www.anareus.eu (Fysiek&webshop)

freggelurk

Member
21 aug 2016
15
13
Trophies
4
Tijdens onze vakantie in Praag zijn wij (natuurlijk) opzoek gegaan naar een airsoft winkel en kwamen terecht bij Anareus.
Een hele leuke winkel in het centrum van Praag en heel makkelijk bereikbaar met de tram deze voor de deur stopt.
WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.34.05 (3).jpeg


Bij binnenkomst viel letterlijk mijn mond open als een klein kind in een speelgoed winkel:eek:.
WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.34.05 (2).jpeg
WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.34.05 (5).jpeg
WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.34.05 (1).jpeg
WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.34.05.jpeg


Gelijk warm ontvangen door het personeel en een rondleiding door de zaak gehad.

Zeer goede prijzen en super uitleg over de producten die ze verkochten en ze willen je niet meer verkopen als wat je nodig hebt.
WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.57.14.jpeg

Uiteindelijk met een Guarder RVS cilinderkop, Guarder SP120 veer, Jefftron V2 drop-in MOSFET en een extra magazijn voor mijn CZ 75 P-07.

De prijzen lagen gemiddeld 20% lager dan in Nederland dus als ik nog eens iets moet hebben bestel ik het bij hun in de Webshop.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.34.05 (6).jpeg
    WhatsApp Image 2016-11-21 at 12.34.05 (6).jpeg
    251,4 KB · Weergaven: 320
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek, Jan en Foodie88
Ziet eruit als een winkel met een breed assortiment! Het kan zijn dat in het komende jaar nog een keer in Praag ben dus zal het onhouden :D
 
Een heel interessant assortiment :p, straks thuis nog eens doorspitten. Oh en een M120 dat kan alleen maar betekenen dat je iets meer dan 360 laat schieten of short stroked, so what you doing :D?
 
Ziet er als een leuke winkel uit, je hebt daar waarschijnlijk hetzelfde gevoel gehad als ik bij een aantal winkels in Tokyo. Zou graag zulke winkels in Nederland zien
 
Wat tof!!! Bedankt voor het plaatsen, kan helemaal begrijpen dat je je als kind in een snoepwinkel voelde haha!

Ik weet nog wel dat ik als kind in Tjechië voor het eerst de "balletjes pistolen" zag liggen. Fantastisch was dat ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels
Wat is vakantie toch leuk. Als ik op vakantie ben ga ik altijd even kijken wat er aan airsoft in de omgeving is.
 
Ik heb afgelopen zondag maar eens een bestelling geplaatst (Tokyo Marui MP5). Het bestelproces ging vrij soepel en ondanks de taal (lang leve het vertalen van Gmail) was het snel geregeld. Ik heb pro actief mijn NABV pas toegestuurd en kreeg hier ook vrijwel direct reactie op (in het Engels).

Eergisteren werd het pakket, dat keurig verpakt was, door GLS aangeboden. De MP5 deed het aanvankelijk niet en dus heb ik een mail gestuurd. Daar kwam ook vlot reactie op waarin men meteen aangaf dat de replica teruggestuurd mag worden en dat er sprake kan zijn van reparatie of vervanging, top!

Kortom, je kan hier prima bestellen. Een ruim assortiment, goed prijzen en snelle levering.
 
Inmiddels al meer mensen met ervaring bij deze winkel? En dan met name online bestellen/leveren etc.?

@Rickkkkk : Hoe staat het met de afhandeling van je niet werkende replica?

Ik zit er namelijk aan te denken om daar binnenkort wat te gaan bestellen.
 
Mijn replica werkte uiteindelijk toen de draden van de motor weer aangesloten zaten. De mannen daar vonden het ook vreemd, maar gaven ook gelijk aan dat ik de replica terug had mogen sturen voor reparatie of een vervangend exemplaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Nou, ik kan deze winkel van harte aanraden! Afgelopen zondag een WE SCAR-L GBBR en nog wat gear besteld. Donderdag was alles netjes binnen (had alleen wat problemen met het magazijn dat wat lekte, maar een paar keer green gas erdoor lijkt dat opgelost te hebben, geen contact voor opgenomen met de winkel).

Iedere keer als ik een vraag had kreeg ik binnen 5-10 minuten antwoord (zelfs zondagavond). Bestellingen werden netjes gecombineerd (bedacht natuurlijk na het bestellen dat ik nog wat nodig had) en de verzendbevestiging was binnen een half uur na betaling binnen. Ik had bij het bestellen gevraagd of ze een kopie van m'n NABV pas op de doos wilden doen, ook dat hebben ze netjes gedaan.

Zeer fijne winkel, prijzen zijn echt belachelijk laag, en ze hebben een behoorlijk aanbod.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
@Frunzle Dat klinkt goed! Zat deze kopie leesbaar op de doos of in een hoesje bij de pakbon o.i.d. ?

Weet namelijk zelf niet zo goed of ik wel wil dat het leesbaar op de buitenkant zit i.v.m. fraude gevoeligheid zegmaar.
 
Klink inderdaad goed :) De prijzen liggen daar inderdaad lager, zie ik net. Een VSR-10 G-SPEC kost zo'n € 50,- minder dan bijvoorbeeld Airsoft Entrepot :) Ik houd deze in de gaten voor toekomstige aankopen :)
 
@Frunzle Dat klinkt goed! Zat deze kopie leesbaar op de doos of in een hoesje bij de pakbon o.i.d. ?

Weet namelijk zelf niet zo goed of ik wel wil dat het leesbaar op de buitenkant zit i.v.m. fraude gevoeligheid zegmaar.

Bij mij zat het bij de pakbon in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Bij mij was het er gewoon boven op de doos geplakt, bezorger moest wel een beetje lachen dat m'n kop zo op de doos geplakt zat ;)

Quick edit: Maar je kunt ongetwijfeld gewoon vragen of ze het in een hoesje doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Gisteren hier mijn eerste bestelling geplaatst. So far so good!

Let op als je via Paypal betaald krijg je via een mail van paypal de factuur opgestuurd die je dan moet betalen. Die had ik eerst even gemist.
 
Mijn pakket kwam woensdag weer keurig verpakt aan. Een mooie TM G17, een high cap magazine voor mijn MP5 en nog wat losse onderdelen. Op de doos stond geschreven "may the force is with you". Fantastische lui daar. Ik zou er zo nog een keer voor naar Praag gaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Ik heb afgelopen donderdag mijn pakket ontvangen, WE G18C en TM Hi-capa. Inderdaad goed verpakt en netjes aangekomen. Wel een apparte keuze voor de doos opvulling. Leek alsof ze een greep in de afvalbak hadden gedaan haha o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: Alex X