Of gebruik een sling mount die je op een RIS rail kan monteren (als er een RIS rail op je replica zit, meestal wel).
Zoals bijv deze:
http://www.airsoftneeds.nl/product/mounts-en-rail-accessoires/rail-sling-mount/
Dit is een replica van de Magpull versie maar die is ook heel wat duurder.
Ik gebruik al een tijdje deze mounts en ben er erg tevreden over.
Op deze site zijn nog wel meer sling mounts te vinden trouwens die ook handig zijn.
Nog even over de fast helm: er zijn verschillende fabrikanten en daardoor ook verschillende prijzen. Kijk vooral even naar de binnenkant: de goedkoopste versie heeft aan de binnenkant zeg maar één blok piepschuim terwijl een iets duurdere uitvoering al losse kussens heeft die je kan verplaatsen. Die versie met losse kussens raad ik aan.
Verder check of er losse rail adapters bij zitten (meestal 3 verschillende paartjes). Als je die naderhand los moet kopen betaal je de hoofdprijs. Die rail adapters zijn handig om evt later je bril, masker, lamp, etc aan je helm vast te maken.
En nog even over een goggle. Let wel op dat een goggle inderdaad beter afsluit maar daardoor ook minder goed ventileert en dus eerder beslaat. Bij de dump (of Marktplaats) kun je ook een goggle vinden van Revision, die werkt ook goed. Alleen heb ik wel het schuim uit de bovenkant geplukt om de ventilatie wat terug te krijgen. Of kijk ook even naar de goggles van Valken, daar hebben ze ook dubbelglas versies van die dan weer iets minder snel beslaan.
Maar een goggle sluit wel beter af aan de zijkant inderdaad, maar beslaat meestal wel eerder.
Hoop je (en anderen) hiermee weer een stukje verder geholpen te hebben.