Welke platecarrier?

Zelf heb ik nu de WAS Recon gecombineerd met een Pathfinder en een Drop Down pouch en dat bevalt echt super goed!

Ik heb deze setup ook, zelf heb ik nog op me rug de warriors assault back panel. Alles besteld bij uktactical die geweldige snelle service leverd. Deze bevalt me veel beter dan de mod carrier(die overigens nog TKA staat) en kan deze iedereen aanraden.

Wat je ook neemt, draag hem alsjeblieft correct! Dat scheelt ook een hoop. Ik zie zoveel mensen die hun carrier veel te laag hebben hangen. En zeker bij een wat grote carrier zoals de mod carrier staat het 1. Dom en 2. Je reload time en overal bij kunnen gaat eraan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Ik heb deze setup ook, zelf heb ik nog op me rug de warriors assault back panel. Alles besteld bij uktactical die geweldige snelle service leverd. Deze bevalt me veel beter dan de mod carrier(die overigens nog TKA staat) en kan deze iedereen aanraden. Wat je ook neemt, draag hem alsjeblieft correct! Dat scheelt ook een hoop. Ik zie zoveel mensen die hun carrier veel te laag hebben hangen. En zeker bij een wat grote carrier zoals de mod carrier staat het 1. Dom en 2. Je reload time en overal bij kunnen gaat eraan.

Jep op m’n rug nog een Cargo Pack, dan hangt er ook nog een radio pouch en IFAK aan en de rest zit aan m’n belt. Overigens ook van WAS, de low profil met Cobra belt ook echt super fijn.

Absoluut waar over het dragen... het hoeft echt geen corset te zijn, maar snoer je zooi aan zodat je nog net comfortabel diep kan inademen... als het er allemaal maar bijhangt ziet er idd niet uit en je doet jezelf te kort idd.

• Leuk
Waarderingen: Goovscoov
Ik kan zelf ook de plate carriers van 8fields op Taiwangun aanraden.

Een kameraad van mijn gebruikt voor CQB bijvoorbeeld deze. En ikzelf deze. Zijn hier heel prima over te spreken. Wel heb ik op de mijne alle pouches vervangen door 'taco-pouches', ook van 8fields. Voor airsoft is dat ruim voldoende. :)

Heb zojuist mijn nieuwe JPC van primal gear mogen ontvangen. Ben heel erg te spreken over de kwaliteit, super stevig en voelt lekker aan!

Jep op m’n rug nog een Cargo Pack, dan hangt er ook nog een radio pouch en IFAK aan en de rest zit aan m’n belt. Overigens ook van WAS, de low profil met Cobra belt ook echt super fijn.
Nice! Ik heb nu sinds kort (omdat ik comms ga aanschaffen) ook een radio pouch van WAS gekocht. Deze hangt aan de zijkant achter direct tegen mijn back panel aan.

Ik heb ook een WAS belt, namelijk: de Elite Ops PLB shooter belt. Ik vind de carrier + belt setup van WAS allebei erg stevig, goede multicam kleur en compatibel met alle andere WAS producten. Je hoeft dus niet na te denken met het aanschaffen van nieuwe pouches, als het van WAS is past het ongetwijfeld. En het speelt uiteraard heerlijk, ik zou er bijna in kunnen slapen zo comfi draagt het en het ziet er tacticoolio uit!:cool:

Laatst bewerkt: