www.anareus.eu (Fysiek&webshop)

Ik weet zelf dat het tot stand komen van het contact soms wat lang kan duren, dus ik houd daardoor ook een slag om de arm.
En ik ben op zich ook nog steeds positief over deze shop hoor, daar niet van, want de prijzen zijn echt wel scherp. Maar ik houd je posts in de gaten, ns kijken hoe het allemaal verloopt.
 
Ik heb wellicht te vroeg de klok geluid. Mijn replica is aangekomen en van de week verwachten ze een nieuwe te kunnen sturen.

Mijn excuses als ik eventueel mensen heb afgeschrikt van deze winkel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade
Zo, mijn revolver is weer binnen. Ik schrok me alleen rot toen ik ging kijken of er een CO2 patroon in zat, want er zat daadwerkelijk een CO2 patroon in en de revolver stond niet op safe. Voor de rest was alles netjes, maar dit vond ik een beetje slordig.

UdHQPaQ.jpg
 
Tja, slordig of service :) t is maar hoe je het bekijkt.

Al snap ik je reactie. Zelf ook een keertje gehad met een Pistool.
Dacht ook dat het magazijn leeg was toen ik hem kreeg, maar ging dus wel af. Dat was even schikken. Maar aan de andere kant, dan zullen ze dus een eind controle hebben gedaan voor verzending :D

Wel een nice ding thou ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Mika
Bij mij zat er ook al gas in de magazijnen van mijn Hi-capa en G18, zelfs in de extra losse G17/18 magazijnen. Wellicht dat ze dat doen ter behoud van de o-ringen voor het geval ze lang op de plank blijven liggen in de winkel dat er toch een beetje gas/siliconen in zit?
 
Bij een greengas GBB zou ik je motivatie van de O-ringen snappen. Echter is dit een CO2 revolver en daarbij is het juist af te raden de patronen er in te laten zitten. Dus dan kom ik weer op de optie "eindcontrole" ;)
 
Het lijkt mij ook gewoon gevaarlijk om een replica onder druk te houden tijdens transport. Het was dan wel maar een paar dagen maar toch.
 
Nou ik kan nu eindelijk ook mijn bevindingen met deze webshop naar buiten brengen, omdat alles is afgerond betreffende mijn bestelling.
7 maart mijn bestelling gedaan, omdat de prijzen die ze hanteren echt gewoon fantastisch zijn. Ik wilde een ASG CZ 805 Bren en een ASG CZ P-09 op green gas en ik was eigenlijk van plan op te pikken bij Unit13. Maar toen ik de prijzen ging vergelijken:

CZ 805 Bren A2: Unit13 prijs: €369,99 - Anareus prijs: €327,38
805 Bren M4 magwell: Unit13 prijs: €34,99 - Anareus prijs: €21,21
CZ P-09: Unit13 prijs: €105 - Anareus prijs: €88,69
Green gas mag P-09: Unit13 prijs: €37,50 - Anareus prijs: €28,92

En daar komt nog bij dat Anareus boven de 150 euro gratis verzending heeft en ik bij Unit13 van Zeeland naar Limburg en terug had moeten verplaatsen per auto. Dus al met al door Anareus mezelf ruim 80 euro bespaard aan goederen en nog flink wat benzinekosten.

Dus 7 maart besteld, 11 maart bestelling geleverd, precies op mijn verjaardag dus heel erg mooi verjaardagscadeau (voor mezelf van mezelf :p)
Pakket was goed gewrapt en alles was in de door van de Bren gepast om het pakket zo compact mogelijk te houden.

IMG_2335_zpstvty2cmx.jpg

IMG_2336_zpsytipff9k.jpg

IMG_2342_zpse6kwcpzt.jpg


Dus ik was heel blij, totdat ik naar de Bren keek en er voor mijn gevoel iets niet klopte, maar ik kon zo snel niet achterhalen wat. Totdat ik de Bren uit de doos pakte. Bij het vervoer zal er waarschijnlijk een beetje te ruw met de doos omgegaan zijn, want het scharnier van de stock was bij het gedeelte waar ie vastklikt compleet uitgebroken.

IMG_2337_zpsqrj0njii.jpg

IMG_2339_zpsqjtxvju1.jpg

IMG_2340_zpsxxcg9waz.jpg


Dus gelijk een mooie kans om de klantenservice uit te gaan testen van Anareus. Gelijk 's avonds een email gestuurd. Op maandag kreeg ik een bericht terug dat ze ASG gingen benaderen om dit op te lossen voor mij. Na vervolgens 10 dagen niets meer gehoord te hebben, weer een mailtje gestuurd met de vraag om een info update. Na anderhalve week nog steeds geen mail terug gekregen, dus dan maar eens via facebook proberen. Hier kreeg ik binnen 2 uur een bericht terug dat het kapotte onderdeel onderweg was vanuit ASG en dat ik bericht zou krijgen wanneer het binnen was en dat ik dan trackingcode zou krijgen om het pakket te volgen. Die avond kreeg ik ook gelijk een antwoord op mijn mail met dezelfde strekking als wat ik op facebook als antwoord kreeg. En vrijdag was er ineens een pakketje, dus niet geheel geinformeerd zoals afgesproken, maar hey, ik had mn onderdeel en ik was tevreden.
Onderdeel vervangen en eindelijk de 805 Bren kunnen schouderen zoals het bedoeld was :D

CE94A50E-C5CE-44BE-805C-DAC4E3FB4462_zpscgdvxe1b.jpg


Dus mijn uiteindelijke conclusie over deze webshop...
Goeie shop, mooi aanbod, hele scherpe prijzen, hun voorraad wordt netjes bij ieder artikel weergegeven. Beetje traag wat contact betreft (ook al zijn ze achter de schermen dan toch hard voor je bezig om zaken te regelen), dus klantenservice is eigenlijk ook gewoon goed. Snelle verzending en ook gratis verzending boven de €150,-.
Ga hier zeker vaker kijken of er iets is wat ik daar goedkoper vandaan kan trekken :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek