Wat kost nu een jaar Aiirsoft spelen??

Tijd om eens biocore bbs te proberen! Helaas wel alleen in .28 en .32 (edit en eventueel lager) verkrijgbaar. maar ik ben er prijs kwaliteit nog beter over te spreken als de specna bbs
Ik wil ze wel een keer proberen maar de.32's zijn toch wel 2x zo duur als de Specna's.
Ben stiekem ook wel benieuwd of .32 nog een beetje te doen is voor mijn replica. Denk het op zich wel, alles is geupgrade, maar vraag me af waar het kantelpunt ligt waarop de bb's te zwaar worden.

Dus toch :), maar zoals Patje al aangaf voor mij te licht helaas.

Maar ze bestaan wel, zoals @Paranoid zegt. ;)
Juust.
 
De lmg's in ons team schieten er inderdaad ook meestel 5000 + doorheen. Ik haal zelf als assault vaak zon 1500 en als sniper vaak nog geen 200

ben een groot deel van die 1500 kwijt aan suppressive fire et cetera

hebben jullie trouwens wel eens last van misfeeds bij specna bb's? ik heb er nog een aantal liggen maar ben er niet echt over te spreken
 
Laatst bewerkt:
De lmg's in ons team schieten er inderdaad ook meestel 5000 + doorheen. Ik haal zelf als assault vaak zon 1500 en als sniper vaak nog geen 200

ben een groot deel van die 1500 kwijt aan suppressive fire et cetera

daar heb je die lmg's toch voor?
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Zeker waar, maar betekent niet dat ik helemaal geen supressive fire geef, en dan gaan ze toch net iets harder dan bij het rustige gerichte schieten haha
 
Zeker waar, maar betekent niet dat ik helemaal geen supressive fire geef, en dan gaan ze toch net iets harder dan bij het rustige gerichte schieten haha
Same! Niet iedereen heeft altijd een LMG naast zich. En wanneer je zelf beschoten wordt en je buddy het doel nog niet gezien heeft, ga ik toch braaf wat "supressive fire" gebruiken in plaats van hopen dat ik die ander eerder weg schiet. Liever dat die ander alleen maar in dekking kan blijven dan dat ie ook nog gaat terug lopen schieten! :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix