Eindelijk binnengekregen na een maand:
4 stuks
http://www.evike.com/products/25337/
Ik ga proberen om mijn 4 BAR magazijnen om te bouwen naar midcaps.
Maar dit is de laatste keer dat ik met UPS laat verzenden. Man, man, wat een heikneuters.
Mijn pakketje heeft 3 weken in hun depot in Utrecht gelegen. Toen maar eens gaan mailen en bellen. Na ongeveer 30 minuten in de wacht, wist een medewerker mij te vertellen dat dit pakketje niet mocht worden uitgeleverd omdat de verzender er een"on hold" instruction op had gezet. Op mijn vraag of ze dit dan konden oplossen werd geantwoord dat alleen de ontvanger dit bij de verzender kon aangeven. Mja, leuk als je de ontvanger dat niet laat weten.
Vandaag stond de bezorger aan de deur. Moest inklaringskosten betalen. Ik wil pinnen. Helaas, ze accepteren alleen cash. En daar sta je dan. Dus hij zou om 16:00 nog een keer terugkomen.
Je zou toch zeggen in deze tijd dat je kunt pinnen? En als ze alleen cash accepteren, moet dat ergens op de website staan. Helaas blinkt de website uit van non-informatie.
Ik had specifiek voor UPS gekozen omdat ik dacht dat dit sneller zou zijn. Maar die 37 USD had ik me kunnen besparen.