Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
27 juli plaatste ik een bericht over het engelstalig zijn van deze website.
A) het probleem is niet opgelost
B) het oude topic is gesloten
C) ik vind het machtig irritant worden, ook de standaard teksten in chat gesprekken staan nu standaard in het engels, en vaak als je de taal op NL zet, en je klikt een paar keer verder op de site, staat ie weer op het engels :-(
Edit MOD @Kroeskoppie: Topics heropend en samengevoegd.
Dat is bijzonder, want bij mij is dit dus wel weg sinds dit is aangegeven. Alles werkt, zover ik kan overzien, weer netjes in het Nederlands. Net nog even lopen testen, maar ik krijg het niet voor elkaar om hem terug te laten springen in het Engels.
Wil je eens kijken of het verwijderen van je cookies rondom Airsoftbazaar hier bij helpt? Misschien een keer opnieuw in- en uitloggen op de Marktplaats kan ook nog wel eens helpen.
Mocht dat niet helpen, laat dat vooral even weten. Dan zet ik het weer door voor je.
Mogelijk handig om even te laten weten welke internetbrowser je gebruikt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.