Welke sniper Replica ga ik kiezen?...

• Onderwerp starter Onderwerp starter Batavum
  • Startdatum Startdatum
hahaha dat geloof ik 100% hoor.... vond het in het begin ook lastig maar na 50 keer op de skirm door verschillende chrono's te gaan en heb 1 uitschieter gehad naar 499,8 stond ik wel te zwetenb hahahaha

maar is nooit meer geweest

hahaha dat geloof ik 100% hoor.... vond het in het begin ook lastig maar na 50 keer op de skirm door verschillende chrono's te gaan en heb 1 uitschieter gehad naar 499,8 stond ik wel te zwetenb hahahaha

maar is nooit meer geweest

Dan zweet je nie meer voor de chrono nu :)

Vandaag bij Bunker Hill geweest en daar de mijne door chrono (standaard natuurlijk) en wederom een zeer nette 464 max en 461 als low :). Me happy. Wat ik dan wel weer vreemd vond is dat met WE G17 (greengas) niet door de chrono hoefde. Nu weet ik dat deze echt niet te hard schiet (vorige week Dark Forrest een nette 325), maar vreemd vond ik het wel.

Beste airsoft snipers. Ik heb B&A even een mailtje gestuurd of de bb's van High Power Airsoft gebruikt mogen worden en deze zijn nu toegevoegd aan de goedgekeurde lijst! Ik ga ze bestellen en laat nog horen hoe ze het doen ;)

• Leuk
Waarderingen: Camilo, Wijnand en Stey
@DamnDaniel waar bestel je ze? Evike of ergens in Europa?

Ik had ook al zitten zoeken maar kom ze tot nu toe alleen tegen bij Evike.
500 voor 15 Dollar
2200 voor 55 Dollar en daar komt dan nog BTW bij.

Zag op een franse site ook 0.40 gr Bio's staan daar heb ik de vraag neer gedropt of deze met Bio Certificaat zijn.

• Leuk
Waarderingen: DamnDaniel
Dat was niet eens de shipping... alles vanuit NL besteld was +25 euro ivm buitenlandse betaling

Dat natuurlijk complete onzin, hun krijgen het geld via een internationale transfer gewoon op hun rekening zeker als je met de creditcard betaald. Dat is dus gewoon melken van buitenlandse klanten. Reden voor mij om daar niet te bestellen. Ken genoeg mensen die het wel via de USA voor me willen bestellen :).

• Leuk
Waarderingen: DamnDaniel
Nevermind... Lijkt goedkoper maar dan moet je ze ophalen. Kom je met de verzendkosten alsnog duurder uit. :oops: