Welke 1911?

7 mei 2018
8
0
Trophies
1
Beste airsoftkameraden,

Ik ben opzoek naar een sidearm, en zoals de titel al zegt een 1911. Nu heb ik 2 pistolen gezien namelijk de:

1. ASG/STI Lawman CO2 GBB voor 150 euro, bij Unit 13. https://www.unit13shop.eu/nl/gbb-gnb-gas-blow-back/asg-sti-lawman-co2-gbb/a-9420-10000012

2. KWC COLT 1911 100TH ANNIVERSARY EDITION CO2 BLOWBACK voor 105 euro, bij Bunker 501. https://bunker501.nl/shop/airsoft-guns/kwc-colt-1911-100th-anniversary-edition-co2-blowback/

Welke zouden jullie aanraden, en hoezo?
Verder vind ik het realisme van een pistool belangrijk.

Alvast bedankt,
Groetjes
Stijn
 
Heb zelf een KWC Colt 1911, de keuze was voor mij dat deze officieel gelicenseerd is en dus de Colt markings heeft.
Verder vind ik hem een fijne kick geven maar moet wel eerlijk zijn dat het ook me eerste sidearm betreft :)

En vind het bij de KWC mooier dat de gehele mag weg gewerkt zit en dus niet een deel onder de grip zit.
 
Heb zelf een KWC Colt 1911, de keuze was voor mij dat deze officieel gelicenseerd is en dus de Colt markings heeft.
Verder vind ik hem een fijne kick geven maar moet wel eerlijk zijn dat het ook me eerste sidearm betreft :)

En vind het bij de KWC mooier dat de gehele mag weg gewerkt zit en dus niet een deel onder de grip zit.

De KWC Colt schiet alleen teveel fps op CO2...

Verder ben ik, en met mij meer op dit forum, verliefd op de TM Hi Capa 5.1. Het is volgens mij officieel geen 1911, maar dubbelstacked oid (misschien iemand anders die hier meer vanaf weet)? Ding kost iets meer dan je eerste optie, maar schiet als een laser out of the box. Is wel op greengas en niet op CO2.
 
Klopt als je de KWC variant koopt moet je bij Bunker501 wel even de downgrade kit erbij bestellen, als je het vraagt zetten ze hem er in.
 
Heb zelf een tm 5.1 goldmatch.
Het is wat duurder. Een beetje schreeuwerig met dat goud er op. Maar schiet als een scheermes. Out of the box al een heel goed apparaat!

De meeste upgrades zullen downgrades zijn. Maar net wat je zelf zegt. Niet een traditionele 1911.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Heb zelf een KJW 1911 op co2 (kan ook op gas) FPS rond de 340. In de zomer op echt warme dagen eerste 1 a 2 schoten mogelijk 360+

Schiet heerlijk, geeft een leuke knal en trapt lekker hard terug.
Niet zo heel zuinig met co2.
En heb mijn tweede al. Eerste was vrij snel kapot, terwijl nr 2 nu al 3 +jaar mee gaat.

De TM 5.1 heb ik ook.
Is niet zoals de oldskool 1911 waar jij om vraagt, maar gezien deze nu al meerdere keren is genoemd ook ff mijn mening

De TM 5.1 is een moderne variant van de 1911.
Het uiterlijk is wat anders, maar er zijn duidelijke overeenkomsten.
Intern is de TM 5.1 practisch gelijk aan de 1911.
Ik zweer bij deze replica. Kost wel wat meer maar is elke euro waard.
Schiet nog beter dan de KJW.
Super betrouwbaar, super range en super precies en dat allemaal out of the box.
Toen ik dit ding zelf 1 maal had gekocht en geprobeerd, dacht ik meteen waarom heb ik dit niet eerder gekocht, waarom heb ik zoveel geld verkloot aan 6 side arm replicas.


Greetings
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
maatje van mij heeft best veel leaks met de KJW GG mags though, mijn 226 gaan voorlopig nog goed maar ik hou de o-ringen ook wel goed gesmeerd.
 
Ik heb de KWC Blackwater 1911 en die gaat nooit meer weg.
Beste side-arm in mijn collectie.