Wenslijst mk2

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Haha, precies het zelfde als mijn reden, als sniper moet alles minimaal zijn :p

Inderdaad dat en niet te vergeten fog :p
Ik fog m'n goggels echt op i.c.m m'n mesh masker. Met het bitje zou het minder moeten zijn, en shouldering zou makkelijker moeten gaan ;)

Oh en was bezig met het laten maken van een leren holster, voor m'n glock. Gezien een Cytac holster niet echt bij de rest (old-school soviet gear) past ^^

• Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Inderdaad dat en niet te vergeten fog :p
Ik fog m'n goggels echt op i.c.m m'n mesh masker. Met het bitje zou het minder moeten zijn, en shouldering zou makkelijker moeten gaan ;)

Oh en was bezig met het laten maken van een leren holster, voor m'n glock. Gezien een Cytac holster niet echt bij de rest (old-school soviet gear) past ^^

Ik heb nu op het moment een helm met goggle en mesh mask. Allemaal vast aan elkaar, maar amper fog problemen. Met nuprol erop en het veld in, zonder Nuprol zie je inderdaad helemaal niks. Maar de combinatie is niks voor mij, ik vind het meshmasker gewoon niet fijn en te groot. Goggles zelfde verhaal. Dus ik wil graag een bitje en normale bril proberen.

Oké naais, en heb je al een bril op het oog? Ik ga binnenkort een bitje bestellen en dan ga ik die runnen i.c.m m'n Bolle X1000 (hou zelf van full seal, heb nog wel een open bril liggen ;) ) Dan hebben we ongeveer het zelfde idee :p

Edit: En Nuprol natuurlijk, gebruik hem sinds de 1e keer bij BH ook.Werkt toppie, gebruik het nu standaad.

Oké naais, en heb je al een bril op het oog? Ik ga binnenkort een bitje bestellen en dan ga ik die runnen i.c.m m'n Bolle X1000 (hou zelf van full seal, heb nog wel een open bril liggen ;) ) Dan hebben we ongeveer het zelfde idee :p

Edit: En Nuprol natuurlijk, gebruik hem sinds de 1e keer bij BH ook.Werkt toppie, gebruik het nu standaad.

Hij zit wel tegen het oog maar niet er tegen aangedrukt. Alles zit redelijk los van mijn gezicht.

• Leuk
Heeft er nog iemand een suggestie voor een CQB GBB replica?' De MP7's zijn wel gaaf, maar ik heb er 2 tijdens een skirm gezien en die hadden beide problemen.

Mp5's zijn ook gaaf, maar de enige die ik kon vinden waren de WE apache modellen. Hoe is de kwaliteit van die dingen?

Zag pas geleden online een GGB shotgun voorbij komen van tokio M (wel duur maar lijkt me wel effectief)

Heeft er nog iemand een suggestie voor een CQB GBB replica?' De MP7's zijn wel gaaf, maar ik heb er 2 tijdens een skirm gezien en die hadden beide problemen.

Mp5's zijn ook gaaf, maar de enige die ik kon vinden waren de WE apache modellen. Hoe is de kwaliteit van die dingen?

Ik heb een mp9 en ben er zeer tevreden over. Goeie kick en beter geluid!

Ik geloof dat @Michiel er een te koop heeft.

Mijn lijstje op moment

- WWII loadout
- Zo'n beetje elk type salient arms replica
- 2de punisher 1911

Of het er ooit komt geen idee :P

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
Naar aanleiding van de tip gegeven door Rebelattack in een ander topic ben ik met hernieuwde belangstelling aan het kijken naar AEP's en dan met name naar deze;

http://www.taiwangun.com/en/electric-2/cm-121-cyma?from=listing&campaign-id=19

Deze hoop ik binnen afzienbare tijd aan mijn verzameling toe te voegen en up te graden tot hopelijk zo'n 250 FPS en met een aftermarket bucking en innerbarrel er een stuk verder en zuiverder mee te kunnen schieten.
Vooral voor indoor en in de koude.

Naar aanleiding van de tip gegeven door Rebelattack in een ander topic ben ik met hernieuwde belangstelling aan het kijken naar AEP's en dan met name naar deze;

Deze hoop ik binnen afzienbare tijd aan mijn verzameling toe te voegen en up te graden tot hopelijk zo'n 250 FPS en met een aftermarket bucking en innerbarrel er een stuk verder en zuiverder mee te kunnen schieten.

Zo’n cyma AEP kan je prima mee spelen @Vladimir ! Heb zelf de Glock variant en een groot voordeel is dat hij ook nog eens erg stil is... een GBB is wel een stuk leuker! Maar de AEP gaat altijd mee als back up :)

Het is wel de moeite waard om er een lipo in te gooien... dan heb je ook een goede trigger resonce!

Alvast veel plezier ermee!!

Groet,
Peter

• Leuk

Ik heb wel eens zo'n CYMA AEP open gemaakt omdat deze defect was. Het was echt een ellendige gearbox om weer in elkaar te zetten! Er zitten vier gears in die moeilijk op hun plek blijven door de plastic bushings. Tevens is de volgorde van opbouw heel belangrijk en veel minder overzichtelijk dan bijvoorbeeld een V2 of 3 gearbox.

Veel plezier met de uitdaging maar ik zou het je echt afraden :)
EDIT: die replica was één keer gevallen en toen waren direct alle ophangpunten van de slede afgebroken. Ik vond de kwaliteit echt meh (terwijl ik normaal gesproken groot fan ben van CYMA kwaliteit)

• Leuk
Die ziet er heeeel nice uit, Camilo!

Thanks! ^^
Die is voor bij m'n sniper load-out, gezien m'n CYTAC holster niet helemaal past (aesthetically). Met een weekje of 2/3 is zou die binnen moeten zijn. Foto's volgen ;)

@SmerigeHarry het is inderdaad vergeleken met een V2/3 een klokwerkje waarmee je soms aan het priegelen bent, maar als je zoals Vladimir al tig V2/3's uit elkaar hebt gehaald dan kan dit wel een leuke uitdaging zijn. Daarbij zijn het prima side arms zeker met een lipo mod en een stuk betrouwbaarder en goedkoper dan een GBB tijdens de koude dagen.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Vladimir
Exactly my i.d.
Een leuke uitdaging vooral omdat mijn vrouw er ook eentje wilt.
Het eerste waar ik naar ga kijken is voor metalen kogellagertjes voor deze replica's.
Daarna de rest van de gearboxjes aanpakken met een zwaardere veer en betere airseal.
De echte uitdaging voor mij zal zitten in het vinden van d onderdelen voor deze replica's.
Magazijnen zijn al lastig maar niet onmogelijk te vinden maar internals word toch een ander verhaal.

• Leuk
@Vladimir Nice! Ben benieuwd naar het project ^^
Het zou inderdaad betrouwbaarder zijn dan een gbb in de winter en geen cool-down ;)

• Leuk