Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zou je in het webshop gedeelte een stukje kunnen schrijven over hoe het afgelopen is bij die webshop?
Ben wel benieuwd namelijk ook hoe het met btw werkt bij hun. Ik wilde mijn sig551 daar bestellen omdat ik dacht dat hij goedkoper was maar tijdens het uitchecken bleek dat de btw er nog bij moest komen en toen was hij net zo duur als in de UK. Uiteindelijk daar maar besteld.Ik vind het alleen vaag dat de btw dus niet bij het totaal bedrag werd opgeteld ook niet tijdens uitchecken.
Had wat upgrades voor me g36 gekocht maar omdat een vriend van mij beetje lomp tegen me ikea wapenkastje stootte toen ik aan het herindelen was. Is me g36 helaas gesneuveld deze upgrades zitten nu in me cm16 raider met een silencer van peter. Me vriend heeft het opgegeven bij de verzekering nou maar wachten.
Maple leaf 6.03 barrel 370mm (origineel 293mm)
Maple leaf flat hop bucking en maple leaf nub
Was wel een upgrade in airseal, hij schoot 36+ fps harder. 376 in totaal. Gellukkig zit ie met en TM m90 veer op 340-350 ish. Dus weer prima wel benieuwd hoe zuiver en ver die komt.
Ik besef me net eigenlijk dat die 450 CZK van de verzendkosten is, waar de BTW er dan nog bij gekomen is, weet ik dan niet... Op de afschrijving van de creditcard staat CZK 7.599 €282.75
Hier het volledige overzicht, dan kun je zelf misschien uitzoeken hoe of wat
jou totaal is 7149czk. In dat bedrag is 1319czk btw al inbegrepen en de btw van de verzenkosten staat niet apart vermeld maar zijn deel van die 1319czk btw.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.