Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Welke bb's heb je erbij gekocht als ik vragen mag? Want dit merk staat volgens mij bij geen organisatie op de lijst van toegestane Bio bb's i.v.m. t feit dat ze geen certificaat kunnen aantonen. Dat was een keer een issue over vorig jaar.
 
@Lockheed gewoon de standaard bio bb's van Taiwangun. Volgens mij van P&B.
 
Mika;20640 zei:
@Lockheed gewoon de standaard bio bb's van Taiwangun. Volgens mij van P&B.

Let op dat met bio bb's niet altijd impliceert dat ze biologisch afbreekbaar zijn en dus mogelijk niet voldoen aan de wetgeving/keurmerk dat nodig is om ze goed te keuren voor gebruik in Nederland op skirm velden. Dit heeft voor jou niet direct gevolgen als de orga er niet achter komt, maar als ze worden gevonden tijdens een inspectie dan kan de organisatie wel goed nat zijn.
 
Rebelattack;20642 zei:
Mika;20640 zei:
@Lockheed gewoon de standaard bio bb's van Taiwangun. Volgens mij van P&B.

...Dit heeft voor jou niet direct gevolgen als de orga er niet achter komt..

Nee. Staan ze niet op de lijst, dan mag je er gewoon niet mee spelen omdat de BB's niet (bewezen) afbreekbaar zijn. Door ze toch te gebruiken op een veld verpest je het voor alle Airsofters omdat er dan weer wat bedacht wordt om de boel nog strenger te controleren, of alleen toe te staan dat BB's die gekocht worden bij het veld te gebruiken.
 
Wat moet ik dan nu met mijn 7000 bb's doen? En zijn die van 101 inc wel goed?
 
Mika;20660 zei:
Wat moet ik dan nu met mijn 7000 bb's doen? En zijn die van 101 inc wel goed?

Als ze niet op de lijst staan binnenshuis gebruiken voor inschieten/target practice/de prullenbak... en goed opruimen want die dingen komen overal.

Dat laatste is een beetje tricky. Ze staan op de lijst en zijn afbreekbaar.. maar goed.... nou nee.
 
Het gaat mij er nu vooral om of ik ermee mag spelen, daarvan kan ik nog snel een zak halen.
 
@Stey, het klopt wel dat zolang er niemand achter komt heeft het voor hem geen gevolgen. Het is natuurlijk wel zo dat je de rest er allemaal mee naait en het voor meer problemen zorgt dan dat het goed doet. Anyway to the point deze niet gebruiken en een zak bb's kopen die op de lijst staat.
 
Nog een update: ik heb contact opgenomen met het veld waar ik zondag ga spelen, en zij vinden het prima als ik die bb's gebruik.
 
Nice,dat scheelt je weer centen.
En dan zullen die BB's dus voor iedereen waarschijnlijk bruikbaar zijn in NL.(Dit post ik echter wel onder voorbehoud jongens)
Check,check,dubbelcheck!!! ;)
 
Tokyo Marui Glock 17 + extra magazijn
Nu nog een gepaste holster zoeken. Iemand tips?
 
Vandaag kwam er een mooie gele doos binnen uit Oekraïne met daarin m'n Russische vest :love:
Dus nu is m'n basiskleding eindelijk compleet en net op tijd voor zondag!

Alleen nog ff een balaclava kopen zondag en dan is m'n rebellen outfit compleet!
 
ChaoSState;20796 zei:
Vandaag kwam er een mooie gele doos binnen uit Oekraïne met daarin m'n Russische vest :love:
Dus nu is m'n basiskleding eindelijk compleet en net op tijd voor zondag!

Alleen nog ff een balaclava kopen zondag en dan is m'n rebellen outfit compleet!

Kijk, da's een mooie 6B4 :smile:

Zou je mij een lol willen doen en zowel de stempels in je vest als Dubok te willen fotograferen? , puur uit interesse ? en heb je platen in je vest ? :smiley:

Heel vet om meer van dit spul te zien hier!
 
@Strelok natuurlijk! Mn uniform is wel verdacht nieuw en zonder gebruikerssporen. Maar het ruikt wel naar dump :p
En ik heb geen platen in mn vest, want dat was keramiek en veel te zwaar.
Er zit binnen wel een enorm pakket aan mini pouches die je eruit kan halen.
 
Unissued dubok is nog te krijgen, maar dan heb je echt de laatste lichting. Ben benieuwd welke stempels je tevoorschijn haalt, dan kan ik je veel meer zeggen.
 
Vandaag binnen gekregen.
Een tacgear ubac in dpm
En coyote tan original mechanix handschoenen