White-Ghost >>> Aeroxbird

WhiteGhost

New Member
7 aug 2015
3
0
Trophies
1
 


 


hallo allemaal


een klein aantal mensen kent me van eerder al :) ik heb hier al eens een account gemaakt alleen door problemen met inlog etc (is bekend bij jan) heb ik na lang prutsen etc toch dit account ff aangemaakt, mogelijk dat Aeroxbird er word af gehaald of toch hersteld


Voor wie niet weet wie ik ben :p


ik ben Jeffrey momenteel 19, woon in omgevind Gelderland en doe nu ongeveer een jaar aan airsoft, ik ben ooit op het idee gekomen omdat ik een opleiding deed van defensie maar door een gescheurde pees uitgevallen, hierbij heb ik mij eens in bepaalde zaken verdiept wat er toch allemaal mogelijk zou zijn en dit zou toch de uitkomst zijn om toch nog deels in het militaire gebied te kunnen doen en laten wat ik eerder deed,  verder daar naast ben ik momenteel van de Vrijwillige brandweer en wil mogelijk over op de beroepsbrandweer als het uitkomsten heeft,


als je vragen hebt over dingen kwa Defensie of wat dan ook, ik kan/mag over bepaalde dingen gewoon praten, ook kwa bepaalde tactical dingen kan ik gewoon antwoord geven, verder als er dingen/vragen zijn over de Gear van de landmacht of luchtmacht zelf (zie opsvest of in die richting) kan ik daar mogelijk ook Advies over geven, ook over bepaalde onderdelen kan ik mogelijk een uitkomst bieden om iets te proberen te regelen als het nergens anders te verkrijgen is (indien mogelijk uiteraard)


 


 
 
Hallo @WhiteGhost,


Welkom op dit heerlijke forum.


Altijd makkelijk iemand met real deal defensie ervaring.


Overigens als jij ooit iets wil weten, gooi het op t forum en ons team van ervaren airsfoters zal je vraag waarschijnlijk beantwoorden.


Tot op t veld
 
Welkom! Als je vragen hebt over SAP kun je bij mij terecht, ik denk niet dat je daar wat aan hebt maar de rest is allemaal nog nieuw voor mij ;) 
 
Welkom


 


hopelijk gaat alles goed bij de Brandweer, want dan kun je iets doen wat je leuk vind om te doen
 
Welkom!



Met welke opleiding was je bezig? Balen van de pees!
 
Wees welkom


Het zal even wennen zijn,maar hier hoef je geen PANG te roepen als je schiet


(is dit de eerste van de nieuw op te richten 1st Airsoft Brigade??)
 
Welkom (terug) heb jij ook zo'n last van de captcha, spookie?
 
 


hoi allemaal


ik was al langer hier op het forum onder de naam Aeroxbird :p


ga niet op iedereen een reactie geven maar @De Ouwe stomp het Pang Roepen valt best wel mee, ik ben dan zelf al een tijd niet meer op een kazerne etc geweest maar vanaf de Staff Staff compagnie van de 13e mechbrig valt het KKW erg mee, ze hebben het meer op de Grotere minutie (PantserFaust etc)


@John Doe ik heb Veva Niveau 2 Grondoptreden afgerond met succes, hierbij in het opleiding traject een pees gescheurd, toen niks aan gedaan en heb nu dus uiteindelijk het probleem dat ik niet meer volgens de praktijk Cluster 6 Spiraal 7 kan draaien (na eigen trainingen en dergelijke is het wel mogelijk maar volgens Def niet helaas)


verder wel actief in het veld hoor van airsoft, misschien kennen mensen het maar Prison Break Zutphen (oude gevangenis) geregeld dat we met 4 of 6 vrienden trainen onder tijden dat het kan (of het word gesplits dat er 2 ruimte's zijn voor 2 groepen) verder momenteel ook nog voor wie er iets van heeft liggen bezig met het over gaan van Woodland en DPM naar Multicam, verder een aantal items nog wat gaat veranderen en dan heb ik mn 2e set klaar (heb nu een set wat bijna helemaal lijkt op BBE (bijzondere bijstands eenheid) heb alleen de wel bekende helm niet omdat ze niet op de markt zijn, mogelijk laat ik daarom een ME helm omspuiten tot zwart (als dat kan) en dan heb ik een soort gelijke helm
 
woodland en DPM, dat is mijn stijl :D , wat licht er allemaal van?
 
van de Woodland heb ik niet gek veel meer (vrienden hebben onderdelen over genomen onderanderen) maar wat betreft de DPM heb ik nu nog liggen 1X broek (moet je de knoop alleen ff van maken) met daarbij een Basisjas, Verder zitten er 2 T-shirts bij en 1X t-shirt lange mouwen, uiteraard heb ik de Parka er ook van, eigenlijk een hele set compleet, uiteraard zit er geen baret/veldpet bij daar zit namelijk mijn waarde aan van mn opleiding, als je ff een PM doet eventueel kan ik kijken of ik er foto's van heb en dat ik ze ff stuur indien mogelijk
 
@WhiteGhost Tjah dat is het nadeel van veva.. Dat je erna nog pas weer een keer een keuring krijgt.. En kkw munitie is er toch zeker wel tekort. Kreeg al berichten van de lui uit onze compagnie die nog in Nederland zitten, dat ze droog de schietbanen overgaan omdat er geen munitie is. Vraag me ook af wat staff staff met munitie moet haha ;). 360 Bescherming om het bureau? ;)
 
ik ken de LT-Gen van de landmacht (was mn buurman ooit eens) en die melde mij op twitter dat in de papieren van de staff staff van de 13e mech (waar hij zelf ook in zit) nog zeker genoeg is, alleen per kazerne moeten ze nu schuiven, zoals de NATO HQ in eiberen (kamp holterhoek ook wel) heeft veel al genoeg maar schieten ze bijna niet met nodige spullen omdat het daar verbindingen is , op die manier komen ze nu dus op echt de locatie's waar de Gevechts eenheid zit tekort