Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Sinds gister ben ik  de trotse eigennaar van een Tokio Marui VSR-10 G-SPEC!


zmddmO0.jpg



Deze repilca is echt een beest. De FPS is niet echt hoog voor een bolt action, maar haalt makkelijk de 30 meter. Hij schiet altijd precies 319 FPS en is echt super accuraat voor een stock rifle met een hele korte inner barrel. Ondanks Tokio Marui geweldige kwalitijd leverd, ga ik hem toch upgraden in de toekomst voor meer range.


hblAcYz.jpg



Hij word geleverd met een silencer en een magazijn voor 30 bb's. Als ik hier mee heb kunnen skirmen, wil ik er wel een review over schrijfen als jullie dat leuk vinden :)


 


Omdat ik toch wel erg graag sniper ben, heb ik vandaag de eerste producten besteld voor het maken van mijn eigen ghillie suit:


Jute, een overal, visnet, verf en schoenlijm.

foto_stof_814.jpg



Ik kan niet wachten om te gaan knutselen haha :p


Fijne feest dagen allemaal!
 
Twinfromhell: Jammer alleen dat ik nergens meer extra magazijnen in de eu kan vinden voor die UMP.


Ik krijg een boosaardig dejavu van toen ik originele King Arms mid-cap magazijnen zocht voor mijn M4.


Duurde een half jaar!!!


Ik hoop dat ik nu meer geluk heb met de levertijden.


Heb bij een oostenrijkse airsoftshop besteld,die waren het goeikoopst.
 
@Twinfromhell,


tuurlyk mag  je dat van my, de Aug gaat mee,en moet hem nog down-graden,en schiet maar raak voor een knaak,have fun


en ook myn nieuwe Scorpion ( was myn verjaardagskadoo ) gaat mee,


see you soon
 
Nice Thx Lotte :)


Hey Vald,


Mijn broer heeft een UMP van umarex.

Op zich best goed ding. Alleen nu ligt dit ding voor de 3de keer bij reparatie vanwege een slecht fuctionerende selector switch.

De verwachting is dat als dit ding terug komt, het probleem er nog steeds zal zijn.

Als dit het geval is heeft hij het recht op vervanging of geld terug (dat word geld terug of een compleet ander product).

En houd hij 2 magazijnen over.



Dus als alles loopt zoals wij verwachten kan ik eventueel 17 jan, 2 UMP magazijnen meenemen voor je om even te proberen.


@Molok,


Nice. Scoop is alleen wel een beetje groot he :p


Lijkt me wel leuk om een review te lezen over deze stock TM sniper, dus als je tijd hebt graag ;)


Greetings
 
Laatst de ICS m4 transform binnen gekregen. Fps iets omlaag moeten gooien en gelijk meegenomen naar een skirmveld bij mij op de hoek (rsl).

Maar wat een beest is die m4. Van al de replicas die ik heb is deze veruit de aller beste !
Prijs kwaliteit verhouding is absurd. Echt een aanrader voor een ieder die opzoek is naar een top m4.
 
@ darksider 


Er zijn verschillende varianten van deze replica, maar bij unit13 staan ze voor €320 tot €360.


Misschien dat je ze uit het buitenland (ja weet ik is unit13 ook maar dat telt niet) goedkoper kan krijgen.


ICS kost wat meer, maar als je dan 1 keer wat hebt werkt het over het algemeen ook gewoon goed.



Ik hoop binnenkort een keer ergens iemand met zo`n replica tegen te komen zodat ik die eens vast kan houden.

Lijken mij ook erg fijne replica`s, wie weet komt er hier nog eens 1 in huis.


Greetings
 
@Twinfromhell,


Tnx kanjer,


Vla is er happy mee,zoyu wel te gek zyn,hy zal ook antwoord geven,zyn nu tegelyk aan de gang


Maar wel te gek van je,


we zien je de 17de


 
 
Twinfromhell  Toppie!


Bij voorbaat mijn dank.


Echter de magazijnen van umarex passen niet in een double eagle.

De 2 zijkantjes bovenop zitten er bij double eagle niet op.
Dus vermoed ik ten zeerste dat die van je broer nie passen gaan.
 
@Twinfromhell


Klopt hij is best groot maar ik vind van die kleine scopes zo knullig, en hier zit ook nog een verlengstuk op die dient als flashhider en vooral om bb's te stoppen.


 
 
Mezelf een kerstcadeau gegeven:





Het is een tweedehands cyma 045a inclusief 6 mid caps. Om de AK feel compleet te maken heb ik er een bontjas bijgehaald op de markt. Helaas mist de typische bont muts nog wel, maar die komt er vast en zeker bij. Ben nog aan het twijfelen om hem goud te spuiten..


Eenmaal binnen gelijk opgehaald, diegene van wie ik hem kocht had dit nooit gedaan, van binnen zag ie er prima stock uit, geen versleten tandwieltjes, pistons etc. Uiteraard wel belabberd gesmeerd en ook niet heel strak geshim(d?)t. Helaas schoot ie echt werkelijk alle kanten op. Piston + pistonhead is vervangen vanwege een rare veer constructie waarbij de veer dmv de pistonhead wordt vast geschroefd?? Gesmeerd en shims aangebracht, loop vervangen door een madbull 6.03 tight bore. En wie weet gaan er nog wel wat dingen aan veranderen. Eerst wachten op de nieuwe veer want na de upgrade van de piston wederom 20 FPS te hard.
 
Wacht maar tot je mijn broer tegenkomt met zijn PPSH :p

Dat word kwijlen haha

Dan moet je echt op de foto met je russische outfit.
 
Het is niet dat ik per se voor een russische look wil gaan, heb gewoon een DPM in de kast. Maar als je dan toch een AK type koopt, dan moet je daar wel een bijpassende outfit bij hebben is mijn mening. 


Maar het aanbod voor de foto met zijn PPSH is natuurlijk wel een pracht combi! Een vriend van me heeft volgens mij nog wel zo'n belachelijk grote officieren pet incl hamer en sikkel dan is het plaatje compleet haha


<b>edit:</b>

Heb de muts gevonden, binnenkort maar even halen haha
 
(hopelijk gaat het plaatsen van de afbeelding goed) 



De eerste pakketjes met m'n gear zijn gearriveerd! Broek en jas matchen niet helemaal, maar om mee te beginnen zeg ik dikke prima. Verder dacht ik handschoenen met volledige vingers te hebben besteld, maar zal wel niet goed hebben opgelet. Wat ook van de week is binnengekomen is.. mijn VOG!! Nu wachten op de pas en dan eindelijk een replica in huis halen. 
 
@Jor Je hebt je VOG wel doorgestuurd neem ik aan he? ;) Anders moet je zo lang wachten.
 
Nice gear trouwens @Jor maar t lijkt alsof je broek veel lichter is als je jas
 
haha briljant die bontjas met AK! <3 <3 


En mooie begin set Jor! Op zich juist wel handig dat je broek iets lichter is. Dat schijnt beter te zijn om het patroon te breken. Daarom dragen sommige mensen 2 kleuren camouflage. Dat breekt het verwachtingspatroon wat een mens verwacht als je een ander persoon zoekt.