Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@yannick hurks,


Jy krygt een dikke knuffel van my,hihi,


die gezuchtsprotecter is meer voor je kin,neus enz,hadden ze helaas niet in  het thyphon-camo-print, GRRRRR                                                                                                                                      Nu nog er\achter koimen hoe we hem precies moeten bevestigen,


De anderen tnx voor het positieve commenraar, de 17de gaat hy mee naar oude tonge,


Nu al zin in
 
Mooie set Vladimir! Weer zoveel mooie spulletjes. Krijg bijna zin ook het één en ander aan te schaffen! :O :O


En het blijft een mooi vest Roel! Steht gut! 
 
De Mp5 heeft de eerste tests doorstaan en de FPS kwam uit op een zeer nette "tussen de 330 en 340 FPS".

De fire rate kwam op een niet echt schokkende 850 rpm.

Het geluid is met die demper erop ook wel erg cool.


Mooi ploplop geluid,bijna als een echte.


Met de demper eraf toch nog een luid apparaat.


4xIXybA.jpg



 
 
Dat plopplop geluidje hoor ik wel eens vaker,


maar dat is de MP5 dan niet
 
@yannick hurks,


ik dacht zelf ook al zoiets,en Vla moest my helaas weer gelyk geven,


,en jy verdiend weer eebn knuffel,lol
 
Wat ik heb binnengekregen twee dagen geleden is het eind van een tijdperk, het einde van mijn G&P Sam-r. Hij heeft trouw zijn dienst gedaan, en ook soms werkte hij niet echt bepaald relaxed... Hij was er toch wel  voor me op de momenten dat ik hem nodig had. 


 


Nu is hij niet meer langer, en uit zijn as is herezen...


 


2dwa6h.jpg



 


 


 


2llhwdt.jpg



 


DE (Euh erm.. kan even niks bedenken) Robins ''custom'' M4! (Mede mogelijk gemaakt door: Leon, Jamie, Saffron, Janssen en of course F-P)


Beide de buitenkant en de binnenkant zijn helemaal veranderd (Al was ik al reeds in bezit van de P*) en is de flashider eigenlijk nog het enige wat orgineel onderdeel is van de Sam-r. 


 
 
We waren in de stad,en zagen een leuk winkeltje, 2de-hands wel te verstaan,dus maar ff gluren om te kyken voor leuk spul,


En Ja Hoor :


Een leuke en Mooie Solide Flight-Case gevonden,waar myn Aug  goed inpast,en andere replica's,


vla heeft nog wat van de prys af weten te halen,


ik ben helemaal Happy de Peppy,


foto's volgen via myn vechtgenoot
 
En dan hier de foto's van ons nieuwe 2e-hands kleintje.......ehhhh?


LnYuKIO.jpg



AVOafGw.jpg



Wcu6pS8.jpg



RZqWiBl.jpg



Nou is die AUG niet bepaald 1 van de kleinsten maar dat ding zwemt in deze hutkoffer.
 
Eindelijk! Afgelopen zaterdag mijn pas binnengekregen. Gelijk zelfde dag naar Antwerpen gereden om m'n replica op te halen. En dit is hem geworden: een VFC VR16 met silencer, reddot en flashlight. Een frontgrip is inmiddels besteld, die verwacht ik morgen. 







Gelijk volgende dag kunnen uitproberen tijdens een skirm bij balls and arrows, overigens ook eerste skirm in eigen gear. 






 


 


 


 
 
Ziet er goed uit. Je komt ook mooi weg met je licht gekleurde camo door de beperkte begroeing trouwens.
 
Ziet er goed uit ja.


Ik zie inderdaad een aardige tint kleur verschil in je kleding, maar camo technisch zal dit geen bal uit maken.

Mocht je nog eens tijd over hebben, zou je dan een een korte review over de VFC kunnen doen?  ben wel benieuwd naar hoe die bevalt. 
 
@Jor Welke schoenen heb je aan op die foto als ik mag vragen? 


Ziet er gaaf uit je replica ook!
 
Welcome to the VFC Side jor :p



Die bevestigign van de het lampje op je pistolgrip kreeg je die er een beetje af?



Voor de rest gaaf ding, je ziet niet veel VFC m4's.
 
Zo,ff 1 updatetje over de AUG van mijn buddy.


De veer vanochend verwisseld ,(wat 1 heerlijk,simpel systeem),voor een M90 spring.


De FPS klokt nu rond de 310.


Nx mis mee zou ik zeggen.
 
ik vind het te LAAG, Mss een zwaardere veer een M100 erin,


word vervolgd
 
@RoelTheWorld Schoenen zijn een soort namaak timberlands van het merk Landrover, heel goedkoop op de kop getikt bij een random schoenenwinkel. Maar ze "doen"  het prima! 
 
ik vind het te LAAG, Mss een zwaardere veer een M100 erin,

Een M100 zou hem waarschijnlijk net onder de 360fps brengen, vind ik zelf een beetje riskant met het oog op de fps meting. Waarom niet een M95? Worden gemaakt door o.a. Element, niet het beste merk maar heeft het bij mij erg goed gedaan.