Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Mooie aankopen.
Kun je voor de sniper een ander topic aanmaken? Anders krijgen we een hele off topic discussie hier.
 
Sander;21051 zei:
Mooie aankopen.
Kun je voor de sniper een ander topic aanmaken? Anders krijgen we een hele off topic discussie hier.
Is goed. Zal even de post editen om de vraag weg te halen ;)
 
Vandaag tien amoeba midcaps binnen gekregen en een dboys ambidextrous mag release.
Vandaag kom ook nog mn condor plate carrier met 2x double m4 pouch en 2 utility pouches
 
ja man, oude mag release eruit draaien en de ambi er in. kan je zowel met links als met je rechter wijs vinger je mag eruit halen
 
zojuist mn plate carrier binnen gekregen met 2 keer een dubbele mag pouch dus plek voor 8 magazijnen.
en 2 utility pouches.

helaas is de plate carrier iets te groot,
dus met een spinner/elastiek de achterkant aangespannen.
en de 2x4 mag pouch omruilen voor een triple mag pouch.
fotos volgen!
 
Wat spullen voor me G&G p90 bij redwolf.
Al na aankoop van de G&G p90 replica zit ik me groen en geel te ergeren aan de red dot die op de replica zit.
Helaas is de airsoft red dot versie voor de G&G p90 replica compleet stront, parallax op de horizontale as heeft deze dot gewoon niet.
De 1x scope is orgineel voor de King Arms p90 en/of Tokyo Marui p90.
De p90 van G&G heeft is iets smaller bevestegings stuk van achter, gelukkig was een vijl op het nokje genoeg.
Nu zit het er in en werkt het perfect.
redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_Scopes_and_Sights_AEG_Madbull_Ring_Sight_MC_10_80_P90_Sight_for_Tokyo_Marui_King_Arms_P90.htm


Veder ook 3 dubble molle mag pouches voor p90/UMP er bij gedaan.
Een pouch voor p90 magezijnen waren bijna niet te vinden.
Er was wel 1 shop die ze heeft staan op de site maar helaas uitverkocht.
redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Combat_Gear_Pouches_Attachments_Pantac_MOLLE_Double_P90_UMP_Magazine_Pouch_khaki_Cordura.htm


Ach ja we zullen dit wiekend zien hoe het in de skirm van ghost town gedraagt.
Ben er dit wiekend zaterdag en zondag aanwezig.
Denk er ook aan om een rev voor de G&G p90 te schrijven na noch een paar skirms.
Het heeft ook plus punten zo als de grear box die op de trigger assembely het zelfde is als die van de G&G f2000.
Wat voor mij de rede was deze te halen omdat ik ervaring heb met die G&G f2000 gearbox.

P.S. ja ik heb dislexi, alvast bedankt voor de beledeging
 
O ja ook en bestelling deze week gedaan voor een AR-One van Valken.
Eerst had ik er niks mee, maar na dat ik het in handen had tijdens de opening van de nieuwe winkel van Qtac moest ik heb hebben.
Gelukkig optijd besteld er zijn er namelijk op het moment niet veel.
De release is voor volgende maand en heel europa krijgt de eerste lading maar 100 exemplaren(8 in nederland).
Zat al een tijd te kijken naar een HPA replica maar vond die slang leek mijn maar niks.
Hier zit de tank in de stock van de gun zelf.
Geen rugzak voor tank en regulator en geen slang!
https://youtube.com/watch?v=5kpeBgfEXeg&nohtml5=False
 
Zojuist 2 maal JJ aimpoint comp m4 replica reddot binnen gekregen van airsoft-entrepot uit frankrijk.
Binnen 2 dagen was het er!
 
Nice! Spreken ze daar ook Engels?
Want ik wil er mn E&L gaan bestellen in de zomer.
 
ChaoSState;21141 zei:
Nice! Spreken ze daar ook Engels?
Want ik wil er mn E&L gaan bestellen in de zomer.

Wat wil je dan vragen? Zo lang je google translate gebruikt komt het gewoon hier XD, heb er zelf een P-09 gekocht tijdje geleden. Ik weet niet of ze Engels spreken, mogelijk wel maar dat is altijd even afwachten bij de Fransen.
 
@ChaoSState nee dat helaas niet heb zelf geen contact gehaf met ze, alleen bevestigingen gehad in t frans.
Maar met een beetje translaten kom je er wel uit
 
ChaoSState;21141 zei:
Nice! Spreken ze daar ook Engels?
Want ik wil er mn E&L gaan bestellen in de zomer.

Heb je een specifieke reden om daar je E&L te halen? Ik kan Gunfire zelf echt aanraden :smile:
 
@ChaoSState wat @Strelok al zegt zou het dan wel bij gunfire doen, is toch ff makkelijker communiceren, de reden wrm ik die reddots daar gehaald heb is omdat ze nergens anders te koop waren
 
Heb ook al bij die Fransen besteld. En ook met ze moeten communiceren.
Prima lui, reageren heel netjes en correct in het Engels.
Zeer vriendelijk en problemen op lossend.
 
Strelok;21146 zei:
ChaoSState;21141 zei:
Nice! Spreken ze daar ook Engels?
Want ik wil er mn E&L gaan bestellen in de zomer.

Heb je een specifieke reden om daar je E&L te halen? Ik kan Gunfire zelf echt aanraden :smile:

Als ze ze dan maar weer in stock hebben dat is nog de vraag XD.

Zag trouwens ook dat E&L nu de product links naar hun nieuwe M4's op hun website hadden gezet, die zien er ook heel goed uit ook al zijn het puur natuurlijk nog maar foto's.
 
@Strelok bij gunfire zijn ze heel de tijd uitverkocht en hebben ze geen akm.
Bij Airsoft entrepot hebben ze veel meer op voorraad.
En als ik voor een LCT op gunfire zou moeten gaan dan kost hij bij Airsoft entrepot 70 euro minder.
 
ChaoSState;21155 zei:
@Strelok bij gunfire zijn ze heel de tijd uitverkocht en hebben ze geen akm.
Bij Airsoft entrepot hebben ze veel meer op voorraad.
En als ik voor een LCT op gunfire zou moeten gaan dan kost hij bij Airsoft entrepot 70 euro minder.


Ahhh, dan is het een ander verhaal. :smile: