Welke sniper Replica ga ik kiezen?...

Het zou denk ik wel het voordeligst zijn als je bv met een paar man besteld.

Of kijken of een grote shop in NL met hun geen zaken direct kunnen doen in de vorm van deze BB's in NL aan te bieden?
 
@Wijnand @Stey Lekker bezig heren! Zou fijn zijn als we ze gewoon in Nederland kunnen bestellen. Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar de performance van deze bb's. Bij Milwaukee airsoft hebben ze 0.45g ook in een fles van 2200 voor 53,66 incl shipping excl btw. Dan kom ik uit op 64,92 incl 21% btw. Bij de andere shops hebben ze de 0.45 alleen per 500 te koop.

Hier de performance van de 0.36g:
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
@Wijnand @Stey Lekker bezig heren! Zou fijn zijn als we ze gewoon in Nederland kunnen bestellen. Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar de performance van deze bb's. Bij Milwaukee airsoft hebben ze 0.45g ook in een fles van 2200 voor 53,66 incl shipping excl btw. Dan kom ik uit op 64,92 incl 21% btw. Bij de andere shops hebben ze de 0.45 alleen per 500 te koop.

Hier de performance van de 0.36g:

Klopt en dan heb je het over Geoffs en die hebben de certificaten niet op orde. Dus zijn officieel niet Bio en deze dus wel. Dus qua prijs valt het op zich nog mee. Is verhoudingsgewijs even duur ongeveer.
 
  • Leuk
Waarderingen: DamnDaniel
Als deze bb's gelijk presteren aan de Geoffs hebben we misschien wel een van de beste sniper bb's gevonden :D Heb net 500 0.45's besteld bij milwaukee airsoft voor 14,69 exl btw.
 
Dat was niet eens de shipping... alles vanuit NL besteld was +25 euro ivm buitenlandse betaling

Raar als ik gewoon via de webshop bestel en via paypal betaal zie ik daar niks van terug. Gewoon betaling via paypal, komt ook geen extra kosten voor bij. En ze hebben nu een "international super saver" shipping optie. Beschikbaar voor kleinere orders, wss tot een bepaald gewicht en varierend tussen de 15 en 30 dollar. Dus dat is opzich nog best redelijk voor USA shipping
 
Heeft iemand interesse om ergens gezamenlijk een bestelling te plaatsen? Kan ook uit de US met een grotere order, hoef je tenminste maar één keer inklaringskosten te betalen.

Edit: Ondertussen een sample bag besteld van 500pc voor €21,98 inclusief verzendkosten. Hierdoor hoef ik dus net geen invoerkosten te betalen. Bij een grotere bestelling viel de "goedkope" verzendmethode helaas weg. Besteld bij Bingo Airsoft Designs. Mochten ze bevallen dan heb ik nog steeds interesse in een groep bestelling.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg eerdaags 1000 Sniper BIO BB's binnen voor maar 20,95 0,43, krijg divers soorten binnen 0.40 0.36 en deze kosten zelfs maar 15,95
Dit is gewoon in Nederland!!
Ik zal zodra ze binnen zijn ook een Review over houden
 
Ik krijg eerdaags 1000 Sniper BIO BB's binnen voor maar 20,95 0,43, krijg divers soorten binnen 0.40 0.36 en deze kosten zelfs maar 15,95
Dit is gewoon in Nederland!!
Ik zal zodra ze binnen zijn ook een Review over houden

Ik ben volgens mij een beetje kippig. Welk merk?
 
Ohhh ja... Pro(s)hit ... heb ik wel wat over gehoord ja. Dat gaat bij mij niet in mijn mags na wat ik gezien heb.
 
Ja dat was de oude Batch!
Ik zal jullie laten zien in de Reviews wat het nu doet!
 
oude batch? Dit was uhh... 2 of 3 weken geleden. Lijkt me niet dat ze net over zijn.
 
Vacuüm verpakt, dus een dikke no go voor mij. Vacuüm verpakken houd toch wel in dat vocht het snel verpest en dat klopt ook, na een paar weken zijn ze zo opgezwollen dat ze niet meer door de gemiddelde TTB kunnen. Ben blij dat ik geen sniper heb, want op het moment is je keuze aan fatsoenlijke bb's boven de .36 gram met de juiste certificaten zeer gering.
 
  • Leuk
Waarderingen: DamnDaniel