Gisteren langs geweest bij Unit13 en daar 2 replica's achtergelaten voor onderhoud en reparatie.
Maar niet met lege handen thuisgekomen, desondanks:
Voor mij wordt dit een CQB en back-up gun, maar ik was onder de indruk van deze replica in dit prijssegment. De eerste indruk is ontzetten goed en lekker licht, maar toch heel stevig en degelijk. Ik hoop in januari het geheel eens even goed te testen.
(Toch maar meteen een reddotje erop gedaan. Ik vind fijner en mooi staan.)
Dat was mijn mening dus ook.Oeh laat weten hoe hij je bevalt, had er een review van gezien maar een ICS Split GB in de 200 euro prijs range is wel heel nice.
Leuk om te lezen dat de pk binnen is. Ik had deze versie ook nog niet eerder gezien. Zolang ie geen 1,5 kg zwaarder is als real steel zal je t denk niet veel uitmaken
Nog even voor het eind van het jaar een gun case van Nuprol gekocht, mijn fudraal werd toch iets te krap.. En het is wat veiliger verpakt voor vervoer.
Super dikke replica! Ik start alvast met rennen!Hij weegt net iets meer dan 7 kilo, dus de sling die ik er op heb zitten nu (met jouwn aanraden) zal zijn werk goed doen. T' zal niet helemaal gaan passen bij mijn Ratnik impression waar ik aan wil werken, maargoed dat neem ik maar voor lief voor een redelijk unieke replica.
Wat een ontzettend gave replica... Top!Ondertussen ben ik ook weer eens lekker aan het inslaan gegaan. Ik heb een A&K PKM besteld maar kreeg een PK binnen, nu moet ik eigenlijk ook zeggen dat ik dit helemaal niet erg vind en het er eigenlijk wel een stuk toffer uit vind zien (het helpt ook zeker dat ik dit nog niet eerder heb gezien.). Nu maar eens even gaan kijken naar de upgrades die ik er in moet drukken.