Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Goeie.Wij zijn ondertussen terug van de beurs en hier volgt een opsomming van wat wij daar hebben gescoord.Ikkuh: Een laser van Swiss Arms voor onder mijn M9 Beretta.
acgrY29.jpg


Een 2tal bajonets voor o.a.onder mijn M4-A1.
bVjyqkr.jpg


Een 750 cl gasfles van Walther.En een zak 0.25 BB's van King Arms.
Lotje: 3 broeken woodland camo.2 rugzakken: 1tje van Milltec woodland en 1tje van FMH zwart spec.ops.1 abonnement op skirm en alle 6 delen die we nog misten.1 poster van 3division waarmee wij warchild steunen.
 
dgZHhd7.jpg

Verder veel nieuwe airsoftmagazines en folders gescoord en ontzettend veel lol gehad met de club.Bij deze iedereen bedankt voor wederom 1 onvergetelijke dag.
 
Met gepaste trots delen wij mede dat onze AA familie is uitgebreid met de Jing Gong MP5SD5 Silenced Sub Machine Gun
P9169600.jpg

Met dank aan Jeroen Hoksberg (Waarvoor mijn eeuwige dank ;-) )
 
@Bjorn Groen , dat is een mooie AA , is het waar voor je geld ?
Blijft mooi spul MP-5s
 
Mooie foto mijnheer Groen! Stiekem toch ook wel een tof apparaat zon mp5! 
 
De mijne zit ook bijna weer in elkaar. Nog ff een smeerseltje in de gearbox doen en alles weer in elkaar zetten.. En dan hopen dat ik het goed heb gedaan :p
 
Eind oktober besteld en dan nu eindelijk bezorgd...


Say hello to my new little friend!


DSC_0004_1.jpg



Jawel, een heuse APC CAM870SF Zombie Hunter.

Een shell eject model, 12 bb's per afdruk van de trekker, geen inner barrel en barstensveel mods voor de real steal 870 die er allemaal op passen.

En er zit een shell catch bij, dus je raakt geen shells kwijt (maar goed ook want ze kosten ong 10 euro per stuk).


Deze is volledig uit te bouwen naar de full length variant.


Underbarrel houdt 4 shells, dus 5 rounds als de kamer gevuld zit.


Werkt precies hetzelfde als een het echte model. Ik kan niet wachten om dit schatje uit te proberen.
 
Lekker man, beter dat ie eindelijk binnen is.


Je hebt er lang genoeg op moeten wachten. :S
 
Mag ik eens wat vragen?


Zou je voor mij dat ding eens willen opmeten en wegen? 


APS brengt ergens deze maand ook de serbu super shorty versie uit, en ik twijfel tussen die en de SF.
 
  • Length 58cm(L) x 12cm(H) x 3.8cm(W)
  • Weight: 1.9 kg

Dat is van de APS website (aps-concept.com)

Dat ik de site opende zag ik de shorty ook... AOW model?


Het mooie is dat alle onderdelen van de M / SF op elkaar passen, zo kan je de kolf en grip verwisselen maar ook de barrel / underbarrel mag verwisselen met langer en korter.

Al die onderdelen zijn los te kopen.


Als je al een M of SF hebt kan je er een AOW van maken heb ik begrepen.


Wat ik vergeten was te melden is dat ze allemaal weinig kunststof hebben, vandaar het gewicht.
 
Die is wel heel gaaf !! , Mijn twijfel (mocht ooit het schip met geld komen) is die of een TM breacher.


Ik vind dat zakje om de shells te vangen er toch niet zo cool uitzien, maar 12 bb's per shot is dan weer wel heel erg gaaf.


 
 
Ik heb vannacht reactie gehad van de APS boyz en ik quote:


All the CAM870 Shot gun are interchangeable. Their receiver are always the same, so the stock and barrel are always exchangeable.

Our Wads are biodegradable

Over de wads heb ik net door gevraagd of ze test resultaten of een certificering kunnen aantonen. Als die echt biodegradable zijn hoef ik in elk geval niet te proberen ze zelf na te maken.
 
Op het arnies airsoft forum wordt door veel mensen geëxperimenteerd met alternatieve wads om een betere spreiding te krijgen. Zoals ik eruit begreep is de spreiding met de aps wads best compact. (Maar zijn ze wel herbruikbaar)
 
Dat klopt, het is letterlijk een bakje die alles mee neemt. Ik zit te denken om vilt te gebruiken die ook in de oude voorladers gebruikt worden.


Waar zijn die discussies te vinden eigenlijk? ik ben er al een tijd naar op zoek maar heb nog niets kunnen vinden.
 
In de cam870 impressions draad


http://arniesairsoft.co.uk/forums/index.php?/topic/213358-aps-cam870-impressions/


Ook veel interessante info omtrent slijtage, do's en dont's etc. ( nooit je shotty dry firen bijvoorbeeld)