Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Jan Thnx! Zo had ik het eigenlijk nog niet eens bekeken! Ik vond het in eerste instantie maar storend, haha. 
 
Dankzij @joris: Een Diamondback Tactical Rapid Ballistic Vest Predator


Wat is ie sexy he?


 


$_85.JPG
 
@RoelTheWorld mooi is die zeker, vindt hem voor mij persoonlijk wel wat lomp. Maar ik ben wel blij dat er weer een airsofter bij is die kwaliteit waardeert.
 
@RoelTheWorld mooi is die zeker, vindt hem voor mij persoonlijk wel wat lomp. Maar ik ben wel blij dat er weer een airsofter bij is die kwaliteit waardeert.

Klopt het is nou niet bepaald high-speed. Maar dat maakt mij op het moment niet heel veel uit. Vind persoonlijk een 6094 type plate-carrier niks.
 
@RoelTheWorld mag ik vragen wat hij gekost heeft ? Heb er ook wel interesse i n voor mn marpat look :)
 
@RoelTheWorld mag ik vragen wat hij gekost heeft ? Heb er ook wel interesse i n voor mn marpat look :)

Ik heb er 200 euro voor betaald. Meestal vind je ze op Nederlandse forums rond de 200-250. Relatief duur, maar kwaliteit is bijzonder goed. Het is ook real-steel, word door vele landen gebruikt waaronder Nederland (Commandos/MARSOF).

En dan moet ik nog pouches kopen.

Het is een flinke investering, maar je krijgt er een geweldig vest voor terug.
 
Nice! Ik heb zelf een real steel chest rig, en je merkt het verschil echt met de goedkopere zooi.
 
Ik vindt m wel n beetje duur
ff kijken in murica of ze m goeddkoper hebben
 
Ik vindt m wel n beetje duur
ff kijken in murica of ze m goeddkoper hebben

Zoals ik zei, het is een investering. Maar uiteindelijk toch goedkoper dan een replica plate-carrier.

En in de VS vind je wellicht de plate-carrier zelf goedkoper. Maar dan komen importkosten en verzendkosten nog.
 
Ik had dus ,zoals een paar pagina's terug viel te lezen,een UMP besteld bij Taitaigun.


Krijg ik na een dikke week me erop verheugen te horen dat hij niet meer leverbaar is.GRRR!


Vet Baalen.


Ik post dus voortaan alleen nog maar spul wat daadwerkelijk aangekomen is.


Lotte haar AUG is wel binnen en ik ben best wel jaloers op dat ding.


Wat een sexy apparaat is dat met die Typhoon camo/print.


Vandaag gaan we de FPS testen.


Zal rond de 400 zitten als ik Taiwangun moet geloven.(en dat doe ik)


Zal dan ook wat foto's maken voor jullie.
 
Zo,wat foto's gemaakt.


oGwAg6G.jpg



LaWeodg.jpg



Lotje dr Steyr AUG-A1.


De FPS zit rond de 380-390.


Maar hij heeft een easy-spring-change systeem dus de FPS omlaag halen gaat absoluut lukken.


En vanmiddag om 14h00 stond de UPS-bus wederom voor onze deur.


Ditmaal met mijn nieuwe speeltje.


Ik was er zó ziek van dat de UMP nie doorging nie dat ik besloot mijzelf te trakteren op iets bijzonders.(als troost)


Hier is mijn troostmeisje.


vqRkuAn.jpg



UQ2D8XL.jpg



Cyma 041 SD6.


Full metal en met nylon versterkt polymeer,geen EBB.


Risrailmount erbij besteld en een extra high-cap met op echte lijkende kogels erin.


Het laden van dat magazijn gaat op een aparte manier.


otzKOIY.jpg



Grappig gevonden.


En dit is ook bijzonder.


OlwxSQS.jpg



eBtKoYs.jpg



Een "echte"geluiddemper gevuld met schuimrubber ringen.


Deze veer erin laten zetten door Taitaigun.


8IPVdpT.jpg



T4BzDP6.jpg



Ik moest wel mijn reddot iets aanpassen met mijn dremel om hem op de railmount gemonteerd te krijgen.


Morgen de FPS testen.
 
Het patroon op de helm en aug matchen wel mooi :)


Wat is dat camo ding er naast eigenlijk? Flexibele mesh masker ofzo ?
 
Nice Vlad, Ik ben benieuwd hoe die AUG in het eggie is :)


MP5 is ook niet gek. SD is alleen niet mijn ding, maar ik hoef er dan ook niet mee rond te lopen ;)
 
Gwn n face protector geen mesh
ik vind het persoonlijk niet zo mooi maar die aug en helm zijn echt beauty's :)
 
Eviltwin-NL  . Het is een flexi-gelaatsbeschermer.


Ze hadden geen passende camo-print helaas.


Twinfromhell  . Ja,die Mp5 is best wel een zwaar stukje load-out.


Ik zal hem dus niet gauw als side-arm beschouwen.


Maar het was mijn eerste liefde toen ik voor het eerst in aanraking kwam met het begrip airsoft, dussss........aanschaffen die hap!


 yannick hurks. Het hoeft niet mooi te zijn,als wat erachter zit maar wel mooi blijft. (Lotte namelijk.)                   
 
cUi7nRd.jpg



 


Heb hem binnen hoor! Om oogletsel te voorkomen adviseer ik om niet op mijn #nomakeup hoofd te letten.