Wat kost nu een jaar Aiirsoft spelen??

Mannen waar komen jullis vandaan?
Ik uit brabant vlakbij eindhoven. Weten jullie de betere skirmvelden bij mij in de buurt te zitten? Ik heb gevonden ol internet: veldhoven, ulicoten, helenaveen, en weert
 
Mannen waar komen jullis vandaan?
Ik uit brabant vlakbij eindhoven. Weten jullie de betere skirmvelden bij mij in de buurt te zitten? Ik heb gevonden ol internet: veldhoven, ulicoten, helenaveen, en weert

Ik kom uit Uden, dus lekker dichtbij! Mijn favoriete velden zijn Outpost Delta 19 en Bubkerhill. Alleen zijn die niet in de buurt. Wild Mountain (weert) schijnt heel goed te zijn!
 
Ik speel nu zo'n 3 maanden airsoft. Ik ben ook begonnen met een m4 (ares amoeba). Ik schiet gemiddeld +/- 750 bbs per skirm.
Ik was van plan om het bij mn M4 en SHOTGUN (Fabarm stf/12, bo) te houden. Nu heb ik in die korte tijd al best een aardige verzameling opgebouwd... maar dat is zoals andere zeggen maar net hoe gek je het wil maken en of je portemonnee het toelaat. Heb nu naast een M4 en SHOTGUN een GRENADELAUNCHERPISTOL en een DESERT EAGLE (AEP). M'n kleding is ook flink uitgebreid.
Mijn advies WB kleding, ga naar een legerdump, zoveel goedkoper dan een airsoftwinkel en prima kwaliteit!
Skirmen doe ik minsten 2/3x per maand a 20-30 euro.
Wat ook nog aardig aantikt zijn de extra magazijnen/patronen. De BBs zijn de kosten niet (+/- €120,- per jaar).
Ik schat in dat je NA het eerste jaar gemiddeld voor zo'n 500-750 euro per jaar erg uitgebreid kan spelen.
1e jaar kun je zo gek maken als je zelf wil. Ik ben zelf nu ongeveer €1000,- armer door airsoft, maar vind ik het zeker waard! :):cool::D
Ik vind het erg leuk om met diverse wapens te spelen, is je budget minder dan kun je makkelijk met 1 wapen vooruit!!!! Je hebt tenslotte maar 1 wapen echt nodig. Probleem wat ik heb is dat ik telkens wat leuks zie wat ik wil hebben... dat zullen er veeel meer hier op t forum hebben verwacht ik.
TLDR:
Voor €500-750 Per jaar kun je riant airsoften! (Dus excl. aanschaf replicas).
 
Laatst bewerkt:
..Dan moet jij je flink inhouden tijdens een skirm, of heb je om 10:30 al je 15 kills gemaakt en ga je de rest van de dag rondhuppelen? :p

15 is eigenlijk wel het maximum. Heb er dagen bij dat ik over de hele dag 5 bb's weg schiet. Ik speel tegenwoordig mijn eigen spel. Ik kies bij de briefing al mijn doel uit voor die dag en daar focus ik op om die persoon uit te schakelen. De reden dat ik meer schiet is voor zogenaamde "targets of opportunity", hoofdzakelijk zijn dit dan vijandelijke snipers (tegenwoordig doelen zat hoewel ik de meesten niet als sniper zie maar als SLA). Maar voor mij is niet de actie het belangrijkste in de game (hoewel soms natuurlijk ook wel even lekker) maar meer het sneaky verplaatsen, camouflage, infiltreren, exfiltreren, etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick en Bozzie
Inderdaad, Ik weet wel beter hoor @campesteijn ;)

Wij kopen onze bbs gewoon bij Unit13 via internet.

Let wel op dat de goedkoopste bb's opzich wel zullen werken, maar dat de kwaliteit van de bb's wel een redelijk verschil maakt.

Wij gebruiken ASG openblaster bio 0,28 bb's.
Dit is betaalbaar en veel mensen op het forum zijn tevreden over deze bbs.
 
Yup! Die open blasters werken prima! Ik koop ze altijd bij @Boudewijn voor een euro of 13 per fles. Waar dan 3000BB's in zitten, dus dat vind ik een prima prijs!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dat is in iedergeval het type sniper waar ik wel van hou! Beter dan die rondhuppelende snipers die je 5x in je gezicht schieten voor je Hit! hebt kunnen roepen :p

of jij bent enorm traag of de sniper heel snel :p ik kan dat nooit 5 keer voor elkaar krijgen :p
 
Ik vraag me af hoelang een 9,6V NIMH battery mee gaat? Is het nodig om er meteen 2 te kopen of kan ik met een makkelijk een dag of paar dagen spelen?
En waar zijn ze het goedkoopst?
 
Ik vraag me af hoelang een 9,6V NIMH battery mee gaat? Is het nodig om er meteen 2 te kopen of kan ik met een makkelijk een dag of paar dagen spelen?
En waar zijn ze het goedkoopst?

Ik speel zelf met 7.4V Lipo's en kan 1 skirm doen met 1 LiPo, veel mensen hebben er voor de zekerheid altijd 2 bij, en die word dan in de pauze gewisseld!
 
9,6V zegt niets over de speelduur.
Daarvoor moet je naar de Mha kijken.
 
Ik vraag me af hoelang een 9,6V NIMH battery mee gaat? Is het nodig om er meteen 2 te kopen of kan ik met een makkelijk een dag of paar dagen spelen?
En waar zijn ze het goedkoopst?
Voor de zekerheid kan je er beter 2 bij je hebben, zou zonde zijn als je halverwege de dag moet stoppen omdat je accu leeg is.
Je zou hier eens kunnen kijken voor extra accu's.
 
Inderdaad zoals gezegd is het aantal verbruikte bb's helemaal afhankelijk van je speelstijl. Ik schiet er op een dag ongeveer 1000 doorheen. Ik heb een m4 met 130rds midcaps en speel graag een beetje voorin het veld. Voorin het veld zie ik genoeg actie maar ga niet als een malle lopen sprayen waardoor het verbruik een beetje beperkt blijft.

Ik schiet met 0.30 Specna Arms Bio bb's die ik koop in een zak van 3300 stuks voor €8,50.
Kost dus €0,00257 per bb wat dan neerkomt op ongeveer €2,57 aan bb's per dag.
Tijd om eens biocore bbs te proberen! Helaas wel alleen in .28 en .32 (edit en eventueel lager) verkrijgbaar. maar ik ben er prijs kwaliteit nog beter over te spreken als de specna bbs
 
Laatst bewerkt: