Wenslijst mk2

Ik wil nog wel eens een Beretta PX4 en een USP compact hebben.
Maar dat wordt ergens volgend jaar :P

Ik heb ze het liefst van TM omdat die het best schieten en ik niet heel veel om trademarks geef.
Ik hou enorm veel van de kwaliteit van mn TM P226 en wil eigenlijk niet meer voor minder gaan =P

• Leuk
Waarderingen: Camilo en michielvdz
Same, een GBB wordt al niet veel gebruikt en vooral als je geen sniper rol hebt, dus dan koop ik liever eentje die meteen gewoon prima schiet dan eentje waar ik nog eerst weer een hoop upgrades moet stoppen, dat doe ik wel met AEG's :P. TM is gewoon kopen en gebruiken en je hebt er prima resultaten mee, je moet alleen kunnen leven met het feit dat metalen sledes van plastic zijn.

@victor, de nieuwe features zijn nice zoals het triggerboard en de nieuwe upper GB shell, maar de rail vind ik dus echt niks, vooral die neppe LVOA shit.

Persoonlijk vind ik zo'n stroomlijn (flow van de rails) wat hebben. Beetje estetisch (of hoe je dat ook spelt)

Ik vind het niks, had liever een ICS CXP UK1 gehad met updated internals dan deze, de rail zelf kan ik nog wel enigzins mee leven maar de monding vind ik totaal niks in deze optiek zeker omdat het een beetje als een alien mond gaat uitzien. Heb dan liever een echte LVOA. Ach ja in principe kan je dat allemaal nog aanpassen maar dat vind ik het prijskaartje dan ook weer niet waard.

Op mijn lijstje staat nog een:
- SSO Gorka, in partizan camo
- Dummy versie van de AK banjonet.
- WE Makarov PMM
- Nieuwe kisten (type weet ik nog niet, als het maar fijn zit :P)

[QUOTE="victor, post: 50587
[/QUOTE]

Mooie replica. :)
En ICS is een heel goed merk.
Als je hem ooit gaat bestellen en wij zijn een X ergens te velde,dan zou ik hem graag eens vast willen houden.

Wat ik graag ooit nog eens aan mijn collectie wil toevoegen is de TM uzi.
Lekker voor indoors. :D

• Leuk
Waarderingen: victor
[QUOTE="victor, post: 50587

Mooie replica. :)
En ICS is een heel goed merk.
Als je hem ooit gaat bestellen en wij zijn een X ergens te velde,dan zou ik hem graag eens vast willen houden.

Wat ik graag ooit nog eens aan mijn collectie wil toevoegen is de TM uzi.
Lekker voor indoors. :D[/QUOTE]

Als je die UZI ergens tegen komt gelijk kopen, zover ik weet wordt deze niet meer gemaakt

• Leuk
Waarderingen: victor
Wenslijst:
-MId caps mags
-Vest incl pouches
(loop nu nog met 2 volle midcaps in broekzak) rond

-Side-Arm

en nog veel meer maar laten we hiermee beginnen :)

Ik zou nog graag een keer een MP5 voor indoor willen hebben. Het liefst een GBB.
Ik had de WE apache modellen al gezien, maar zijn deze aan te raden?

Op het moment ben ik aan het kijken wat alternatieven zijn voor het Meshmasker, ik hoor veel over bitjes, wie heeft hier ervaring mee? En wat zijn goede merken? Bij Com-Bat hebben ze SISU bitjes, maar die vind ik vrij prijzig om maar blind te kopen. Als er goede ervaringen mee zijn vind ik de prijs geen probleem.

Op het moment ben ik aan het kijken wat alternatieven zijn voor het Meshmasker, ik hoor veel over bitjes, wie heeft hier ervaring mee? En wat zijn goede merken? Bij Com-Bat hebben ze SISU bitjes, maar die vind ik vrij prijzig om maar blind te kopen. Als er goede ervaringen mee zijn vind ik de prijs geen probleem.

Ik denk dat veel mensen je SISU bitjes zullen aanraden omdat het ook gewoon hele goede bitjes zijn.
Heb zelf ook een 1.6mm bitje liggen. Helaas zelf nog niet mee gespeeld daar ik meestal binnen speel.

Wat je kan doen is je mesh masker customizen. Zo heb ik de "zijflappen", die het Aiming Down the Sight moeilijker maken, bij mij eraf gehaald waardoor het masker een stuk kleiner is maar precies bedenkt wat hij moet bedekken, mijn kin / mond en neus. Alles wat je nodig hebt is een fohn, een lijmpistool (3 euro bij de action) en een kniptang.

Ik denk dat veel mensen je SISU bitjes zullen aanraden omdat het ook gewoon hele goede bitjes zijn.
Heb zelf ook een 1.6mm bitje liggen. Helaas zelf nog niet mee gespeeld daar ik meestal binnen speel.

Wat je kan doen is je mesh masker customizen. Zo heb ik de "zijflappen", die het Aiming Down the Sight moeilijker maken, bij mij eraf gehaald waardoor het masker een stuk kleiner is maar precies bedenkt wat hij moet bedekken, mijn kin / mond en neus. Alles wat je nodig hebt is een fohn, een lijmpistool (3 euro bij de action) en een kniptang.

Dat is ook een optie, ik moet even kijken hoe ik dat kan combineren met mijn helm. Ik heb namelijk een volledige helm met goggles en meshmask eraan. Maar ik vind dit het niet heel mooi uitzien als ik het op heb en te groot en lomp. Vooral omdat ik nu ook de Sniper rol wil gaan spelen.

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Dat is ook een optie, ik moet even kijken hoe ik dat kan combineren met mijn helm. Ik heb namelijk een volledige helm met goggles en meshmask eraan. Maar ik vind dit het niet heel mooi uitzien als ik het op heb en te groot en lomp. Vooral omdat ik nu ook de Sniper rol wil gaan spelen.

Was nu zelf van plan ook te switchen naar een SISU bitje i.p.v een meshmask voor m'n sniper load-out. Ook omdat het ''bulky'' zit en de engagement distances groter zijn. Zelf heb ik deze op het oog ;): http://www.greatoakdumpstore.nl/product/sisu-1-6-aero-wit/

Edit: Had nu m'n goggels aan m'n mesh masker vastgemaakt, das de huidige set-up