Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Wij wonen beiden in Rijssen. Ligt niet echt om de hoek bij Leiden ;)

Om toch on topic te blijven. Gisteren een Prometheus 6.03 509mm inner barrel gekocht voor de SR-25. Eens kijken wat dat doet met de groupings. Daarna moet ik nog zwaardere bb's hebben. Zwaarste wat ik nu heb liggen is .25 gram. Leuk voor de AUG, maar een DMR heeft wat zwaarders nodig. Ik zat te kijken naar de G&G .33gram bb's. Zijn deze geschikt voor een DMR of moet ik het nog iets zwaarder zoeken?

Ligt aan de rest van je set up, en of je hop up het kan liften. De g&g bbs zijn grijs en dus erg moeilijk te volgen. Persoonlijk zou ik dan voor de asg .32 gaan omdat ze wit zijn
 
Idd @Twinfromhell de el cheapo stti mk23. Kwa bouw kwaliteit zal de TM ongetwijfelt beter zijn maar kwa performance sta ik met m'n mond vol tanden. Fps heb ik alleen kunnen testen met .32 en die was 194. Helaas even geen .20 thuis :(
 
Ons megapakket uit Polen.

SAM_3566 - Copy.JPG
 
De bi-pod en de scope op de M4 had ik overigens al.
De Bioval 0.25 BB's, de O.D.pouch en de Highlanderpatch heb ik meegenomen uit Italie.
 
Mooi spul weer Vladimir!
Wat voor M4 is dat? Heb je een linkje? :p
 
NABV pas is binnen dus eindelijk kan ik mijn spullen thuis hebben. :)

Dus na aanschaf van een kluis heb ik nu mijn ASG CZ 75 P07 DUTY Blowback thuis.

Ik kan alleen geen foto erbij zetten want ik moet nog een cloud vinden ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
NABV pas is binnen dus eindelijk kan ik mijn spullen thuis hebben. :)

Dus na aanschaf van een kluis heb ik nu mijn ASG CZ 75 P07 DUTY Blowback thuis.

Ik kan alleen geen foto erbij zetten want ik moet nog een cloud vinden ;)

Een makkelijke manier van een foto hier laten zien is deze uploaden op imgur en dan de link hiernaartoe te koppelen.
 
ZCI en Rocket airsoft parts waren weer op voorraad bij AK2M4 een paar dagen geleden, dus heb ik een grote bestelling gedaan voor mezelf en een paar andere. Vandaag is alles binnen gekomen :D. Een hoop barrels en air seal parts.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Cilinders,pistons,inner barrels.
Das een hoop werk aan een hoop replica's Reb'.
Wat is dat voor merk,Rocket Airsoft?
Ik vind alleen een wazige website over wat ze zeggen te doen.
 
Cilinders,pistons,inner barrels.
Das een hoop werk aan een hoop replica's Reb'.
Wat is dat voor merk,Rocket Airsoft?
Ik vind alleen een wazige website over wat ze zeggen te doen.

Rocket airsoft ~ SHS of ja iig het levert exact hetzelfde als SHS dus het zal uit dezelfde fabriek komen maar met andere branding. Gebeurd wel vaker met bepaalde onderdelen. In principe zijn het gewoon SHS onderdelen met een rocket airsoft verpakking en bij de motor een ander kleurtje. Moet zeggen dat ik zelfs nog meer tevreden ben met de afwerking van rocket airsoft dan SHS.
 
heb hem niet gekocht, maar wanneer mogelijk wordt hij wel gereserveerd :D

de nieuwe ICS CXP-MARS gepresenteerd op de IWA 2017

16730092_996836083751675_2297160206543896433_n.jpg


 
YES! :D

L163Mi8.jpg


Ziet er erg tof uit vind ik zelf! Jammer dat de body iets grijziger is dan de rest, dus daar gaat wellicht nog een keer een spuitbus overheen ;)

Also jammer dat de lipo een te lange draad heeft dus niet past (op zoek naar 1000mah lipo's). Ook vreemd dat er geen handleiding bij zat :p Terwijl die rode stikker daar zegt dat je een handleiding moet lezen! :p
 
Nice Jan.
Mooie M4 wel.
Ik durf bijna wel te stellen dat alle vaste leden nu wel 1 of meerdere M4's bezitten.
Lotje is ook al op zoek naar haar eerste M4.
 
Mooi Jan ziet er gelikt uit!

Vandaag zelf gekocht:
NoproL optic irds sight
Rail mounted sight protector kit
Rail covers

Ook de M14 (GR14) in mn handen gehad.. ook gaaf
 

Bijlagen

  • IMG_1209.JPG
    IMG_1209.JPG
    215,4 KB · Weergaven: 176
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Zelf ook maar weer eens wat gekocht. Een shotgun. Foto's volgen zodra hij binnen is.
 
Ik denk ook dat de draden van een 1000mAh niet veel korter zullen zijn? Of is de accu zelf dan korter?

Replica ziet goed uit @Jan
persoonlijk vind ik de grijze tint niet eens echt storend. De verpakking oogt mij niet origineel? Anders inderdaad een vreemde manier van verpakken.

Zelf de afgelopen tijd onderdelen verzameld voor m'n Hi-capa project. Foto's volgen binnenkort in een nieuw project topic ;)
Gisteren kon ik het niet laten om er toch ook nog een extended mag voor te halen. Voor die extra tacti-cool punten :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball en Vladimir