[Webshop & Fysiek] - Anareus.cz - Praag, Tsjechië

Kroeskoppie

Moderator
19 okt 2015
464
249
Trophies
14
1641563476517

Webshop: Anareus.cz - Tsjechië
Link naar webshop: https://www.anareus.cz/gb/

Adresgegevens Fysieke Winkel:
- U Pejřárny 1043/4B Praha 4, 142 00

Extra info: Van deze webshop was al een topic, maar deze is niet meer geupdate sinds 2017. Ervaringen van toen kun je hier nog terugzien.

Ervaring(en):
Tot nu toe 3 bestellingen geplaatst bij deze webshop. Webshop kwam bij mij naar voren omdat deze heel erg opviel met Black Friday in 2024: de prijzen van Green Gas waren toen ontzettend laag; vooral in vergelijking met de prijzen in Nederland. Verder hadden ze voor mijn specifieke reddot een nieuwe killflash gewoon op voorraad liggen, die ik tot nu toe nergens anders in voorraad kon vinden. Ook buiten Black Friday zijn de prijzen voor Green Gas nog steeds relatief laag: het scheelt al gauw €4,- per bus.

Webshop verkoopt ook veel replica's en gear en lijkt vaak iets goedkoper te zijn dan bedrijven hier in Nederland. Dit verschilt erg per replica, dus goed om je hierin te verdiepen en goed te vergelijken.

Bij €150,- aan aankopen is de verzending gratis met GLS. Webshop heeft verder een loyaliteitssysteem waarmee je punten kunt verdienen voor korting op je volgende bestelling.

Bij Black Friday 2024 flink wat Green Gas bussen ingeslagen, aangezien die vanzelf wel opkomen. Wat viel op: in de doos zat er om elke green gas bus netjes bubbeltjes plastic en er was veel zorg aan besteedt dat alles goed verpakt zat. Verzending duurde bij mij vanuit Tsjechië een volle week om hier aan te komen in Nederland. Kleine opmerking hierbij: mogelijk dat dit normaal iets sneller kan qua levering, aangezien het met Black Friday qua pakketten natuurlijk gewoon heel druk is.

Niets te klagen verder over de pakketvoorbereiding en verzending, al raadt ik wel persoonlijk aan om je GLS-pakket indien mogelijk naar een GLS Pick-up Point te sturen wanneer deze nog onderweg is. GLS is qua levering aan huis hier altijd nogal.... wispelturig.

Replica aankopen heb ik hier nog niet gedaan, mogelijk dat anderen hiermee wel ervaringen hebben.

Voor mij qua webshop een aanrader, mede door de lagere prijzen (in vergelijking met Nederland) en dat verzending gratis is vanaf €150,-.
Verder een erg verzorgde website welke goed werkt en schijnbaar een fysieke winkel in Praag. (voor de vakantiegangers onder ons).

• Leuk
Waarderingen: Assault Captain
Yes idd Anareus is mij goed bevallen!
Zie mijn gisteren ontvangen replica in wat heb je gekocht post.

En je hebt gelijk levertijd ligt rond 1 week.

Maar de service en kwa verzorging is het heel goed geregeld bij Anareus.
Ik zou er zo weer wat kopen. En bedankt voor de tip met het green gas bij hun 👍

• Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie