M249 navy. Met een 1500rnd boxje er onder
Op die afstand was het moeilijk missen :')
Hoop wel dat ze allebei raak waren dan
Op die afstand was het moeilijk missen :')
Hoop wel dat ze allebei raak waren dan
Denk een happy triggerfingerWat voor LMG heb ik dan heb dit weekend er 7000 bb's doorheen geknalt
Mannen waar komen jullis vandaan?
Ik uit brabant vlakbij eindhoven. Weten jullie de betere skirmvelden bij mij in de buurt te zitten? Ik heb gevonden ol internet: veldhoven, ulicoten, helenaveen, en weert
..Dan moet jij je flink inhouden tijdens een skirm, of heb je om 10:30 al je 15 kills gemaakt en ga je de rest van de dag rondhuppelen?
Dat is in iedergeval het type sniper waar ik wel van hou! Beter dan die rondhuppelende snipers die je 5x in je gezicht schieten voor je Hit! hebt kunnen roepen
Kloptwel! Af en toe rambo moves met support fire, ging lekker!Heb je je grapjas aan, Frank..
Ik was gewoon braaf met mn squad mee, heus waarm
Ik vraag me af hoelang een 9,6V NIMH battery mee gaat? Is het nodig om er meteen 2 te kopen of kan ik met een makkelijk een dag of paar dagen spelen?
En waar zijn ze het goedkoopst?
Voor de zekerheid kan je er beter 2 bij je hebben, zou zonde zijn als je halverwege de dag moet stoppen omdat je accu leeg is.Ik vraag me af hoelang een 9,6V NIMH battery mee gaat? Is het nodig om er meteen 2 te kopen of kan ik met een makkelijk een dag of paar dagen spelen?
En waar zijn ze het goedkoopst?
Tijd om eens biocore bbs te proberen! Helaas wel alleen in .28 en .32 (edit en eventueel lager) verkrijgbaar. maar ik ben er prijs kwaliteit nog beter over te spreken als de specna bbsInderdaad zoals gezegd is het aantal verbruikte bb's helemaal afhankelijk van je speelstijl. Ik schiet er op een dag ongeveer 1000 doorheen. Ik heb een m4 met 130rds midcaps en speel graag een beetje voorin het veld. Voorin het veld zie ik genoeg actie maar ga niet als een malle lopen sprayen waardoor het verbruik een beetje beperkt blijft.
Ik schiet met 0.30 Specna Arms Bio bb's die ik koop in een zak van 3300 stuks voor €8,50.
Kost dus €0,00257 per bb wat dan neerkomt op ongeveer €2,57 aan bb's per dag.
Tijd om eens biocore bbs te proberen! Helaas wel alleen in .28 en .32 verkrijgbaar.. maar ik ben er prijs kwaliteit nog beter over te spreken als de specna bbs