Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Dit is voor mij persoonlijk:
- Clickbait video titels
- sinds hij is begonnen met zijn "eigen" producten brand hij regelmatig andere merken af (die een paar maanden daarvoor nog super waren) en gaan die andere merken "toevallig" stuk.
- niet erg eerlijk over welke fabrikant zijn producten nu eigenlijk maakt (net als cyberscum/umarex/secutor etc.)

Ah oke. Tja ieder zijn ding zeggen we dan maar. ;)
Ik maak mij daar allemaal niet zo druk om, ik vond het een mooi ding en hoorde er goede dingen over, vandaar de aankoop.
Tnx voor ''de'' uitleg.
 
Ah oke. Tja ieder zijn ding zeggen we dan maar. ;)
Ik maak mij daar allemaal niet zo druk om, ik vond het een mooi ding en hoorde er goede dingen over, vandaar de aankoop.
Tnx voor ''de'' uitleg.

Het pistool is beetje overpriced maar leuke replica. En de sniper als jezelf niet kan techen ook wel aardig.
Alleen die videos zijn puur ******, als een jongen zoals Novi of silo naar een skirm gaan komen ze puur om kills op de camera te hebben.
Teamplay of objective spelen zit er niet in. Als ze geen kills kunnen maken zie je ze ook vaak voor de middag pauze naar huis gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Het pistool is beetje overpriced maar leuke replica. En de sniper als jezelf niet kan techen ook wel aardig.
Alleen die videos zijn puur ******, als een jongen zoals Novi of silo naar een skirm gaan komen ze puur om kills op de camera te hebben.
Teamplay of objective spelen zit er niet in. Als ze geen kills kunnen maken zie je ze ook vaak voor de middag pauze naar huis gaan.

Ik denk ook dat zij er minder plezier aan hebben dan voordat ze zo bekend waren, maarja dat kan mij natuurlijk niets schelen. Ik speel mijn skirms wel ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Mensen noemen het ssp1 of ssg24, maar oh wee als je het iets anders noemt. Terwijl de ene gewoon een kjw hi capa is en de ander een modify m24. Niks mis mee, maar weet dan gewoon dat je meer betaald voor de naam. Pre upgraded zegt niks, helemaal niet voor de ssp1 en wss is het rubber en polymeer alleen een andere kleur en meer niet.

Voor de rest niks mis met de producten, ben zelf geen fan van meeste airsoft youtubers doordat ze altijd een vertekend beeld geven van de hobby, waardoor je een gigantische influx hebt van spelers in bijvoorbeeld de sniper rol. Dit gaat niet altijd goed in de vorm van: regels, med, toevoeging aan spel, etc.

EDIT: specna is net zo, het is geen specna maar een e&c of een dytac afhankelijk van de lijn.
 
Mensen noemen het ssp1 of ssg24, maar oh wee als je het iets anders noemt. Terwijl de ene gewoon een kjw hi capa is en de ander een modify m24. Niks mis mee, maar weet dan gewoon dat je meer betaald voor de naam. Pre upgraded zegt niks, helemaal niet voor de ssp1 en wss is het rubber en polymeer alleen een andere kleur en meer niet.

Voor de rest niks mis met de producten, ben zelf geen fan van meeste airsoft youtubers doordat ze altijd een vertekend beeld geven van de hobby, waardoor je een gigantische influx hebt van spelers in bijvoorbeeld de sniper rol. Dit gaat niet altijd goed in de vorm van: regels, med, toevoeging aan spel, etc.

EDIT: specna is net zo, het is geen specna maar een e&c of een dytac afhankelijk van de lijn.

Ik snap je punt helemaal en ben het er ook zeker mee eens. Dat je meer betaald voor de naam is natuurlijk onvermijdelijk. Anders kan die gozer er zelf niets aan verdienen haha.
 
Afgelopen week bij com-bat airsoft een Gate titan v2 front wired gekocht voor mijn umarex hk416c.
XROMf7d.jpg

WzLGMdi.jpg


Ik had met deze replica veel last van single lock. Op single-shot bleef de trekker regelmatig vaststaan door een onvolledig cycle van de gearbox.
Gelijk ook een andere motor en een nieuwe gear setje.
3Ooht7n.jpg

Infinity aac motor (r45000)
En lonex polycarbonate piston (half steel teeth)
Thuis even uitgetest... Geweldig snappy:)
R39xDEG.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop en Colkap
Terwijl de ene gewoon een kjw hi capa is en de ander een modify m24.

Dit gebeurd sws toch gewoon heel erg veel binnen onze markt? Allerlei 'merken' die iets op de markt zetten wat in feit gewoon een mix van allemaal onderdelen die allang op de markt zijn, waardoor ze nauwelijks R&D kosten maken en simpele weg een nieuwe mix op de markt brengen en daardoor de kosten laag kunnen houden. Opzich een prima strategie als bedrijf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Colkap
Dit gebeurd sws toch gewoon heel erg veel binnen onze markt? Allerlei 'merken' die iets op de markt zetten wat in feit gewoon een mix van allemaal onderdelen die allang op de markt zijn, waardoor ze nauwelijks R&D kosten maken en simpele weg een nieuwe mix op de markt brengen en daardoor de kosten laag kunnen houden. Opzich een prima strategie als bedrijf.

Het uitwisselen van een merk zijn eigen onderdelen om een nieuw design op de markt te brengen onder je eigen merk naam is wat anders dan een rebrand, wat letterlijk een 100% kopie is onder een andere naam. Novritsch zijn producten zijn geen redesign, zoals jij het beschrijft, maar een rebrand. Naast Novritsch heb je ook Specna Arms (heeft alleen wat uitzonderlijke modellen tov E&C en lichte veranderingen intern, niks speciaals) of Nuprol (die letterlijk alles wat los en vast zit rebrand). Niks mis mee, maar veelal zie je dan dat men doet alsof de rebrand beter is dan het origineel en daar wordt ik aardig moe van.

Wat betreft geen R&D kosten, op deze manier heb je nul innovatie en blijven we met de exact zelfde modellen zitten welke dan puur voor meer worden verkocht omdat het kan, denk dat niemand hiervan profiteert en dan heb ik toch liever bedrijven die meer investeren in R&D en dat de replica's dan wat meer kosten.

Also on topic: @M14shooter, toffe upgrades, vooral de AAC motor, prijzig, maar het zeker waard door de dikkere brushes, welke gear set ga je er in zetten?
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Het uitwisselen van een merk zijn eigen onderdelen om een nieuw design op de markt te brengen onder je eigen merk naam is wat anders dan een rebrand, wat letterlijk een 100% kopie is onder een andere naam. Novritsch zijn producten zijn geen redesign, zoals jij het beschrijft, maar een rebrand. Naast Novritsch heb je ook Specna Arms (heeft alleen wat uitzonderlijke modellen tov E&C en lichte veranderingen intern, niks speciaals) of Nuprol (die letterlijk alles wat los en vast zit rebrand). Niks mis mee, maar veelal zie je dan dat men doet alsof de rebrand beter is dan het origineel en daar wordt ik aardig moe van.

Wat betreft geen R&D kosten, op deze manier heb je nul innovatie en blijven we met de exact zelfde modellen zitten welke dan puur voor meer worden verkocht omdat het kan, denk dat niemand hiervan profiteert en dan heb ik toch liever bedrijven die meer investeren in R&D en dat de replica's dan wat meer kosten.

Also on topic: @M14shooter, toffe upgrades, vooral de AAC motor, prijzig, maar het zeker waard door de dikkere brushes, welke gear set ga je er in zetten?
@Rebelattack er zit al een CNC torque up gear set 18:1, de orginele umarex gear zijn self shimming gears. Dus maar ook gelijk vervangen met deze.
De orginele tappet plate had ik ookal vervangen net als de orginele piston.. Die allebij van het zelfde broze kunstof zijn gemaakt en nu een van lonex(polycarbonate piston ten teeth).
Een er zit een modify m110 veer in
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen tijd een financieel meevallertje, dus aardig wat nieuwe spulletjes gekocht!

-Warrior Assault DCS 5.56 PC
-Warrior Assault low profile belt w/ cobra belt
-Holosun red dot (weg met die replica meuk!)

En een zwarte flannel shirt van invader gear, al een keer meegeskirmd en bevalt prima! Staat leuk met multicam, broek is ook van invader gear.

T6P5H3w.jpg
 
Shtorm vest 2
Gemaakt door npo-sm in sint Petersburg. Het vest is eind jaren 90 ontworpen de conditie is nieuw, nooit gebruikt.
Met 8x ak magazijn, 8x vog granaat, 8x handgranaat en 8 kleinere magazijn (pp-19 bijv)
Dus mocht je de boel bestormen, dan kan je alles ook helemaal in puin schieten, russian style.

Screenshot_20190721-113607__01.jpg
Screenshot_20190721-113524__01.jpg
 
Eindelijk een 2e handse m16 stock op mn replica gepleurd! Begint steeds meer op een dmr te lijken, mensen nog tips?
20190807-193405.7CUle
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190807-193724_Gallery.jpg
    Screenshot_20190807-193724_Gallery.jpg
    207,5 KB · Weergaven: 263
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Heb deze mogen ontvangen :D
 

Bijlagen

  • 61873468_653517808468227_3649164924817085567_n.jpg
    61873468_653517808468227_3649164924817085567_n.jpg
    225,1 KB · Weergaven: 224
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy