Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Afgelopen week binnen gekregen.

Condor Modular Vest OD
Mechanix M-Pact Tan
Gezichtsbeschermer

20160414_184626_HDR.jpg
 
Tijs;21034 zei:
@robin97 Ja tuurlijk. hoewel ik de oplader wel afraad. Je moet namelijk een 12v output adaptor erbij hebben als je gewoon het stopcontact wil gebruiken.
7.4v 1200mah batterij (Ik denk en hoop dat deze in een crane stock past)
Lipo alarm met volt meter
Lipo bag
oplader 2s/3s lipos

zorg dat je europe warehouse kiest elke keer.

Wellicht rare vraag, maar heb jij misschien afmetingen van de Lipo's? (Als beide helften tegen elkaar aan zitten). Ik ben namelijk op zoek naar een batterij die in de buffertube van mijn stock past.
 
Mijn GIGN/RAID armor is compleet

http://s24.postimg.org/b5cu8ygd1/IMAG0564.jpg

http://s21.postimg.org/hpj7f4hfb/IMAG0563.jpg
 
25 metalen shells voor de pps serie van M870 shotguns



Shotgun moet nog even wachten, heb net vliegtickets naar Tokyo gekocht :p
maar de aanbieding op deze shells was te mooi om te laten liggen (39usd ipv 65usd per pakje)
 
Ultra light replica Spec-Ops MICH Helmet - TAN
Invader Gear Raptor Helmet Cover Digital Desert
9vh5TEm.jpg
 
al weer een weekje geleden mijn krytac trident spr binnen gekregen met 6.03 madbull python precision barrel en prometheus purple bucking met de standaard krytac nub. als optic een element acog 1x32 red dot. En zojuist een swedish m90 veldjas en broek besteld.

http://i.imgur.com/5MdOvJH.jpg

wellicht mijn replica in dezelfde camo spuiten

http://i.imgur.com/ZXWZ0Q7.jpg
 
Gister een nieuwe AK ontvangen. APS ASK201 full metal, real wood electr. blow back
2nd version gear box met de mogelijkheid snel je veer te wisselen. Uit de doos doet dat malle ding al 420 fps. Door de fabriek al fraai gereliced, met kale plekken die logisch zijn na combat.
Alleen zelf de kolf opnieuw gebeitst want dat leek wel Bart Smit kwaliteit.

Heb de holle ruimte van de kolf gevuld met..... kiezelsteentjes. ( bij gebrek aan lood ) Dit om een nog mooier balans te krijgen. Gewicht is top 3.9 kg.

Heb er zelf een 140 fp spring in gemonteerd. Chrono 510 fps

dussssss. Aangelijnd binnen gebruiken deze Rus.
Mag alleen mn kaarten en targets verpulveren momenteel.

Voor zn prijs een absolute aanrader. Heb deze gekocht bij Taiwangun Polen.
( Krakman )

Zal er t.z.t. een andere 100 fp veer voor bestellen.
Met een 11.1v Li Po en zn blow back blaft het ding als een ........ echte !

Wat een apparaat geweldig.

ASK201A12.jpg


APS-AEG-ASK201-4.jpg



APS-gearbox-metal-AK-74-MOS-FET-3.jpg
 
Vandaag een hele zooi gear binnengekregen:

- Snow Wolf SW-04 Olive sniper met bipod en scope (Gunfire)
- ACU Plate Carrier (Armour vest)
- ACU dump pouch
- ACU dual mag pouches x2
- ACU hydration carries Molle type
- ACU radio pouch
- ACU large utility pouch
- MICH2000 helm (zwart)
- ACU MICH2000 helmet cover
- ARC Rails for MICH2000 helmet type
- FMA Goggles with helmet mount

Hier een foto ter illustratie van de aangeschafte gear exclusief de sniper
2eLhIxq.jpg
 
Vandaag m'n helm en AK slings gehaald bij de dump (ook nog een koppel maar die zie je niet =P)
Nu is m'n loadout ongeveer compleet. Het vest wordt 1 mei verruild voor een ander en er moet nog een hoes over m'n helm ^^
 
@ChaoSState bij welke dump heb je die gehaal? Volgens mij is dat namelijk Russisch, maar daar hebben we @Strelok voor nodig :tongue:
 
@ChaoSState

Hartje voor jou dude, ik vind het echt tof om te zien dat je echt voor een jaren 90 stijl bent gegaan. Yes, 1 mei krijg je het vest ;) gewassen en wel. Valt ook een stuk mooier samen qua camo straks.

Helm is nagenoeg een СШ-68 ( SSH-68 ) , of bedoelde je dat niet @Mika
 
@Mika dat komt bij militaria4u vandaan. Die hebben nog veel Russisch spul liggen. Hele leuke winkel om ook langs te gaan, en vooral als je "even achter" mag kijken.
En uiteraard is het Russisch ^^

@Strelok een bijna ssh-68? Dat is heel nice! Ik was er vanuit gegaan dat het een ssh-40 was aangezien dat ook zo op de site stond. Maar ik wilde eigenlijk een 68. Niet dat het heel veel uitmaakt in looks.. maar toch :p
 
ChaoSState;21452 zei:
@Mika dat komt bij militaria4u vandaan. Die hebben nog veel Russisch spul liggen. Hele leuke winkel om ook langs te gaan, en vooral als je "even achter" mag kijken.
En uiteraard is het Russisch ^^

@Strelok een bijna ssh-68? Dat is heel nice! Ik was er vanuit gegaan dat het een ssh-40 was aangezien dat ook zo op de site stond. Maar ik wilde eigenlijk een 68. Niet dat het heel veel uitmaakt in looks.. maar toch :p

Kan zijn dat ik er naast zit, ben ook menselijk :D

militaria4you.com is een mooie tent. Kom daar ook geregeld over de vloer. Morgen spreek ik Ruud waarschijnlijk wel weer in Ciney, daar staan ze op de beurs :smile:
 
@ChaoSState RAID om precies te zijn ;) Staat ook op de originele patches en rug.

Heb ook zoon helm met kogelafwerende kap besteld voor de look.