Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Veluwe airsoft accepteert toch geen DMR op 450?

Balls & arows doet dat niet, veluwe airsoft wel.

On topic: paketje binnen gekregen met prom delta 6.20mm, 2x greendevil .3g en een MRE voor de gein. 
 
Dat varieert per locatie. Ik heb ook meerdere veren liggen (M90 t/m M120) dus ik kan makkelijk switchen afhankelijk van de vereisten van de locatie. Mocht ik CQB willen spelen, kan ik makkelijk mijn andere barrel en cilinder pakken. (omdat ik nu maar 1 replica heb.)
 
Bij deze ga ik weer sniperen,en heb ik mijn m4 verruilt met een Dragunov sniper.

 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
<font face="Arial, Verdana" size="2">http://s991.photobucket.com/user/arnoutje/media/20141106_144528_zpsjfa5skjh.jpg.html

Werkende link ;)

Leuke dragunov. Schiet ie een beetje goed?</font>
 
Nu maar hopen dat die een beetje leuk schiet en niet te veel geld aan upgrades nodig gaat hebben.
 
Ik ga hem zondag ff uittesten op de boerderij bij mijn schoonouders.

Maar ik vind hem fijn om te spannen,en het gewicht is ook ideaal.
 
Nou, het is nog even wachten op de APS CAM870SF...In nederland aangekomen om net over 9 uur in de ochtend op de 3e en rond het middag uur was het al vrijgegeven door de douane.
Einde van die week PostNL gebeld gemaild etc. gewacht tot vandaag (7e dag na vrijgave) en nu stellen ze een onderzoek in. Ik moet wel zeggen dat de klantenservice van PostNL flink verbeterd is ze vroegen om het verzend adres van Evike, hoe de verpakking er ongeveer uit ziet etc... Binnen 4 werkdagen nemen ze contact op. Ik ben benieuwd.
 
Ben wel een beetje jaloers hoor Seagon....
Mag ik hem wel een keer vasthouden? ;)
 
Ik ben ook aan het winkelen geweest
IMG_2958.jpg

ASG Franchi SAS 12 3-burst

IMG_2962.jpg

KJW KP-05 met extra mag. en koffertje

IMG_2967.jpg

En een 552 type holosight
 
Mooi setje baldy, voor CQB neem ik aan? Die kjw ziet er nice uit.
Maar hoe bedien je die holosight eigenlijk aangezien er geen knopjes aan de zijkant zitten :p
 
Mooie shotgun! Toffe dingen zijn dat. Helemaal als ze 3 bb's tegelijk doen. Hoeveel FPS heb je daarin zitten? 
 
Shotgun lijkt het zelfde te zijn als die van mijn broer.
3 bb`s en een best aardig bereik.
Waarschijnlijk wil je er in de toekomst nog wel een setje van 4 shells bij halen.
sidearm is de kale variant van de blackwater die mijn broertje heeft.
Zo te zien heb jij hem op gas?
Mooi spul in iedergeval.
greetings
 
@Lockheed ,de bediening zit op de andere zijkant ,werkt prima
@Jan, ja dat is wel een leuk ding en hij schiet ongeveer 250 FPS
Best aardig wetende dat er 3 tegelijk uit gaan
@Twinfromhell, Ja de kp-05 is op gas ,maar je kan er ook co2 magazijnen in doen,dus die staan op de verlanglijst !!

en mannen Bedankt voor de reacties!!!
 
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik ben ook weer aan het inslaan.</font>Komtie: http://www.taiwangun.com/en/r2-well?from=listing&campaign-id=19
400x245_product_media_FB2564(1).jpg

En deze: <font face="Arial, Verdana" size="2">http://www.taiwangun.com/en/silencer-adapter-for-sniper-rifle-mb01-mb05-mb06-p-j?from=listing&campaign-id=14</font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">
</font>
400x320_product_media_PRZEJ%C5%9ACI%C3%93WKA_01(1).jpg.jpg


En tot slot deze: http://www.taiwangun.com/en/mstn-qcb-muzzle-brake-flashider?from=listing&campaign-id=14
400x320_product_media_BD0013(1).jpg
 
Nice! Ziet er goed uit. Zat molle om shit aan te hangen in ieder geval! 
 
Mijn gear tot nu toe (er komt nog meer) is: 
Umarex HK416 (AEG) (VFC)
Umarex USP .45 (GBB)
Condor Modular Operator Plate Carrier
Emerson Fast helm Groen (Komt binnenkort)
Een bungee sling die te lang is, moet hem nog ff aanpassen of een slingmount halen
Legholster voor mijn USP (weet de naam niet meer)
Multicam padded shirt
Eotech 551 holo sight replica
Foregrip, railcovers voor mijn 416

Dat was t volgens mij ongeveer. Ik zal vast wel wat vergeten zijn, maar ik kom binnenkort wel met foto's.
 
Nice! Ziet er goed uit. Zat molle om shit aan te hangen in ieder geval! 

Aye. Al houd ik het beperkt qua pouches enzovoorts. Ben erg benieuwd naar het dragen van een chest-rig (ik hou m'n rug graag "bloot"). Heb nu ruim 2 jaar de battlebelt gedragen en hou enorm van het 'low drag high speed' concept. Het enige wat ik ga hangen aan de chestrig is 4x de HSGI TACO X2R/P (8x rifle magazijnen en 4x pistol) (bijkomend voordeel van die pouches is dat ze universeel zijn, dus kan M14, M4, AK, noem maar op erin kwijt. Kost wat maar dan ben je wel universeel bezig :p). 1 á 2 utility pouch(es), admin panel en m'n dumppouch hang ik op aan m'n riem.
 
Net binnen gekomen met de post, m'n PMC van Hazard4 ballcap met clipje om waaiers te voorkomen:

RrpxycN.jpg

Natuurlijk meteen de team patch erop geknalt.