Mooie replica's! Zeker die APE.. ik ken nog iemand met een unieke APE te koop
Ah verdorie, als ik jouw topic eerder had gezien had ik zeker even contact met je opgenomen!
Mag ik vragen wat voor veer jij erin hebt zitten?
Mooie replica's! Zeker die APE.. ik ken nog iemand met een unieke APE te koop
Wauw,volgens mij is dat dezelfde die Lotte ook heeft in stainless steel versie.
Is het er 1 met instelbare hop-up?
Bedankt voor de tip, zal als ik mijn main ga kopen waarschijnlijk ook wel een keer een chrono kopen. heb hem nu nog meer als een collectorsitem en wordt later mijn side-arm@Niels Seppenwoolde ,
Staar je niet dood op die 344fps die de website aangeeft.
Je zal niet de eerste zijn die bij de fps test word geweigerd omdat je te hard schiet.
Een excuus als ja hij is nieuw en op de website stond dat het maar zoveel fps schiet gaat je dan vaak niet helpen.
Heey Niels,Bekijk bijlage 494
ik kreeg gisteren mijn 1911A1 van bunker501 binnen. deze had ik als set (starter)set gekocht. hier de link naar de set: https://www.bunker501.nl/product/colt-1911-anniversary-edition-co2-full-metal-starterpack-mega/ . hij voelt lekker aan en werkt perfect. ik heb geen chrono maar volgens de website haalt hij een fps van rond de 344fps.
Bekijk bijlage 495
ik heb @Rick191 een berichtje gestuurd. als ik de fps weet zal ik het laten weten@Niels Seppenwoolde, dat is inderdaad echt een heel vet ding! Maar wel nog even sparen ja .
Laat je binnenkort ook weten wat de fps van je colt 1911 was? ben er namelijk heel erg benieuwd naar....