Ik wil nog wel eens een Beretta PX4 en een USP compact hebben.
Maar dat wordt ergens volgend jaar
Ik wil nog wel eens een Beretta PX4 en een USP compact hebben.
@victor, de nieuwe features zijn nice zoals het triggerboard en de nieuwe upper GB shell, maar de rail vind ik dus echt niks, vooral die neppe LVOA shit.
[QUOTE="victor, post: 50587
- De nieuwe ics CXP Mars ziet er erg aantrekkelijk uit https://www.unit13shop.eu/nl/type-m4-m16/ics-cxp-mars-carbine/a-24159-20000035
Op het moment ben ik aan het kijken wat alternatieven zijn voor het Meshmasker, ik hoor veel over bitjes, wie heeft hier ervaring mee? En wat zijn goede merken? Bij Com-Bat hebben ze SISU bitjes, maar die vind ik vrij prijzig om maar blind te kopen. Als er goede ervaringen mee zijn vind ik de prijs geen probleem.
Ik denk dat veel mensen je SISU bitjes zullen aanraden omdat het ook gewoon hele goede bitjes zijn.
Heb zelf ook een 1.6mm bitje liggen. Helaas zelf nog niet mee gespeeld daar ik meestal binnen speel.
Wat je kan doen is je mesh masker customizen. Zo heb ik de "zijflappen", die het Aiming Down the Sight moeilijker maken, bij mij eraf gehaald waardoor het masker een stuk kleiner is maar precies bedenkt wat hij moet bedekken, mijn kin / mond en neus. Alles wat je nodig hebt is een fohn, een lijmpistool (3 euro bij de action) en een kniptang.
Dat is ook een optie, ik moet even kijken hoe ik dat kan combineren met mijn helm. Ik heb namelijk een volledige helm met goggles en meshmask eraan. Maar ik vind dit het niet heel mooi uitzien als ik het op heb en te groot en lomp. Vooral omdat ik nu ook de Sniper rol wil gaan spelen.