Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@ChaoSState

Heb je foto's net gezien,
is een 6B5-15, de zwaarste uitvoering van de 5 series. Mooi exemplaar. Meesten zijn uit 1986.

Dubok jas is ook in orde, voor zover ik kan zien inderdaad een van de laatste producties, namelijk 2012.
 
Strelok;20804 zei:
@ChaoSState

Heb je foto's net gezien,
is een 6B5-15, de zwaarste uitvoering van de 5 series. Mooi exemplaar. Meesten zijn uit 1986.

Dubok jas is ook in orde, voor zover ik kan zien inderdaad een van de laatste producties, namelijk 2012.

Kiek 'm shinen.

OT: een lading BB's, marker lights, patches (en een 80 bij 45cm klitteband vlak voor op de kast) en verf. Voor een projectje.
 
@ChaoSState waar heb je die besteld? En hoe duur was het? Ik zit te overwegen om m'n loon deze maand uit te geven aan een Russische camo.
 
@Mika ik heb alles van eBay gehaald.
Ik zal je de user wel ff pmmen, het duurt wel even voor het er is.
Maar dit uniform kost 25 dollar bij hem en het vest was 69. Maar daar komen nog een hoop verzendkosten bij.
 
Heb gister me defecte mags van me G17 terug gekregen van taiwan! Echt een top service!

Had ze half januari ongeveer besteld, laatste week van januari binnen. Ivm vakantie niet kunnen testen tot begin maart. Bleek dus dat de 2 bestelden mags alle 2 lek waren. Mailtje gestuurd en kreeg eerst een setje rubbers toegestuurd om zelf de mags proberen te maken. Hielp uiteindelijk niet en kon de mags gratis terug naar polen sturen. Gister (2 weken later) de mags weer ontvangen werkend en wel!
 
Zojuist kwam mijn Personal First Aid Kit aan, past precies in een grenade pouch van mijn vest, dus ik ben helemaal blij.

12962396_10153369048712062_229229056_o.jpg


12992356_10153369048622062_1311916948_n.jpg
 
Dat staat hier ^^
http://www.airsoftclubnederland.nl/forum/discussion/1597/uitleg-fotos-toevoegen-aan-je-bericht#latest
 
vandaag mn nabv pas binnen gekregen.
meteen een specna arms sa-b02, 5 amoeba midcaps en een aimpoint compm4 replica besteld.
 
Vandaag bij Douwe's Dump geweest voor mijn allereerste aankopen op airsoftgebied. Vandaag een lekker dagje vrij, waardoor daar tijd voor was. :)

De totale buit:
zDhpki6.jpg


Multicam T-Shirt met velcro.
tGUo4Ee.jpg


Multicam broek.
sOmzf4S.jpg


Magnum Elite Spider boots.
K8A8tBe.jpg


Koppel met veldfles.
782OIR0.jpg


Sokken, thermo-vest en muts.
ambqzgs.jpg


Houten kist.
tzG4urP.jpg

SqE2Ccf.jpg


Super blij met alle spullen. Ik heb gekozen voor de Magnum Elite Spider boots omdat ik merkte dat deze lichtgewicht waren en omdat ze super fijn zaten. Welk prijzig, maar voor mijn gevoel het wel waard.

De houten kist is voor mijn AA. Opslag in stijl. ;)

Het begin is er. Binnenkort door voor de volgende ronde. Voor de winter ben ik in ieder geval ook al klaar. :)

Mijn persoonlijke ervaring met de winkel heb ik hier beschreven, voor eventueel geïnteresseerde. :)
 
Mooi spul! En leuke winkel idd, heb er ook ooit wat besteld en kreeg nog geld meegestuurd ook :D
 
Vandaag het eerste pakketje omtrent airsoft voor mij!
hoewel het niet heel spectaculair is, toch vrij belangrijk namelijk dit pakketje van dit pakketje van hobbyking. Ook is mijn VOG goedgekeurd vandaag en de contributie is al betaald nu nog wachten op de pas :)
 
@robin97 Ik heb alles los gekocht. zo'n Lipo alarm is zeker aan te raden. kun je gemakkelijk volt per cel bekijken.
 
2 weken geleden heb ik me weer eens uitgeleefd en heb ik een mooie buit gewonnen :D
qhNMARN.jpg

Sniper: Tokyo Marui L96 AWS (standaard internals)
Pistol: Tokyo Marui Hi-capa 5.1
Heb er al van mogen genieten tijdens een skirm in arnhem in CQB City.
Was wel weer eens wat anders met een sniper binnen spelen :)
Helaas ligt mijn ASG Scorpion EVO nog voor reparatie bij unit 13.
Die was er een maand geleden mee gestopt tijdens een skirm bij balls and arrows.