Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@dennisl9 , Ja de M1 is erbij zaterdag, mooie 1911 trouwens. Fijn ding heb diezelfde geloof ik, Heb om onlangs nog mmoier gemaakt door m wat verouderd te laten lijken.

@Redrum , Dankje, Magazijnen zijn idd duur ten opzichte van hun capaciteit. Maar gelukkig zaten er al 2 bij de replica. Heb er nog 4 bijgehaald.

@Eviltwin-NL , Thanks
 
Grote set gear besteld, omdat er rond Koningsdag verschillende airsoftshops waren die kortingen gaven. :)

Eerste beetjes zijn binnen:
2 Templar Gear Double Rifle Pouches. Zijn voor op mijn vest, als die binnenkomt.
lPgrQ5R.jpg


M-pact handschoenen, 101 inc sjaal en BB Flesje.
uYXJGy3.jpg


Nu wachten op de laatste lading, komt waarschijnlijk morgen binnen. Spannund. :)
 
Zojuist binnen gekregen van gunfire.

2 maal 7,4 1200 mah lipo van we nuprol.
Een lipo bag
Een gfc lipo charger met balancer.

En een, The Fuck Face, patch
 
Afgelopen zondag de eerste skirm met m'n nieuwe vest gedaan! Deze heb ik geruild/gekocht met/van @Strelok
Hij zit ontzettend fijn en is het mooiste vest ooit <3 Dus nogmaals hele dikke vette super bedankt @Strelok !! ^^
 


Sorry voor de dubbelpost, maar de helft van m'n tekst was om de één of andere reden niet zichtbaar o_O;
 
Laatste gear binnengekregen! Qua gear ben ik nu compleet, alleen de NABV pas en uiteindelijk het airsoft apparaat nog. Dit komt nog wat later, maar komt goed.

De Templars Gear TPC. De laatste double rifle pouch zat er ook bij, heb er nu in totaal 3.
tpJKl57.jpg


Valken Tacticlal Rifle Bag.
biB7mS2.jpg


Invader Gear Combat Shirt.
hSDNxm9.jpg


Templars Gear Dump Pouch.
uMkpgco.jpg


Swiss Eye Raptor en 3 zakken BB's.
a7aCXsr.jpg


We kunnen bijna beginnen! :)
 
Zoals sommiggen al weten hou ik wel van aparte rifles.
Zo begon ik ooit met een JG AUG-A3 en uiteindelijk kwam er ook een P90 bij.

Nu is er weer een ander op de markt gekomen en heb ik deze pre-order geregeld:

54557-2.jpg


de ASP (J.G.) OTs-03 SVU

Net uit in het oosten, en via Evike vanaf pakweg Juli uit te leveren.

Ik zat te denken te wachten op de GBB van Hephaestus of misschien voor de NPO SVU te gaan die duurder is en gebaseerd op de A&K SVD maar toen bedacht ik mij hoeveel success de J.G. AUG-A3 voor mij was en toen was het al wel besloten.

Nu maar hopen dat het Evike nadeel mij niet al te hard zal achtervolgen met de bank transfer i.p.v. paypal en de oranje tip die de compensator zal bekrassen bij het weghalen... ugh...

Maar goed... mijn eerste Russische replica! yay!
Nu nog een mooie PSO-1 regelen :yum:
 
Seagon;21789 zei:
Maar goed... mijn eerste Russische replica! yay!
Nu nog een mooie PSO-1 regelen :yum:


Zeker een aparte replica.. van oorsprong gebaseerd op de SVD.
Zoek je een replica PSO of een real steel? Ik kan er wel aan komen, mocht je hulp zoeken.
 
@Strelok klopt, ze wilde het SVD platform moderniseren. Origineel wilde ze niet te veel aanpassingen maar een redesign bleek logischer.

Ik ben er blij mee, prachtig en tot zo ver uniek model.

Ik ben ook een сталкер fan, dus een Russische look zal er ook wel in zitten hèhè.

Als voor de PSO, het liefst ga ik voor origineel :smile:
Alleen, hoe goed kan je de Optic beschermen op een warpact model?
 
Real steal PSO-1's afhankelijk van productiejaar rangen tussen de 200-400 euro. Zijn van zichzelf solide vizieren, je kan er een plexiglas cilindertje voorin de zonneklep monteren welke vervolgens je lens beschermt. Zou eigenlijk voldoende moeten zijn. Ikzelf zou mijn real steal PSO's nooit fielden, ik gebruik een replica.
 
Het is inderdaad wel een risico om een real steel PSO-1 te fielden. Ik twijfel er ook om.

Wat is jouw ervaring met RS VS replica qua kwaliteit?
Meestal hebben replica's slechter beeld en zijn ze minder sterk.
 
Ik heb replica's gezien van 90 euro maar ook een van het merk real sword die (bijna) net zoveel kost als een originele PSO
 
Ik heb een Realsword PSO-1 replica en die is nagenoeg de beste die ik heb gezien als het om replica's gaat. Optisch is het een zeer mooi viziertje. Mooi beeld. Helaas geen Hammer Grey finish uit de Sovjet tijd maar een slagje nieuwer, wat zwarter. Uitdaging is dat ze ze niet los verkopen. E&L was dit wel van plan, en deze vizieren zouden dan al rond de 150/160 euro liggen.

That said, buitenom de Realsword PSO zijn de meeste repro's bagger, en kun je beter overwegen om een real steel POSP ( Kleinere broertje van de PSO-1) te kopen omdat deze qua prijs soms net zo duur zijn als een repro, maar kwalitatief wel goed zijn.
 
Ik ga het wel even rustig besnuffelen :smile:

Voorlopig heb ik nog een degelijke specterDR replica die ik kan gebruiken. Alleen even een side mounted rail bij bestellen dan kan ik nog even mee tot ik mijn keuze gemaakt heb :smile:

Niet zo mooi als een PSO, maar nood breekt wet :wink:
 
vandaag even naar BBbaas en de leger dump gegaan voor de skirm in ulicoten morgen. Een DPM blouse omdat het morgen warm word, Een veldfles en nog 2 caps omdat de ene die ik al had zo fijn zit nog maar 2 bijgehaald.

Ook even naar BBbaas gegaan omdat mijn replica op 415 fps zat met een SP95 van element (DAFUQ?) tijdens het chrono'en bij @manderspaul . Nu een M90 van ICS gekocht en deze schiet hopelijk wel onder de 360 fps.

http://imgur.com/BB0bRqz
 
@Tijs dat had ik ook met die spring. Ik heb er maar een stukje vanaf gehaald. Maar het is idd raar dat je met een minder sterke spring dan m100 harder schiet..
 
Heel gek,ik heb een Classic Army cilinder die groter blijkt dan waar de standaard zuigerkop en cilinderkop inpast met kantellen tot gevolg.
Dus bore-up parts gekocht maar die blijken weer te groot te zijn.
Dus maar een bore-up cilinder besteld.

http://www.unit13shop.eu/data/articles/images/lightbox/big/ics-oversize-cylinder-_ported__9968_0.jpg

En gelijk een cilinderkop en zuigerkop voor mijn M14 meebesteld.

http://www.unit13shop.eu/data/articles/images/lightbox/big/ultimate-serie-cylinder-head-aluminium-versie-7-rood_6265_0.jpg

http://www.unit13shop.eu/data/articles/images/lightbox/big/element-reinforced-cnc-aluminium-pistonhead-blue_8592_3.jpg

En een zootje Beef Jerky.