlage 495
Heey Niels,

Ik heb hem vorige week ook gekocht en ben er ook heel erg tevreden over.
Ook ik heb geen chrono maar ben wel benieuwd wat de daadwerkelijke fps is, dus daarom gaat er snel een komen.

Ben je er ook al uit wat je main replica word?

Groet,
Steyn
 
Laatst bewerkt:
@Steyn als main replica ga ik waarschijnlijk voor een VFC avalon series en dan de calibur cqc versie. alleen wordt dat nog even een paar maanden sparen. dan ga ik ook gelijk een atc-fg set erbij kopen.
@Rick191 ik heb je een berichtje gestuurd over een chrono momentje
 
@Niels Seppenwoolde, dat is inderdaad echt een heel vet ding! Maar wel nog even sparen ja ;).
Laat je binnenkort ook weten wat de fps van je colt 1911 was? ben er namelijk heel erg benieuwd naar....
 
@ bovenstaande ik heb ook een chrono in omgeving Leiden, geen idee waar jullie vandaan zijn?

Ik heb vorige week een mk23 binnen gekregen :) gelijk getest bij het nabv hoofd kwartier en het is echt idioot hoe ver die schiet. Head size op target op 50meter haalt die zonder moeite. Met .32 en dan zelfs nog lichte over hop. En stil dat die is....
 
Wij wonen beiden in Rijssen. Ligt niet echt om de hoek bij Leiden ;)

Om toch on topic te blijven. Gisteren een Prometheus 6.03 509mm inner barrel gekocht voor de SR-25. Eens kijken wat dat doet met de groupings. Daarna moet ik nog zwaardere bb's hebben. Zwaarste wat ik nu heb liggen is .25 gram. Leuk voor de AUG, maar een DMR heeft wat zwaarders nodig. Ik zat te kijken naar de G&G .33gram bb's. Zijn deze geschikt voor een DMR of moet ik het nog iets zwaarder zoeken?