Hi! B)
Zoals de titel aangeeft, hier wederom een Newbie in de Airsoft-wereld. Allereerst wil ik graag mijn respect uiten naar iedereen op het forum, het respect en geduld naar elkaar is tof om te zien, en daar wil óók ik graag deel van uitmaken.
De afgelopen weken heb ik onwijs veel research gedaan naar de sport; regels, locaties, gear, replica's etc.! Volgens m'n vriendin wat téveel maar hey, maar als iets je interesseert houdt het je bezig!
Graag zou ik wat tips / adviezen ontvangen over de volgende items die op m'n 'verlanglijstje' staan..
TM NEXT-GEN SOPMOD CQB-R
Waarom TM?
Voor de skirms anders dan CQB, wil ik een silencer erop zetten voor de looks, daarnaast hecht ik veel waarde aan realisme en wil ik graag een 'blowback' ervaren, maar wél elektrisch. Zoals ik vaak heb gelezen is TM van hoge kwaliteit, echter baart mij de 280 FPS nog wat zorgen.. Men zegt dat je nog steeds net zo accuraat kan schieten als een andere AEG met hogere FPS. Iemand die hier ervaring mee heeft?
- Ik zoek daar dan nog een mooie reddot voor. Wederom, iemand tips? *Teeeeveel keuze*
- Ohja! Mensen ervaring met het monteren van de sling mount?
Cybergun Sig Sauer P226 X-FIVE (full metal)
Wederom het aspect realisme, volgens reviewers komt deze onwijs dichtbij de real deal. Deze Cybergun gebruikt voor zover ik heb kunnen zien een CO2 cartridge. Mensen die hier ervaring mee hebben? Wat zijn de pro's/cons met gas/CO2?
Qua outfit, naar verwachting iets als onderstaande,
- Combat shirt: Revenger Combat Shirt (ATP, Multicam)
- Combat pants: Revenger TDU Pants (ATP, Multicam)
- Plate carrier: 6094A-RS Plate Carrier (Ranger Green)
- Pouches moeten nog worden uitgezocht
- Shemagh scarf (Olive Green)
- Helmet; *help me, pls* :|
- Bril; *help me, pls*
- Maak: WEEU NUPROL Mesh Lower Face Shield V1 (Tan)
- Gloves: Assault Gloves (Olive Drab) (Invader Gear)
- Holster: SOF Pistol Holster (Black)
- Kniebescherming: XPD Knielappen (Olive Drab) (Invader Gear)
- Boots, nader te bepalen!
Volgens mij heb ik jullie nu redelijk wat leesvoer gegeven.. Alvast dank voor het geduld en ik kijk uit naar jullie feedback!
Thanks,
// Muroso
Zoals de titel aangeeft, hier wederom een Newbie in de Airsoft-wereld. Allereerst wil ik graag mijn respect uiten naar iedereen op het forum, het respect en geduld naar elkaar is tof om te zien, en daar wil óók ik graag deel van uitmaken.
De afgelopen weken heb ik onwijs veel research gedaan naar de sport; regels, locaties, gear, replica's etc.! Volgens m'n vriendin wat téveel maar hey, maar als iets je interesseert houdt het je bezig!
Graag zou ik wat tips / adviezen ontvangen over de volgende items die op m'n 'verlanglijstje' staan..
TM NEXT-GEN SOPMOD CQB-R
Waarom TM?
Voor de skirms anders dan CQB, wil ik een silencer erop zetten voor de looks, daarnaast hecht ik veel waarde aan realisme en wil ik graag een 'blowback' ervaren, maar wél elektrisch. Zoals ik vaak heb gelezen is TM van hoge kwaliteit, echter baart mij de 280 FPS nog wat zorgen.. Men zegt dat je nog steeds net zo accuraat kan schieten als een andere AEG met hogere FPS. Iemand die hier ervaring mee heeft?
- Ik zoek daar dan nog een mooie reddot voor. Wederom, iemand tips? *Teeeeveel keuze*
- Ohja! Mensen ervaring met het monteren van de sling mount?
Cybergun Sig Sauer P226 X-FIVE (full metal)
Wederom het aspect realisme, volgens reviewers komt deze onwijs dichtbij de real deal. Deze Cybergun gebruikt voor zover ik heb kunnen zien een CO2 cartridge. Mensen die hier ervaring mee hebben? Wat zijn de pro's/cons met gas/CO2?
Qua outfit, naar verwachting iets als onderstaande,
- Combat shirt: Revenger Combat Shirt (ATP, Multicam)
- Combat pants: Revenger TDU Pants (ATP, Multicam)
- Plate carrier: 6094A-RS Plate Carrier (Ranger Green)
- Pouches moeten nog worden uitgezocht
- Shemagh scarf (Olive Green)
- Helmet; *help me, pls* :|
- Bril; *help me, pls*
- Maak: WEEU NUPROL Mesh Lower Face Shield V1 (Tan)
- Gloves: Assault Gloves (Olive Drab) (Invader Gear)
- Holster: SOF Pistol Holster (Black)
- Kniebescherming: XPD Knielappen (Olive Drab) (Invader Gear)
- Boots, nader te bepalen!
Volgens mij heb ik jullie nu redelijk wat leesvoer gegeven.. Alvast dank voor het geduld en ik kijk uit naar jullie feedback!
Thanks,
// Muroso