www.anareus.eu (Fysiek&webshop)

Goede middag,

Ik zou graag jullie advies / mening willen over het volgende.

Ik zat n.a.v. deze topic eens te kijken op de site van www.anareus.eu.
Leuk aanbod en zo maar is het wat ? zie weinig tot geen product informatie .
Ik heb nou niet echt een groot budget om uit tegeven aan deze sport Max €200 :( ( gezin en huishouden eerst)
dus de site sprak me wel aan.
Hieronder een voorbeeld die me wel aansprak:
upload_2017-2-19_14-45-49.png
 
Ik zou zeker dan niet beginnen met gas gezien je dan veel meer kwijt bent over een lange duur aan extra gas. Daarnaast zijn de extra magazijnen ook nog eens een stuk duurder en omdat het GBB mags zijn wil je er toch wel wat meer hebben vanwege de lage capaciteit bbs die ze maar kunnen houden. Is dit alleen 200 euro aan replica of ook nog mags, batterijen, opladers en etc.? Ik zou hoe dan ook je willen wijzen richting gunfire en dan de specna arms replica's of Taiwangun en dan de CYMA AK's (040, 045 en 048 series).
 
Ik zie steeds de naam Anareus voorbij komen, dus ik besloot maar ns ff te kijken what the fuss is all about.....

Mijn onderkaak valt echt werkelijk met een plof op mn bureau!!! WTF?!?! Die PRIJZEN!

Ik wilde een CZ 805 BREN gaan aanschaffen bij Unit13 als ik daar weer ns zou zijn voor een skirm, maar na deze site gezien te hebben...

ECHT NIET! Gewoon nog 50 euro goedkoper en mn mandje is al lekker gevuld dus dat gaat wel goed komen met die gratis verzending :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Ik heb er gister een revolver besteld aangezien ik alleen maar goede dingen hoor over deze shop. Nu maar hopen dat die snel binnen is.
 
Ik zie steeds de naam Anareus voorbij komen, dus ik besloot maar ns ff te kijken what the fuss is all about.....

Mijn onderkaak valt echt werkelijk met een plof op mn bureau!!! WTF?!?! Die PRIJZEN!

Ik wilde een CZ 805 BREN gaan aanschaffen bij Unit13 als ik daar weer ns zou zijn voor een skirm, maar na deze site gezien te hebben...

ECHT NIET! Gewoon nog 50 euro goedkoper en mn mandje is al lekker gevuld dus dat gaat wel goed komen met die gratis verzending :p

Ik heb er gister een revolver besteld aangezien ik alleen maar goede dingen hoor over deze shop. Nu maar hopen dat die snel binnen is.

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen gezien jullie recent hebben besteld.
 
Ik heb er ook recent besteld en ik had het binnen een week in huis.
 
Mijn bestelling is vandaag binnengekomen. Goed verpakt en lekker snel. Donderdag avond besteld, dinsdag ochtend binnen. Wat service en levering betreft ben ik tot nu toe een grote fan. Mijn bestelling zelf laat ik later nog even zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Alex X en Sadiek
Oke, misschien kan iemand mij even helpen.
Ik heb vanmiddag mijn eerste bestelling geplaatst hier, heb aangegeven bij de bestelling dat ik via banktransfer wil betalen.
Dus bestelling afgerond, vervolgens een automatische email gehad met een lijst van de spullen die ik besteld heb en daar na nog een mailtje met een bevestiging dat alles wat ik wil op voorraad is.

En hoe gaat het verder in zijn werk dan?

ik heb nog niet kunnen betalen omdat ik geen bankgegevens heb van hun, hierover heb ik een mail gestuurd, ook gelijk met de vraag waar ik mijn NABV kopie naartoe moet sturen, maar nog steeds niets gehoord van hun. Dus dat strookt nou niet echt met de berichten over het snelle contact waar ik anderen over hoor.
 
Ik kreeg vanzelf een mail met bankgegevens en heb ze gewoon een mail gestuur met een kopie van mijn pas met de vraag of ze deze bij wilden voegen. Dit hebben ze ook keurig gedaan.
 
hmm vaag dan dat ze nog steeds niets hebben gestuurd, maar goed, dan kijk ik het morgen nog even aan en anders maar weer een mail sturen.
Stond trouwens bij het bestellen ook dat ze je bellen om je bestelling te verifieren, klopt dit?
 
Ik heb zelf via paypal betaald dus ik heb zelf geen ervaring met de banktransfer methode. Wat betreft de kopie pas heb ik net als Mika gewoon gemaild en gevraagd of ze er een kopie bij wilde doen en dat hebben ze ook gedaan. Zonder dat een reactie op mijn mail heb gehad.

Spam folder al gechecked of daar niet per ongeluk een mail van ze in terecht is gekomen?
 
het mailtje met de desbetreffende informatie is gewoon as we speak binnen gekomen, dus ik kan betalen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
het mailtje met de desbetreffende informatie is gewoon as we speak binnen gekomen, dus ik kan betalen :p

Ik heb het idee dat ze het meeste nog allemaal handmatig versturen en niet allemaal instant geautomatiseerd zoals we tegenwoordig gewend zijn van de meeste (grote) webshops.
 
Dat vermoed ik ook ja, maar moet zeggen als het contact eenmaal op gang is gekomen dat het ook allemaal heel goed en snel is.
Dus ik ben tevreden
 
Dat vermoed ik ook ja, maar moet zeggen als het contact eenmaal op gang is gekomen dat het ook allemaal heel goed en snel is.
Dus ik ben tevreden
Misschien handig om een standaard mail mbt het versturen van de kopie incl. mail adres hier in het forum te plaatsen.
 
een standaard mail maken is volgens mij niet eens nodig. Je krijgt een mail met de betaalgegevens en als je daar gewoon een reply op doet waarin je je ordernummer nog eens vermeldt en dat je een copy stuurt van je NABV pas, zodat ze die bij de bestelling kunnen doen ivm de contole in NL.
Kreeg daar gewoon een net mailtje op terug dat dat geen probleem was, omdat ze wel vaker pakketjes naar NL sturen.

Mocht je toch het mailadres nodig hebben: airsoft@anareus.cz
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Jongens, ik heb hier nieuws over deze winkel.

De revolver die ik had besteld had een defect. Ik heb contact opgenomen met de winkel en zij zeiden dat ik 'm op kon sturen en dat ik een nieuwe zou krijgen. Tot hieraan allemaal goed. Nu heb ik het pakketje verstuurd en is deze (volgens track and trace) afgelopen donderdag aangekomen. Dit heb ik nagevraagd bij de winkel maar daar kan ik ineens geen contact meer mee krijgen.

Ik ga nog geen conclusies trekken over de winkel, maar tot nu toe vind ik dit vreemd, zeker omdat ik voorheen goed contact had. Hier horen jullie meer van als ik meer hoor.
 
Nou heb ik een gelijksoortig gevalletje, ik had dinsdag mijn bestelling geplaatst en vrijdag was het pakket binnen, dus super tot zover.
Ook alles gewoon netjes ingepakt enzo, maar toen de doos open ging, viel mijn oog op iets wat niet geheel correct leek...

Tijdens het vervoeren is er waarschijnlijk iets niet helemaal goedgegaan, waardoor bij de replica het sluitingsmechanisme van de stock gebroken is.

IMG_2337_zpsfc7onk9t.jpg

IMG_2339_zps5uabnn54.jpg

IMG_2340_zpsdt2enu7f.jpg


Dus ik savonds een mail gestuurd, wat ik er mee aan moet, maar tot op heden nog steeds geen antwoord er op gehad.
En nou lees ik de post van @Mika over het terugsturen van het pakket. Dit doet mij toch besluiten om als er contact is geweest, het er maar op aan te sturen dat ik alleen de stock terugstuur ipv de gehele replica.

Maar goed, goede dubbele test voor de klantenservice.
 
Laatst bewerkt:
@Blade ik wil er wel even duidelijk bijzeggen dat ik nog even geduld heb hoor. Ik zou het ook vervelend vinden als deze shop nu ineens een slechte naam krijgt omdat het iets langer duurt. Ook zeg ik hierbij dat als ik in de loop van de week niets hoor ik eens grondig ga zoeken naar wat ik hier op justitieel niveau mee kan doen.