Website engelstalig ?

Paashaas

Well-Known Member
15 apr 2022
322
128
Trophies
2
Ik weet niet of iemand er ook last van heeft, maar bij staat de website ineens iedere keer op engels-talig.
Is dat wat nieuws ?

:rolleyes:
Screenshot 2026-07-27 at 08-29-25 Preferences Forum - Airsoft Bazaar.png

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat @Paashaas bedoeld dat de website van Airsoftbazaar (dus niet het forum) naar het Engels verspringt.

Zelf heb ik hier namelijk ook last van. :)

In de Airsoftbazaar Discord is dit ook al eens gemeldt onder 'Bug Report":
1785176017087.png
Ik heb @Quinn hier even een berichtje over gestuurd, @Paashaas. Ik verwacht dat hij dit verder oppakt. :)

Ik weet niet of iemand er ook last van heeft, maar bij staat de website ineens iedere keer op engels-talig.
Is dat wat nieuws ?
Helaas heeft dit probleem zich opgedaan na de laatste grote update.
We zijn ervan op de hoogte en er druk mee bezig.

Helaas loopt het iets minder snel dan gehoopt met de oplossing.

• Leuk
Waarderingen: Paashaas
27 juli plaatste ik een bericht over het engelstalig zijn van deze website.
A) het probleem is niet opgelost
B) het oude topic is gesloten
C) ik vind het machtig irritant worden, ook de standaard teksten in chat gesprekken staan nu standaard in het engels, en vaak als je de taal op NL zet, en je klikt een paar keer verder op de site, staat ie weer op het engels :-(

Edit MOD @Kroeskoppie: Topics heropend en samengevoegd. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is bijzonder, want bij mij is dit dus wel weg sinds dit is aangegeven. Alles werkt, zover ik kan overzien, weer netjes in het Nederlands. Net nog even lopen testen, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem terug te laten springen in het Engels.

Wil je eens kijken of het verwijderen van je cookies rondom Airsoftbazaar hier bij helpt? Misschien een keer opnieuw in- en uitloggen op de Marktplaats kan ook nog wel eens helpen. 🤔

Mocht dat niet helpen, laat dat vooral even weten. Dan zet ik het weer door voor je. :)

Mogelijk handig om even te laten weten welke internetbrowser je gebruikt.